Skocz do zawartości

Grzegorz Hertman

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Grzegorz Hertman's Achievements

2

Reputacja

  1. Przeszliśmy z kolejną firmą od nowego roku na Nexo. Do końca roku z GT nie było żadnego problemu. Podczas wymiany z 123 online wykłada się na tym samym co pobieranie jak na GT ( plik EPP ) Co może być przyczyną
  2. Może po prostu zaksięgować ze znakiem "-" i nie zaznaczać że to korekta
  3. Dziękuje za info , czy jest może planowanie dodanie takiej opcji ? ( druk bezpośrednio z programu ?) oraz możliwość wysyłki w formie informacji na portal biura danego klienta jak to ma miejsce w pozostałych podatkach ?
  4. Witam Podczas wysyłki zaproszeń do korzystania z portalu Subiekta123 przez pomyłkę dopisane zostały dwie firmy do mojego konta Insert Czy można prosić o usunięcie tych firm przypisanych do konta ? Czy w wiadomości podać NIP-y tych firm ? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź Grzegorz
  5. Witam Gdzie w Rachmistrzu GT można wydrukować przelew do deklaracji VIU-DO (OSS) ?
  6. Witam Czy można prosić o usunięcie firmy z Portalu Biura ? Wysłane i zaakceptowane przez pomyłkę Jak coś to mogę podać NIP-y tych firm Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
  7. Witam Gdzie w parametrach programu Rachmistrz Nexo są ustawienia dla rejestru Vat marża zakup (RZM) odnośnie pobierania kursu EURO z dnia poprzedniego , za każdym razem trzeba przestawiać datę ? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
  8. Witam Mogę prosić o kontakt na @ odnośnie rozszerzenia licencji Rachmistrza nexo o dodatkowe podmioty ? grzegorz@hertman.pl Dziękuje
  9. Witam Klientowi który posiada Subiekt 123 (udostępnione przez Biuro Rachunkowe ) wysłaliśmy zaproszenie do aktywowania usługi Portal Biura Raporty (zaproszenie na @) Klient zaakceptował ale nie widać tego po zalogowaniu do Subiekta 123 ( jako aplikację Portal Biura). Zrobiliśmy operację odwrotną (zakończ udostępnianie ) i wysłaliśmy ponowne zaproszenie do korzystania z usługi na @ , niestety klient nie może już potwierdzić , zaakceptować bo wyskakuje informacja że zaakceptowano już zaproszenie lub jakiś błąd Pozdrawiam i czekam na odpowiedź Grzegorz
  10. Jest Myślę że konwersja do nowej wersji nie zmieniła by tego tylko w jednym podmiocie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...