Skocz do zawartości

Konrad Zyguła

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Konrad Zyguła's Achievements

0

Reputacja

  1. Wszystkie funkcje zdają się działać z nexo prawidłowo, ale jednak proces płatności jest BARDZO długi. W momencie wybrania na paragonie formy płatności bezgotówkowej i kliknięcia zatwierdzenia paragonu rozpoczyna się proces, który trwa ok 20 sekund i dopiero kwota do zapłaty wyświetla się na terminalu. 20 sekund to strasznie długo. Czy to tak już musi być? terminal VeriFone VX520 od PEP podłączony do routera, komunikacja internetowa.
  2. Podczas zmiany rozmiaru okna nexo na połówkę , kiedy mamy otwartą tylko jedną kartę w programie, zakładka zaczyna przeskakiwać i cały program jest bardzo spowolniony. Po uruchomieniu kolejnej karty problem przestaje istnieć. Po zmianie rozmiaru okna na mniejsze lub większe problem również przestaje istnieć. Bardzo denerwujące... ciężko jest kliknąć w ten guzik dodawania nowej karty kiedy program jest tak spowolniony i kilkadziesiąt razy dziennie musimy bawić się w snajpera by takową kliknąć jeśli zapomnimy otworzyć jej wcześniej by uniknąć buga... Windows 10 rozdzielczość full hd, wersja programu 27.0.1 videocompress-067-20200212_093752.mp4
  3. Widzę, że informacja już znikła, jak pobierałem program i opłacałem abonament, to pisało jeszcze, że jest obsługa ebay. W programie sello wciąż jest opcja logowania do ebay. Bardzo szkoda, że odrzucane są prace nad narzędziami wspierania sprzedaży online za pomocą najpopularniejszych platform sprzedaży na świecie. Czy naprawdę tak niskie zainteresowanie wśród Waszych klientów jest na takie platformy jak amazon i ebay?
  4. Tak, po zastosowaniu odpowiednich komend od pracowników insert udało się na jakiś czas zażegnać problem. Niestety zaczęły pojawiać się kolejne, również związane przede wszystkim z kontrolą stanów magazynowych. Wciąż miałem problemy z towarami, które sprzedawały mi się pomimo tego, że nie miałem ich na stanie. Ciągłe błędy synchronizacji sello z subiektem nexo. Dałem sobie spokój z sello. Wydaje mi się, że jest to to aktualnie program tylko podtrzymywany przy życiu. Największym wałem z tym sello jest reklamowanie produktu jako przeznaczonego do współpracy również z ebay -do tego chciałem go przede wszystkim wykorzystywać (ok 5tys aktywnych aukcji głównie uk,de,es,it) -tymczasem po opłaceniu abonamentu okazało się, że ebay tak naprawdę nie działa z sello. Nie jestem pewny, czy jakimkolwiek produktem poza samym subiektem potrafią się jako tako zająć i ogarnąć jak należy. Kolejnym przykładem jest np. Vendero, w którym od kilku lat przymarzają się do wprowadzenia obsługi innych języków (jest tylko polski), ale wciąż brak konkretnej informacji kiedy to zrobią (poważnie? sklep internetowy bez obsługi przynajmniej języka angielskiego?). Uśmiercona została też wygodna aplikacja do subiekta, umożliwiająca podgląd stanów magazynowych z poziomu przeglądarki internetowej (i jak dobrze pamiętam to też na aplikacji na android) poza siecią serwera. Do synchronizacji stanów magazynowych allegro (również amazon i niedługo ebay) wykorzystuję aktualnie [usunięto]. Potem też nie kosztuje jakoś dużo. Jak dla mnie sello mogło by być nawet kilka razy droższe, ale faktycznie działać jak należy i obsługiwać cywilizowane, współczesne platformy sprzedaży jak amazon i ebay oraz sklepy internetowe jak shoper czy podobne. ps - ciekawe czy post zaraz nie poleci w kosz -za jak to ujęte w regulaminie "kryptoreklamę" ...
  5. Witam, Potrzebuję rady jak -możliwie najmniej skomplikowanie -urządzić sprzedaż "polową": Posiadam sklep/magazyn stacjonarny obsługiwany poprzez subiekt nexo pro, serwer na komputerze Windows10 home, oraz dwa komputery klienckie Windows10 home w tym jeden laptop, do tego fiskalna drukarka mobilna POSNET TEMO HS spięta z komputerem na którym jest serwer. Poszukuję rozwiązania, które umożliwi mi sprzedaż na różnego rodzaju eventach organizowanych poza miastem, pod chmurką, pod namiotem handlowym, etc. Czyli zabieram ze sobą część towaru, drukarkę fiskalną, mobilny terminal płatniczy i laptopa ze stanowiska klienckiego. Pytanie jak przygotować te urządzenia by wykorzystać istniejącą bazę? Podczas sprzedaży "polowej" sklep stacjonarny będzie nieczynny.
  6. Właśnie przeinstalowałem sello i zauważyłem, że sello zostało "postawione" na serwerze INSERTNEXO - czy to dopuszczalne?
  7. Tak to cała treść błędu. Jakie ustawienia w nexo mogą mieć wpływ na stan w sello?
  8. Tak, problem widzę tylko w stanie sello, pozostałe zmiany się synchronizują poprawnie -zmiany w stanie magazynowym też aktualizują się poprawnie do momentu, w którym zostaje 0 w nexo - wtedy sello zatrzymuje się na 1 i koniec zamiast też zejść na 0. W nexo stan zmieniany na tym samym magazynie, z którym spięte jest sello, w subiekcie towary są zaznaczone do serwisu aukcyjnego. Teraz przeprowadziłem test na towarze, który też jest spięty z sello ale nawet nie wystawiony na żadnej aukcji: 1. W nexo było 6 sztuk - sello również pokazywało poprawnie 6 sztuk 2. W nexo zrobiłem wydanie na 6 sztuk -zostało 0 - puściłem synchronizację. 3. W sello nadal wisi 6 sztuk (jakakolwiek próba wyzerowania towaru najwidoczniej kończy się zupełnym zignorowaniem zamiany stanu w sello, sprawdziłem log -pozycja ta przeszła bez błędu ale na końcu synchronizacji błąd "InsERT_nexo_Driver: Wystąpił błąd podczas synchronizacji towarów: Wyjątek: Przygotowywanie listy towarów do synchronizacji stanów") magazynowych 4. Wracam więc do wydania w nexo i zamiast zerować stan edytuje wydanie tak żeby zostało 2 szt i puszczam synchronizację raz jeszcze 5. Sello prawidłowo obniżyło stan do 2szt tego produktu. Wszystko idzie jak trzeba do puki jakiś produkt w nexo nie zchodzi na 0 -bez znaczenia czy stan zamienia się z 1 na 0 czy z 6 na 0 sello wtedy po prostu ignoruję zamienię stanu i zostawia taką jaka była przed synchronizacją.
  9. Co jakiś czas znajduję w logu błąd nexo driver - załącznik - czy istnieje prosty sposób przeinstalowania tego sterownika? Cały czas problem z tym stanem 1 zamiast 0 dotyczy to wszystkich produktów niezależnie od tego czy zostały sprzedane poprzez aukcje i przeszły przez sello jako produkty powiązane z magazynem nexo czy też lokalnie w sklepie i stan został wyzerowany w nexo -program po synchronizacji w sello zdejmuje produkt z aukcji ale stan wyświetla błędnie jako 1 zamiast 0...
  10. Aktualizuje zmianę nazwy, zmianę cennika również ale stan cały czas w sello 1 a w nexo 0. Tak komputer był w między czasie restartowany.
  11. towary w sello nie są zdublowane Problem dotyczy wszystkich produktów, które na allegro wyprzedały się do 0szt - sello automatycznie, poprawnie zakończyło aukcje ale w ilości w towarach wisi po 1 sztuce
  12. załączam zrzut ekranu po lewej sello po prawej nexo, pozycję są powiązane, w raporcie sello z synchronizacji w logu przy tej pozycji brak błędów, a mimo wszystko stan po synchronizacji się w sello nie zeruje
  13. Chodzi o pokazywaną "ilość" w kartotece "TOWARY". Pomimo sprzedaży ostatniej sztuki i automatycznym zakończeniu aukcji na allegro poprzez sello, a w NEXO wyzerowaniu stanu poprzez dokument sprzedaży wystawiony "ręcznie" to sello po synchronizacji z NEXO pokazuję 1szt zamiast 0. Mało tego, teraz po przeprowadzeniu generowania przesyłek przez sello, przed którym 1sztuka pokazywała się w kolumnie "w transakcjach" znikła stamtąd ale 1szt i tak pozostała w kolumnie "ilość" i żadna synchronizacja z subiektem w którym jest 0szt nic nie zmienia...
  14. Obsługę sprzedanych przedmiotów chciałbym pozostawić menadżerowi allegro. Czy jest taka możliwość? Aktualnie jeśli nie przeprowadzę w sello transakcji przez generowanie przesyłek to zostają błędne stany magazynowe bo sprzedane produkty dalej widnieją na stanie sello -czy można ustawić program w ten sposób aby w momencie sprzedaży automatycznie obniżał stan magazynowy sello? (nie rezerwował itp tylko od razu zdejmował stan)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...