Skocz do zawartości

Krzysztof Kloska

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Krzysztof Kloska's Achievements

1

Reputacja

  1. Zrobiłem kompaktowanie danych i na razie znowu działa. Zmniejszę wielkość bazy narzędziami serwisowymi. Prawdopodobnie pomoże.
  2. Też nie działa. Baza ma 11gb, sprawdzam czy to nie jest powodem problemów.
  3. Dzisiaj znowu to samo, ale Sello się nie wyłącza... tylko komunikat.
  4. Zaczęły drukować się normalnie... Na razie temat zamknięty.
  5. Pojedynczo jest to samo. Może być baza uszkodzona? Może to jakiś zbieg okoliczności, a nie awaria w InPost?
  6. Problem jest na 3 kompach z 10 i jednym kompie z 7 Są to różne paczki, obecnie drukujemy listy z managera paczek inpost, same listy się tworzą poprawnie w InPost. I teraz zauważyłem że Sello się zamyka. Ja będę miał chwilę sprawdzę na świeżej wersji.
  7. W Sello jest tak jak zawsze, "przygotowana przez nadawcę" i mają przypisany numer LP
  8. Witam, Od czasu tej awarii nie mogę drukować LP z InPostu, dostaję komunikat: Wersja Sello 1.38
  9. Nr rachunku - jak był niepoprawny to był komunikat o błędnym rachunku,
  10. Wole dopytać, niż mieć wątpliwości o co pytasz. Mam w WzA dodane: Dodałem też szablon: Czy o to chodzi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...