Skocz do zawartości

Katarzyna Ochał

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Katarzyna Ochał's Achievements

3

Reputacja

  1. Właśnie próbuję wysłać bazę danych i mam z tym problem, gdyż wyskakuje komunikat, że należy uruchomić program serwisowy z komputera na którym jest baza danych,. a dokładnie tak robię.
  2. Sprawdzałam na dwa sposoby, w zakładce transakcje Wszystkie bez filtru na wszystkich kontach i w zakładce Klienci wszyscy, na pewno nie wyszukuje.
  3. Może jeszcze inaczej, żeby zobrazować problem. Dostaję coś takiego od klienta, klient nie wkłada do paczki żadnego info, nie ma paragonu, nie ma formularza odstąpienia, nic. Bo on już sobie odstąpił przez Allegro i ma w dupie jak ja to zidentyfikuję. Wpisując w sello jego numer telefonu, czyli: 694382440 sello nic nie znajduje. Po czym jak już wreszcze udaje mi się dowiedzieć kto to (zadzwoniłam zapytałam), okazuje się, że ten numer w sello był podany, tylko sello go nie znalazło.
  4. Nawet jeśli w obu polach znajduje się ten sam numer telefonu, to i tak go nie znajduje, i bez różnicy czy wpiszę go w formie xxxxxxxxx czy +48xxxxxxxxx czy +48xxx xxx xxx, po prostu nie działa.
  5. W tym przypadku nie zadziała, bo adresy pocztowe to adresy paczkomatów. A z resztą wyszukiwanie według adresów pocztowych też kiepsko działa przynajmniej u mnie. U mnie nawet jeśli numer telefonu jest dokładnie w takiej formie w jakiej podał go klient, to i tak nie znajduje.
  6. Próbowałam w zakładce Transakcje/wszystkie jak również w zakładce Klienci/wszyscy. Zdarza się bardzo sporadycznie, że znajduje po numerze telefonu, albo mailu, w większości przypadków jednak nie znajduje. Nie wiem od czego to zależy, jest to dość istotne np kiedy kupujący robi zwrot produktu i nie podaje danych (na etykiecie inpostu jest tylko numer telefonu).
  7. Dzień dobry, mam problem, gdyż sello nie wyszukuje klientów po numerze telefonu i adresie e-mail, mimo iż jest taka funkcja. Co może być tego przyczyną?
  8. W tamacie programu do wysyłki bardzo, ale to bardzo polecam program Prosta Paczka. Nie wyobrażam sobie juz pracy bez niego.
  9. Zdarza się, że klient wypełni jeden formularz opcji dostawy i wybierze np paczkomat, po czym się rozmyśli i wypełni ponownie formularz wybierając opcję przesyłki za pobraniem. Problem w tym, że wtedy mam w sello adres do wysyłki do paczkomatu, a opcję wysyłki kurier pobranie. Sello nie zgłasza żadnego błędu, nic się nie świeci na czerwono. Niestety również przy pakowaniu nie zawsze wyłapie się ten błąd. Wydaje mi się, że we wcześniejszych wersjach sello wtedy płatność "S" świeciła się na czerwono i można było zauważyć, że coś jest nie tak, teraz niestety tak nie jest.
  10. Szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie codziennej pracy w sello, kiedy to nie będę mieć historii korespondencji do każdego zakupu. Klient odeśle np jakiś produkt, a ja nie będę w stanie odszukać czy i o czym z nim korespondowałam....
  11. A jeszcze inaczej zadam pytanie, mam nadzieję, że uda mi się wyjaśnić o co chodzi. Jeśli ktoś dokonał u mnie zakupu, to mam jego dane i jeśli pisze wiadomość po zakupie bezpośrednio do mnie, to ta wiadomość podpina mi się do klienta. I to jest fajne. Natomiast odkąd Allegro zaczęło szyfrować wiadomości :Pytanie o przedmiot, to jeśli mój klient (którego dane już mam) napisze do mnie wiadomość przez pytanie o przedmiot, to ta wiadomość nie podpina się do klienta, dlatego, że nigdzie w tytule, ani w adresie e-mail, nie ma danych tego klienta. Login w wiadomości jest, ale właśnie w jej treści. Prosiłam Allegro wielokrotnie, żeby ten login umieścili w tytule wiadomości i wtedy pewnie wiadomość podpięła by się pod klienta, ale niestety nie chcą tego zrobić. Czy wy jesteście w stanie podpinać wiadomości według loginu, który znajduje się w treści wiadomości? W załączniku screeny.
  12. Dzień dobry, prośba o dodania nowego sposobu wyszukiwania w wiadomościach. Do tej pory można w sello wyszukiwać wiadomości według: tematu, nadawcy, odbiorcy. Natomiast jeśli klient pisze do nas przez Pytanie o przedmiot (na allegro), wtedy jego login z Allegro serwis Allegro podaje w treści wiadomości, dlatego jeśli chcę odnaleźć wiadomość od konkretnego kupującego, to nie jestem w stanie tego zrobić, dlatego, że w temacie nie ma loginu, jako nadawca występuje Allegro. Prosiłam Allegro o podawanie loginu użytkownika w temacie wiadomości, ale niestety oni są niereformowalni, i mówią, że to jest problem programu z jakiego korzystam (czyli sello), i żeby zwracać się do was.
  13. Info jest potwierdzone, paczek Allegro paczkomaty to też dotyczy. Sprawdźcie regulamin Allegro Paczkomaty, jest tam jakieś ładne stwierdzenie, że należy wziąć pod uwagę też regulamin Paczkomaty 24/7.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...