Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Robert foto

Użytkownik
  • Ilość treści

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Uff... bo wyglądało to dziwnie. Cieszę się że inni też mają ten sam problem Panie Bartku, a jak to możliwe, że u innych problem zaczął się pojawiać z takim opóźnieniem w stosunku do nas i skąd ta "losowość" występowania?
  2. Zgadza się, choć ostatnio pierwsza próba odpisania zawsze daje tytuł bez polskich znaków. Niestety nie widzę też zależności z synchronizacją.
  3. No właśnie już na etapie tworzenia odpowiedzi, przed zapisaniem/wysłaniem. Bez szablonu, stopka prosta - bez grafiki.
  4. Niestety nie ma to związku z problemem usuwania polskich znaków z tytułów wiadomości. Do tej pory mieliśmy to wyłączone, bo tak było mniej problemów. Teraz do testów włączyłem: -pierwsza wiadomość - 3 pierwsze odpowiedzi mają usunięte polskie znaki, następne 30 odpowiedzi bez błędu. -druga wiadomość - 2 pierwsze odpowiedzi mają usunięte polskie znaki, następne 3 bez błędu, kolejna ma usunięte znaki. Nie jest to też kwestia klienta/stanowiska. Nie występuje w wiadomościach automatycznych. Tylko u nas występuje ten problem? Czy w znacznej części odpisanych (ręcznie) wiadomości nie macie wyciętych polskich znaków z tytułów wiadomości?
  5. Dzień dobry, Mamy od jakiegoś czasu problem z polskimi znakami w tematach wiadomości obsługiwanych przez Sello. Myślałem, że problem dotyczy konfiguracji serwera, ale zdecydowanie usuwanie polskich znaków odbywa się w Sello. Przykładowa otrzymana wiadomość z Allegro "RE: Dyskusja - X uznał zgłoszony problem za rozwiązany" zawiera wszystkie znaki, natomiast po kliknięciu odpowiedz, a jeszcze przed wysłaniem, tytuł to: "RE: Dyskusja - X uzna zgoszony problem za rozwizany". Co więcej, testowałem odpowiadanie na tej samej wiadomości i co 5-10 rezultat był pozbawiony polskich znaków, dlatego problem wydawał się sporadyczny i trudno było go z czymś powiązać.
  6. U nas gabarytów przesyłek nie wybierają osoby przerabiające zamówienia, a dopiero pracownicy magazynu wstawiając odpowiednie wartości w SmartPaczce. Nie mają dla nas znaczenia domyślne wartości w Sello, byle nie było dodatkowych pól do wypełniania podczas przerabiania zamówienia.
  7. Cześć, Tak jak wielu użytkowników mieliśmy przez chwilę problem z transakcjami zawierającymi kuriera DPD i zakładam, że w międzyczasie powstała taka sytuacja: transakcja, którą opłacił klient nie weszła do sello, więc przy opóźnieniu realizacji, klient zrezygnował z zakupu, oznaczyliśmy w Allegro zamówienie i zwrot kosztów i dopiero wtedy ogarnęliśmy temat dostaw DPD i pobraliśmy (ponownie) zaległe transakcje. Teraz przy każdym pobraniu transakcji jest błąd: Aktualnie w Allegro status jest prawidłowy, czyli transakcja anulowana, a w raporcie powtarzający się błąd. Jak go usunąć?
  8. Może teraz się uda, żeby było chociaż o kilka więcej oznaczeń wiadomości?
  9. Przez SmartPaczkę... Ok, czyli pierwszy trop był właściwy (ale zamieszałem w tym wątku...)
  10. Niestety, S2S nie ingeruje w bazę Sello, S2S tylko pobiera zamówienia do Subiekta, więc kwestia oznaczania błędów przesyłek do wszystkich transakcji utworzonych po za Sello pozostaje do rozwiązania raczej w Sello, bądź sposobie przerabiania transakcji. Wszystkie zamówienia sklepowe i wprowadzone ręcznie (telefoniczne) generują błędy wysyłania numerów ich przesyłek do Allegro. Pewnie rozwiązaniem będzie oznaczanie ich wszystkich w zakładce Cechy "Wyłącz synchronizację....", ale jest to kilka kliknięć więcej na transakcję. Czy nie powinno być to automatycznie pomijane, gdy transakcja nie pochodzi z Allegro?
  11. Tak, tak. Dlatego skorygowałem, żeby komuś nie pomylić. W Sello zamówienia sklepowe u nas umieszcza S2S.
  12. Dziękuję za odpowiedź. We wpisie powyżej umieściłem niewłaściwe oprogramowanie. Oczywiście to nie SmartPaczka pobiera zamówienia ze sklepu, tylko program s2s.
  13. Póki co, wszystkie transakcje spoza Allegro generują wspomniane błędy w paczkach. Nie sposób je tam odznaczać, bo jest ich zbyt wiele. Natomiast zupełnie przesłaniają inne, ewentualne błędy w Sello. Aktualnie mam plan by we wszystkich zamówieniach wprowadzonych ręcznie, jak i sklepowych, pracownicy przerabiający zamówienia musieli w zakładce cechy zaznaczać pole by transakcje odłączyć od Allegro. Jest na to jakiś inny sposób, automatyczny? Może powinienem to zgłosić do twórców SmartPaczki, by ingerując w bazę Sello zmieniali tą cechę, przynajmniej dla zamówień sklepowych?
×