Skocz do zawartości

Marcin Niepodam

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

1 603 wyświetleń profilu

Marcin Niepodam's Achievements

1

Reputacja

  1. Czy udało się wykorzystać pomysł i ta opcja już działa ?
  2. Wiem Nadal szukam. To prosty sklep i na początek nie chcę inwestować przesadnie
  3. Tak, to jest rozwiązanie. Szukam jednak rozwiązania, które pozwoli na większą automatyzację.
  4. Dzień dobry Poszukuję prostego rozwiązania które pozwoli mi na export stanów magazynowych z Nexo Pro v45 do WooCommerce 6 Poszukuję bezpłatnego rozwiązania. Mam i używam integratory płatne do Nexo na inne platformy Mam jednak nowy sklep w planach, który ma tylko 15 produktów Czy ktoś ma pomysł jak np. raz dziennie, importować stany magazynowe z Nexo do WooCommerce ? Dziękuję za pomoc.
  5. Witam Posiadaliśmy Insert Nexo Pro w ver: 43.0.0 Zrobiłem aktualizację na serwerze do najnowszej wersji, czyli 43.1.2 (6108) Program startuje na serwerze. Na klientach w sieci lokalnej, nie chce startować. Na jednym komputerze się wiesza i nie startuje aktualizator a na innym pokazuje taki błąd. Zawsze po aktualizacji na serwerze głównym, klienckie programy miały przed uruchomieniem własną aktualizację a potem program w nowej wersji startował. Teraz nie Co może być powodem błędu?
  6. Dzień dobry. Przy przeglądzie serwera okazało się iż posiadamy całkiem pokaźną kolekcję plików w katalogu C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL12.INSERTNEXO\MSSQL\Backup Przykładowo mamy taki plik: XYZ968decae4cd54e7a8cda7b6c11a-Nexo-10.0.1.1778-10.1.0.1784-ac0dc5e3c47842c7acb3125f9c6c2672.bak z dnia 04.2016 oraz ostatni XYZ968decae4cd54e7a8cda7b6c11a-Nexo-41.2.1.5785-42.0.3.5880-116b77805dfd40c9bbed77a6c698702e.bak z dnia wczorajszego Jest tez kilka plików .fmt Pliki zajmują sporo miejsca. Są to zapewne jakieś pliki, które powstają przy tworzeniu codziennej kopii zapasowej. Kopie bowiem, mamy w innym katalogu i to w formie zarchiwizowanej .zip Pytanie 1. Co to dokładnie za pliki? Pytanie 2. Czy można skasować te pliki oprócz np. ostatnich 14? Pytanie 3. Jak ustawić, aby były kasowane z automatu lub nadpisywane? Dziękuję za pomoc.
  7. Dziękuję. Znalazłem, lecz wszystkie pola są szare i niedostępne, nawet po uruchomieniu jako Administrator. Nie mogę dokonać zmian. Jak mogę zmienić ustawienia archiwizacji ?
  8. Gdzie można zmienić lokalizację zapisywanych automatycznie plików z archiwizacji ? Oraz gdzie można zmienić opcje automatycznej archiwizacji?
  9. Dzięki za odp., lecz to nie jest to o co pytamy w wątku. Jak na wstępie zapytał autor, chodzi o cykliczny export produktów do XML celem udostępnienia pliku partnerom B2B Tu Excel nie pomoże
  10. Coś nowego w temacie? Też szukam możliwości exportu produktów do XML aby to udostępnić partnerom.
  11. Mamy 16.11. Próba instalacji nowego SUZ 16.14 pokazuje błąd podczas "zatrzymywania usługi". W Usługach > InsertSerwer Urządzeń Zewnętrznych (usuluga) jest w statusie "Zatrzymywanie" i nie mogę jej wyłączyć. Mimo zmian w ustawieniach aby nie startował z systemem i ręczne sterowanie, usługa nadal nawet po restarcie kompa jest "zatrzymywanie" Instalator też nie może jej zatrzymać a co za tym idzie, nie mogę zainstalować nowej wersji 16.14. Powalczę z zatrzymaniem usługi jeszcze i spr. zainstalować nową wersję. Nie mam takich ikonek w zasobniku systemowym Edycja: Niestety nic nie mogę zrobić. Wygląda na to iż system wisi na zadaniu "zatrzymywania" SUZ w Usługach. Reset komputera nie pomaga, ręcznie nie mogę zatrzymać bo mam "szare przyciski i nie są podświetlone do wyboru. NIe mogę odpalić Nexo, przez to. Nie mogę wystawiać dokumentów ani zrobić inwentaryzacji Proszę o pomoc. Do momentu próby instalacji SUZ 16.14 Nexo działało lecz nie fiskalizowało. Teraz nie mogę nawet Nexo włączyć. Jak zatrzymać, zatrzymywanie usługi SUZ? Edycja: Problem rozwiązany. Całość problemu polegała na zablokowanej usłudze SUZ. Jeśli chcesz zamknąć usługę. możesz: 1. z konsoli CMD > Net Paus (tu_nazwa_zawieszonej_usługi) u mnie to "InsERTDeviceService" Jeśli nie zadziała to W przystawce Services (services.msc) dwuklik na usłudze i sprawdzamy jej dokładną nazwę w polu Service name W wierszu poleceń (cmd.exe) wpisz sc queryex nazwa_uslugi i sprawdź zwrócone pole PID Dalej w wierszu poleceń wpisz taskkill /f /pid numerek_PID_usulugi_do_ubicia To mi dopiero pomogło wyłączyć zawieszoną usugę. Potem instalacja nowej wersji SUZ. Restart Odpalenie i dokończenie instalacji Odpalenie NExo Oraz brak zablokowanego zdalnego zadania z fiskalizacją PA Zatem problem rozwiązany. Dziękuję za pomoc i zostawiam opis dla innych.
  12. Mamy problem z fiskalizacją PA. Nexo Pro v33 (4155) Wystawiamy PA jak zwykle i zaznaczamy "Fiskalizuj" W podglądzie widzimy "Na urządzeniu Emar Tempo 3 jest wykonywana operacja fiskalizacji przez KASA_KOMP\User" KASA_KOMP - to komputer na kasie, gdzie wystawiamy PA. Nic potem się nie dzieje. Od 3 dni to samo W Handel > Urządzenia jest opis błędu "Urządzenie zablokowane" Zapewne chodzi o drukarkę fiskalną. Pracujemy na Emar Tempo3. Od ~5 lat nic się nie działo, nic nie zmienialiśmy, Antywirus jest ok. Nagle przestało fiskalizować PA Wyłączyliśmy, wszystkie komputery, serwer i drukarkę, resetowaliśmy urządzenia - dalej nic. Reset i druk raportów, zerowanie pamięci drukarki - nic nie dały Co jest nie tak?
  13. Dziękuję. Mam jeszcze pytanie Czy z wersji naszej SQL 14 do obecnie istniejącej w instalatorze powyższy link również zadziała czy musi być coś co skonwertuje bazę (a może zrobi to sam program) ? Czy musimy dodatkowo konwertować/zmieniać coś z naszej wersji 14 SQL na obecnie używaną, czy instalator to zrobi ?
  14. Muszę zmienić maszynę na której mamy Nexo Pro 32.0.2 (3962) na mocniejszą. Mam pytania dot. przeniesienia danych. 1. Jak wygląda sprawa upgrade'u bazy danych (po reinstalacji serwera i programu od „0” z wersji obecnej SQL14 oraz wersji programu 32.0.2 Np. czy w obecnym robię kopię, a na nowym instaluje wszystko najnowsze i po wczytaniu kopii program sam zrobi konwersję do najnowszej wersji bazy, czy np. muszę coś zrobić pośredniego ? 2. Jak wygląda sprawa przeniesienie licencji i dodania ich do nowego serwera. Wpisujemy po instalacji czy Insert musi jakoś dodatkowo aktywować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...