Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Paweł Nitendel

Użytkownik
  • Ilość treści

    193
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Sugeruję tworzyć Paczki według rodzajów dostawy , wtedy wszystkie numery są elegancko według kolejności. np. 1-25 - minikurier 26-345 Paczkomaty smart 346 -... Paczkomaty
  2. Oczywiście nie chodzi tylko o SMART, jest wiele zakupów gdzie przy każdym zakupie jest wybierany " za pobraniem" - buch - prowizja od najdroższych przesyłek. Następnie nowy formularz i wszystko do jednej paczki, natomiast prowizja x-ileś, została doliczona do rachunku. Mam nadzieję, że skargi do UOKIK już poszły i Allegro będzie zmuszone do zwrotu powyższych prowizji, moim zdaniem dla wielu sprzedawców jest to problem przeogromny.
  3. Myślę, że w danych aukcji powinna być rubryka z wartością prowizji (nawet wpisywana ręcznie ), jak dbasz tak masz, jeżeli prowizja zmieni się w Allegro,każdy sam sobie ustawi nową wartość.
  4. Problem jest spory. Ręcznie nie ma jak tego szukać. Dokładnie wygląda to tak Klient kupuje jedną koszulkę za 28 zł i wypełnia formularz. Przesyłka Inpost 8,99 zł.Na razie nic nie płaci.Za kilka minut kupuje kolejną,identyczna cena, identyczna przesyłka.Również nie płaci. Za kilka godzin wypełnia ponownie formularz gdzie te dwie koszulki są ujęte w ramach Smarta. Po czym płaci 56,00 zł za dwie koszulki i wiadomo darmowa przesyłka.Prowizja to 11% w tej kategorii . Więc za każdą sztukę powinienem zapłacić 3,08 zł prowizji.Co robi Allegro? Dodaje do każdej z tych koszulek 8,99 zł, choć przesyłka w ramach Smart miała być darmowa. I zamiast 3,08 zł prowizji robi się 4,07 zł od każdej sztuki.
  5. Czy można wprowadzić „coś”, co pokaże nam ile prowizji pobrało Allegro, a ile powinno ? przyklad : Caly czas ten sam klient: 1. zakup czegoś - wysyłka dowolna - prowizja naliczona z przesyłką- brak wpłaty 2. kolejny zakup - razem z pierwszym zakupem łapie się na SMART.
  6. Niestety nie powstał. Mimo chęci nie pomogę.
  7. Po usunięciu powyższych nowy plik nie powstaje …. Proszę o informację, co mam zrobić żeby taki plik powstał, już po uruchomieniu sello jako administrator? Paczki -> drukuj-> podgląd ??
  8. a to ja mam takich plików pełno. Który mam dać ?
  9. Ja bym chętnie podesłał, tylko temat log'a już jakiś czas temu rozbieraliśmy i ten plik u mnie się nie tworzy.
  10. Cóż z tym począć ? Reklamacje będą odrzucane. Jednak z forum sprzedawców wiem, że skuteczne tu jest odwołanie do UKE. Ktoś ze sprzedawców miał po 400 takich numerów miesięcznie. Inpost zwraca kasę, ale dopiero po interwencji UKE. Nie wiem czy to prawda i czy jesteśmy w stanie w jakiś sposób udowodnić winę Inpostu ? @Bartosz Rosa
  11. Nie wiem co mogło być. Był to okres w którym wysyłałem mnóstwo paczek, niestety nie wyłapałem błędu ręcznie. p.s. Cieszę się że tylko 70 paczek....
  12. Dzień dobry Problem jest tego typu, że Sello stworzyło podwójne etykiety SMART, powinien jedną, ponieważ przypisana była jedna. Druga etykieta została opłacona 8,99 - chodzi o paczkomaty. Do wydruku w Sello była niestety ta druga. Czy jest możliwość, aby Sello weryfikował czy pobiera etykietę SMART czy nieSMART ? Problem był jednorazowy, jednak wysyłałem wtedy 100 etykiet z czego 70 zostało podwojonych. Ewentualnie jakaś dorada, gdzie był błąd? Oczywiście Inpost twierdzi, że problemu nie miał, Allegro również. Spychologia w obu przypadkach na Sello.
  13. Dziękuje za odpowiedź. 1. Można jakoś przenieść aukcje z pierwszego konta na drugie ? 2. Konta pocztowe: - wysłane / otrzymane wiadomości są widoczne w zakładce WIADOMOŚCI na obu kontach ? ( jeżeli usunę skrzynkę z jednego konta, zostaje ona również wyłączona na drugim )
  14. Aby uruchomić drugie konto w Sello trzeba wykupić kolejną licencję ?
×