Skocz do zawartości

Łukasz Czarnowski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Łukasz Czarnowski w dniu 23 Sierpnia 2018

Użytkownicy przyznają Łukasz Czarnowski punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Łukasz Czarnowski's Achievements

17

Reputacja

  1. Menu sferyczne zapewne byłoby pomocne, tutaj bardziej zwracam uwagę na "widoczność" i "klikalność" z różnych pozycji programu. Naturalnie jak pojawią się wspomniane zmodyfikowane komentarze czy pola własne typu "link" można sięgnąć po Sferyczne uzupełnianie itd. ale może dostaniemy coś z "pudełka"?
  2. Idąc dalej - można rozważyć dynamiczne generowanie takich odnośników "link do produktu", wstawiając jako zmienne np. EAN, Nazwę czy Symbol u kontrahenta - dałoby to fajne możliwości wiązania z zewnętrznymi bazami czy wyszukiwarkami produktów. Plus widoczność w wielu miejscach programu i mamy wygodę zamiast regularnego "kopiuj, otwórz, wklej". Alternatywnie mogłaby to być predefiniowana opcja(e) w menu dostępna na dowolnym polu "Otwórz w".
  3. Można wprowadzić sortowanie jak na listingach, czyli po dwukliku na wskazanej kolumnie (wraz z opcją sortowania po kilku kolumnach) oraz filtry (byłoby super). Czyli ujednolicić mechanikę działania programu. Dodatkowo (jak zgłaszałem w sugestiach) warto dodać kolumnę z EAN. Okno aktualizacji cen jest narzędziem codziennej pracy i przydałyby się tutaj pewne usprawnienia.
  4. Można wykonywać inwentaryzacje częściowe, np. wybrane działy czy pojedyncze regały, na bieżąco korygując stany przez zwykłe dokumenty RW / PW (* tu co do formalności ujęcia tego faktu warto skonsultować z księgowością). I można to robić przez cały rok - minimalizując niezgodności. Kluczowe jest takie (rzetelne) zadbanie o ewidencję stanów magazynowych w Subiekcie, aby ta w momencie wykonania remanentu pokrywała się z rzeczywistością, a mogą prowadzić do tego różne drogi. Inaczej to wyglądało kiedyś, a inaczej teraz - kiedy kontrolujemy ruch asortymentu w czasie rzeczywistym oraz na bieżąco możemy określić jego wartość.
  5. Z dostępnych metod można wykonać alternatywną ścieżkę - po wprowadzeniu asortymentu na listę wykonać kombinację: F3 (Pokaż), Ctrl+Shift+J (Drukuj Naklejki), Enter, Esc. Wygląda z pozoru karkołomnie, ale kwestia "zakodowania" Skrót do wydruku naklejek można zmienić w Konfiguracji.
  6. Po dodaniu asortymentu na PZ w zakładce PARTIE - może to być dla przykładu ten sam numer dokumentu (PZ) dla wszystkich pozycji, o ile przyjmujemy, że mamy śledzić dalej tą dostawę jako całość. A bardziej dokładnie (w rozbiciu) - tak jak pisze Pan Tomasz.
  7. Można wprowadzić kody dostawy na PZ i dalej Raporty - Sprzedaż wg kodów dostaw, asortymentu i klientów, filtrując po kolumnie Kod dostawy i grupowanie wg kodów dostaw i asortymentu. Jeżeli asortyment jest unikalny dla PZ można też wykorzystać mechanizm filtrowania list po asortymencie ze schowka (uprzednio kopiując do schowka asortyment z PZ).
  8. Na potrzeby integracji z KSeF używa się tokenu (unikalny ciąg znaków) wygenerowanego w Aplikacji Podatnika KSeF. Bezpośrednio w oprogramowaniu użytkownika nie ma więc potrzeby używania pieczęci.
  9. Można skorygować fakturę do 0 i wystawić nową - to będzie jedyne możliwe rozwiązanie w momencie obligatoryjnego wejścia KSeF, więc można już się tym podejściem kierować.
  10. Może Raport o dokumentach będzie tutaj wystarczający - pozwala określić Typ dokumentu (FZ) i Towar (nazwa zawiera).
  11. Proszę sprawdzić systemowe preferencje wydruku. Wskazówki tutaj: https://www.apaczka.pl/centrum_pomocy/drukarki-zebra-instrukcja-instalacji-i-konfiguracji/ https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/14017-naklejki-problem-z-wymiarami-drukowanego-pliku/ https://www.damsoft.pl/blog/103-wydruk-etykiet-w-subiekcie-gt
  12. Jeżeli kierował się Pan powyższą instrukcją - zaktualizowane zostały ceny pozycji ze schowka. Grupy czy cechy można filtrować zarówno na poziomie Cenników jak i Asortymentu i na wybranych pozycjach zastosować operacje.
  13. Jeżeli mamy zgodność symboli z dostawcą można spróbować przez schowek na cenniku: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/6404%2Csubiekt-nexo-jak-skopiowac-ceny-z-arkusza-kalkulacyjnego-do-cennika.html wpisując nową cenę w podstawę kalkulacji. Następnie na Asortymencie można przenieść podstawę kalkulacji na cenę ewidencyjną (operacje zbiorcze). Jeżeli synchronizujemy po EAN lub kodzie dostawcy - mamy do dyspozycji rozwiązania zewnętrzne, jak np. https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/rozwiazania_partnerskie/2392.html https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/rozwiazania_partnerskie.html?query=import&program=subiekt_nexo&action=Szukaj Cenniki od dostawców w innym formacie niż XLS/CSV trzeba uprzednio przygotować, np. skanując PDF do XLS albo ... poprosić o eksport.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...