Skocz do zawartości

Dorota Klukowska

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dorota Klukowska's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam, czy znany jest termin kiedy usługi dodatkowe pojawią się w Sello ?
  2. U nas ostatecznie okazało się, że baza była uszkodzona i zacinało się na jednej z aukcji. Także niezbędne było przesłanie bazy do weryfikacji.
  3. Znalazłam dmp w innym folderze - podesłałam na maila.
  4. Chętnie podeślę, tylko nie wiem gdzie to znaleźć.
  5. Program się nie zamyka. Zatrzymuje się pasek postępu i dalej nic nie idzie - nawet jak zostawi się go na parę godzin. Problem występuje na wszystkich komputerach i przy różnych użytkownikach. Jak przerwie się pobieranie, to potem kolejne włączenie wyślij/odbierz nie wywołuje okienka z opcją do wyboru pobierania.
  6. Sprawdziłam bazę danych. Był błąd, ale jego naprawa nic nie dała. Już się ponownie nie wyświetlił.
  7. Zatrzymuje się również jak próbuje pobrać aukcje (bez opcji pełnych opisów). Mam wrażenie, że problem leży gdzieś w komunikacji allegro i sello.
  8. Tak, oczywiście. Autoryzowaliśmy też konto Allegro.
  9. @Bartosz Rosa czy udało się już coś zdziałać ? Czy podesłać jeszcze jakieś informacje? Temat jest dla nas dosyć pilny.
  10. Przesłałam plik DMP z piątku - wtedy problem już występował. Sello - wersja najnowsza.
  11. W przypadku pobierania transakcji z konta jest cały czas to samo - zatrzymuje się w pewnym momencie i nie chce iść dalej. Nawet jeśli zostawimy na całą noc czy weekend - w raporcie jest tylko o rozpoczęciu pobierania. Jeśli próbuję pobrać transakcje tylko z jednej aukcji to wyłącza się sello z błędem.
  12. Mam 3 konta Allegro podpięte - okazało się, że na 2 pozostałych działa. Jest problem z 1 na którym jest najwięcej transakcji.
  13. Niestety transakcje nadal się nie ściągają. Wciąż jest pobieranie pełnych danych.
  14. Witam, włączyliśmy wysyłanie numerów do Allegro (w środę). Od tego czasu zaczęło zamulać nam sello. Dzisiaj przestały nam się ściągać nowe transakcje - mieli pobieranie pełnych danych i nic nie chce się ściągnąć. W raporcie nie ma widzę informacji czemu tam się tak dzieje. W między czasie zaczęło wywalać nam błędy "wysyłanie informacje o przesyłce nie powiodło się". Większość tych błędów wyeliminowaliśmy opcją w starych paczkach anulowania przesyłania numerów nadawczych. Mimo to mieli nam teraz i nie chce ściągnąć transakcji od wczoraj. Jakiś pomysł co może być przyczyną.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...