Skocz do zawartości

Bartosz Roszewski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    149
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Bartosz Roszewski's Achievements

7

Reputacja

  1. Ok, dzięki za wyjaśnienie. Właśnie nie mam w tym temacie wiedzy dlatego pytam Dzięki za wyjaśnienie!
  2. Czyli jak zainstalujemy SUBIEKTy na trzech różnych komputerach, to zostaną stworzone trzy bazy... I póki tych baz nie połączymy jakoś to na każdym komputerze będzie funkcjonować oddzielnie. E-archiwizacja w żadnym stopniu nic nie zmieni... U Państwa nie ma żadnych usług, które spięłyby całość w jedno? Tylko serwer mógłby tutaj rozwiązać temat?
  3. Dzień dobry, Mam pytanie. Zakupiliśmy SUBIEKTA 3-stanowiskowego. Czy instalując go na różnych komputerach, gdzie baza nie jest umieszczona na żadnym serwerze, jest jakakolwiek możliwość połączenia tych komputerów online? Czy e-archiwizacja tutaj pomoże żeby na każdym stanowisku było widać faktury wystawiane na innych komputerach?
  4. Dzień dobry, Czy może udało się wprowadzić już taką funkcjonalność? Brakuje mi np. nazwy klienta przy zapisywaniu faktur do PDF w nazwie pliku.
  5. Jednak już się temat rozwiązał. Klientka była przekonana, że wrzuca to do Spółki, a przesyłała to do swojej zawieszonej działalności. Przepraszam za zamieszanie.
  6. Niestety ale nie są widoczne w tych miejscach, o których Pani pisze.
  7. Dzień dobry, Dostałem info od klientki, która do wiadomości dołączyła screeny z Portalu Biura, które zostały zrobione przez dwie osoby zalogowane przez jeden login do Portalu, w tym samym momencie. Jedna z osób wrzucony do Portalu dokument widzi, druga natomiast już nie. Dokument został wrzucony wcześniej - nie jest to kwestia odświeżenia lub przelogowania strony. samym momencie. Czy zaobserwowali Państwo podobne problemy u siebie?
  8. Już wiadomości zniknęły... To pewnie kwestia czasu i synchronizacji wiadomości. Dziękuję!
  9. Dzień dobry, Dla wygody podpięliśmy pocztę do każdego podmiotu, który obsługujemy. Wewnątrz Rachmistrza pokazuje się jednak poczta, którą na serwerze przenieśliśmy już do innej poczty, którą traktujemy jako ARCHIWUM. Jeśli chodzi o Gestora to tych maili już w wysłanych nie ma, którego widzimy przez BIURO nexo. Natomiast w Rachmistrzu cały czas są... Zwiększa nam to znacząco rozmiar każdej bazy więc zaczęło to być problematyczne. Jednocześnie takie rozwiązanie jest wygodne. Czy może jest jakiś sposób, żeby to usprawnić?
  10. Tam jest rzeczywiście liczony od netto... Pomogło! Bardzo dziękuję
  11. Dzień dobry, Próbowałem szukać rozwiązania ale mi się nie udało. Jeśli temat był wyjaśniany to przepraszam... Chodzi o zbiorcze wystawianie faktur przez Subiekta NEXO. Prowadzę biuro rachunkowe i korzystam z operacji zbiorczych wystawianie faktur. Każdy z klientów ma ustawioną swoją indywidualną stawkę za obsługę plus pojawiają się dodatkowe usługi na fakturze. Przy usługach dodatkowych wykorzystuje rejestr usług księgowych. Mam taki problem, że część klientów, np. ze stawką 600 zł brutto, faktury zbiorczo wystawiają się na kwotę 599,99 zł. W typach dokumentów i fakturze sprzedaży mam ustawioną opcję, że przeliczanie pozycji ustawione jest od cen brutto. Ale jak się otworzy tą fakturę z błędnym wyliczeniem, to cennik liczony jest od netto. Czy ten cennik można gdzieś automatycznie ustawić od brutto? I czy wtedy zniknie mój problem. Do tej pory machałem na to ręką i poprawiałem ręcznie faktury ale zaczyna mnie to męczyć. Dzięki z góry za pomoc!
  12. Dziękuję za odpowiedź. Rozumiem założenie natomiast czy Państwo może planujecie w najbliższym czasie zmianę podejścia? Obsługując większe firmy ten obieg dokumentów online jest zdecydowanie bardziej wygodny. Od nowego roku obsługiwać będziemy kolejnego dużego klienta, który ma kilka działów w firmie, każdy dział przesyła dokumenty do księgowości, w między czasie odpowiedzialna za to osoba, w każdym dziale, akceptuje dokumenty, które do księgowości powinny trafić. Ponadto, każdy z użytkowników takiej wymiany dokumentów nie ma wglądu w dane innego działu, a najważniejsze, w wyniki finansowe całej firmy.
  13. Dzień dobry, Uruchomiliśmy moduł Dokumenty firmy. Możemy się tam zalogować, wrzuciliśmy dokument, udostępniliśmy przesłany dokument do księgowości ale nie widzimy go w Portalu Biura. Czy te usługi ze sobą nie współpracują? To znaczy jeśli jest Portal to nie można uruchomić modułu Dokumenty firmy? W Rewizorze widzimy sam Portal a w nim tego dokumentu, który udostępniliśmy przez Dokumenty firmy nie ma. Jakieś rozwiązanie ktoś może widzi?:)
  14. Nie u wszystkich właśnie. Nie ma reguły. Mam kilkuset klientów. Rozwiązanie, żeby udostępnić wszystkim jeszcze raz jest mało trafne. Zresztą pewnie dostaliby maile z zaproszeniem do usługi a nie chcę wprowadzać zamieszania.
  15. Witam, Klienci przesyłają do mnie info i też sam to sprawdziłem, że po zalogowaniu się do portalu widać tylko sam moduł Dokumenty i jest możliwość wyłącznie przesłania dokumentów. Nie działają inne opcje. Proszę o pilną interwencję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...