Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Robert foto

Użytkownik
  • Ilość treści

    56
  • Rejestracja

Reputacja

0 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. O takiej właśnie sytuacji pisałem. Nie ma zabezpieczenia przed generowaniem kolejnej paczki, a pin pocztowy może dotyczyć tylko jednej, tej pierwszej. I wtedy nawet gdybyśmy wzięli koszty kolejnych paczek na siebie, to nie mamy jak tego wysłać.
  2. No tak, ale problem jest ze Smartem, gdzie klientowi nie zależy na tym ile mu paczek naliczy, natomiast my mamy problem z nadaniem drugiej, trzeciej,.. paczki do tego punktu, skoro kod jest przydzielony tylko do pierwszej.
  3. Dzień dobry, Mam kłopot z punktami odbioru, tzn. kłopot z wysyłaniem towaru, gdy klient zakupi więcej niż mieści się w jednej paczce, ponieważ jest generowany tylko jeden pin do odbioru paczki - tylko jednej. A co z kolejną? Jak to wysłać? Kontakt z klientem i próba zmiany wysyłki na kuriera nie zawsze wchodzi w grę, bo klient twierdzi, że skoro mógł tak zakupić, to trzeba mu tak wysłać. Jak sobie z tym radzicie?
  4. Jaki jest sposób na zamówienia przez Sello dla kontrahentów z innym polem odbiorcy i nabywcy na fakturze (szkoły, urzędy)? Chyba coś mam źle skonfigurowane, bo zdarza się, że towar jest kupowany na tego samego nabywcę, który już jest u nas w systemie. Zamówienia ze sklepu tworzą kolejną pozycję tego samego odbiorcy (bo ma nowy adres e-mail), te z Allegro pewnie też. Przy takim zamówieniu, mimo, że wszystkie pola wyglądają na przetworzone prawidłowo, Sello wysyła wiadomości e-mail pod inny adres, innego odbiorcy (o tym samym nr, NIP), z innego zakupu. Nawet bym tego nie zauważył, gdyby nie to, że klient(inny odbiorca tego samego nabywcy) do którego dotarły wiadomości o idącej do niego paczce pobraniowej, skontaktował się z firmą. Zdarzają się Wam takie sytuacje? Coś mamy źle skonfigurowane?
  5. Wygląda super. Mam nadzieję, że nasza baza pozwoli jeszcze w maju zainstalować nową wersję, ale wygląda na to, że w końcu uda się rozwiązać najważniejszy problem.
  6. Będzie można usunąć coś więcej niż wiadomości, żeby zmniejszyć bazę? Na przykład zamówienia do wybranego roku? Wiadomości mamy już tylko z ostatnich miesięcy, a znów wrócił komunikat o rozmiarze bazy.
  7. Panie Marcinie, nie jest to kwestia sortowania, bo aktualnie wszystkie zamówienia trafiają do Sello z jedną godziną 0, a wcześniej w tym polu była godzina złożenia zamówienia.
  8. Dzięki za odpowiedź. U nas właśnie nie było tego problemu. Zamówienia wchodziły normalnie, tak samo jak te z Allegro i miały datę pobrania zamówienia. Niepotrzebnie aktualizowałem 2 programy tego samego dnia i teraz mogę nie znaleźć przyczyny. To mogła być godzina pobrania zamówienia z Subiekta do Sello, a nie godzina powstania zamówienia.
  9. Cześć, Mam problem z datą zamówień ze sklepu. Wszystkie zamówienia wchodzą z prawidłową datą i z godziną 00:00, co utrudnia pracę osobom przerabiającym zamówienia. Problem pojawił się po aktualizacji 1.29.1 -> 1.30.1 Zamówienia do Subiekta są ściągane przez program s2s, który zaktualizowałem tego samego dnia co Sello. Twórcy programu twierdzą, że w kwestii godziny pobrania zamówienia niczego nie zmieniali, zresztą jest ona nieistotna dla Subiekta (pewnie nawet nie jest przekazywana, bo nie widać takiej kolumny). Czy w Sello 1.30 było coś zmieniane związane z datą/godziną? Czy ktoś ma podobny problem? A może pomysł jak to rozwiązać?
  10. Może być nawet ręczna robota, byle powróciło wiązanie produktów. My też nie wystawiamy przez Sello (a po stronie Allegro to pole chyba w większości produktów mamy uzupełnione).
  11. Panie Bartku, a może w tym roku by się udało?
  12. A jak pobiorę wiadomości i je usunę do ostatniego roku, to wyjdzie na to samo? Tzn. czy baza nie "spuchnie" niepotrzebnie o jakiś milion pustych wierszy w tabeli odpowiadającej za wiadomości?
  13. Byłoby super z takim backupem. A jest jakiś sposób na ograniczenie wczytywania wiadomości? Bo u mnie to będzie trwało jeszcze kilka dni, czyli przy ciągłym działaniu dwóch baz podpiętych właśnie pod jedno konto. Jest możliwość pobrania wiadomości tylko od jakiejś daty?
  14. Cześć, Czy muszę zwrócić na coś szczególną uwagę, podczas operowania na 2 bazach w tym samym czasie? Czy mogę do drugiej, nowej bazy podpiąć to samo konto allegro, by bez problemu działać na starej bazie? Zmiany w firmie i przy okazji rozmiar bazy danych, spowodowały, że zamierzam: - zachowując starą bazę Subiekta (z nowym NIP), stworzyć nową bazę Sello i podpiąć pod nią stare konto Allegro. Interesuje mnie w tym momencie najbardziej, czy mogę podpiąć pod nową bazę konto Allegro, podczas, gdy inni pracownicy działają na starej bazie. Czy uruchomienie nowej bazy nie spowoduje np. sytuacji, że Sello ze starą bazą nie pobierze transakcji, bo pobrało ją już Sello z nową bazą. Czyli tak naprawdę - czy mogę sprawdzać nową bazę danych, bez wpływu na działanie starej? Sello wdrażał w firmie ktoś inny i pozostanie jeszcze zabawa z integratorami ze sklepem i programami od wysyłek. Czy muszę przejść na nową bazę kończąc z pracą na starej, czy też mogę to rozłożyć w czasie, dostosowując tą nową?
  15. Problemy z powolnym działaniem w naszym przypadku dotyczą również zakładek wiadomości. Filrty poustawiane w Sello, jeśli w jakiś sposób przyspieszyły pracę, to tylko nieznacznie. Przełączanie się pomiędzy zakładkami, czy odświeżanie powoduje prawie zawsze komunikat na pasku programu "Sello (brak odpowiedzi)", tyle że to już pewnie inny problem, niezwiązany z tym jak wolno przerabiał program paczki, gdy transakcja była otworzona z listy (bez jej wyszukania).
×