Bartosz Rosa 2 110 Napisano 30 Czerwca Udostępnij Napisano 30 Czerwca w Integracja z PrestaShop Rozpoczęliśmy prace nad nową integracją z PrestaShop i chcielibyśmy zapytać Was, najlepiej użytkowników tego sklepu o kilka tematów. Integracje ze sklepami mają kilka dodatkowych poziomów trudności w stosunku do marketplace, ponieważ każdy sklep może być skonfigurowany zupełnie inaczej, mieć inne pluginy, inne typy płatności itp. Nie ma jednolitego podejścia np. do danych zamówienia pobieranych z serwisu, ba, sama platforma sklepu nawet nie ma pól, w które można wpisać dane znane np. z Allegro i tutaj co kurier to inne rozwiązanie. Chcieliśmy na tę chwilę zapytać Was zatem o poniższe tematy. Jakich pluginów kurierskich do sklepu używacie? Czy są to pluginy dedykowane od platform kurierskich czy może rozwiązanie zewnętrzne "uniwersalne" (np. Sensbit) Jakich pluginów do płatności używacie? Pytania dodatkowe jak wyżej. Czy realizujecie wysyłki korzystając z pluginów i platformy sklepowej, czy pobieracie dane do Subiekta i dopiero tam na podstawie danych i różnych rozwiązań tworzycie przesyłki? W jaki sposób obsługujecie pobrania. Czy wykorzystujecie tylko standardowe rozwiązanie istniejące w PrestaShop czy może coś więcej? Czy korzystacie z opcji multistore (wielu sklepów na jednej platformie)? Z jakich innych (ważnych) wtyczek korzystacie, które są dla Was niezbędne? Czy korzystacie z produktów z wariantami i jak to się ma do kartoteki w Subiekcie? Czy są to osobne towary czy może modele subiektowe? Odpowiedzi na pytania pozwolą nam trafniej przygotować wersję pierwszą, tak aby była możliwa do użycia. 1 Cytuj Link to postu
centrumstali com 39 Napisano 30 Czerwca Udostępnij Napisano 30 Czerwca w Integracja z PrestaShop Witam, 1. Bezpośrednie pluginy od firm kurierskich. Używamy DPD i InPost i wszystko działa bez zarzutów. 2. Bezpośredni plugin od przelewy24.pl 3. Pobieramy zamówienia do Subiekta przez zewnętrzy integrator. W Subiekcie wystawiamy dokumenty, a etykiety są tworzone bezpośrednio w PrestaShop - przez pluginy kurierskie 4. Dodatkowy płatny moduł do PrestaShop 5. Nie 6. Do działania PrestaShop --> Subiekt Nexo --> Prestashop korzystamy z płatnego programu z integratory.pl. Możecie skorzystać z darmowej wersji na 14dni lub zapoznać się z dokumentacją, co ten program oferuje, ale jest jednym z najlepszych. Podmienia nawet faktury z Presty na te z Subiekta 1 Cytuj Link to postu
Patryk Kłoda 317 Napisano 1 Lipca Udostępnij Napisano 1 Lipca w Integracja z PrestaShop Hej Bartku w odpowiedzi na Twoje pytania zarówno co do Presty jak i WooCommerce oraz ShopGold (różni klienci mają różne platformy sklepowe) jednak część założeń jest taka sama 1 - Pluginy od kurierów - głównie brokerzy BLpaczka, Furgonetka, bezpośrednie InPost. 2 - Przelewy24, CashBill, 3 - Tutaj większość naszych Klientów na ten moment albo korzysta z base(linkera) albo z modułów sklepowych. Głównie przez braki obsługi brokerów kurierskich oraz właśnie systemów sklepowych w SelloNX. Do subiekta trafiają tylko dokumenty ZK za pomocą zewnętrznych aplikacji - najczęściej subsync - integratory.pl 4 - Zazwyczaj są to przelewy. Rozliczanie pobrać realizowane w Subiekt Nexo jako cesje płatności. 5 - Nie 6 - Tak jak opisane w 1,2,3 1 Cytuj Link to postu
Piotr Cichocki 9 Napisano 1 Lipca Udostępnij Napisano 1 Lipca w Integracja z PrestaShop Jako uczestnik konferencji e-commerce i administrator trzech sklepów e-commerce działających na PrestaShop 1.8.2 oraz 9.0 chciałbym podzielić się moimi doświadczeniami i uwagami dotyczącymi integracji z systemem PrestaShop: Moduły kurierskie: Z doświadczenia mogę polecić oficjalne moduły kurierskie dla PrestaShop 1.8.2, takie jak te oferowane przez DPD, InPost i GLS. Te rozwiązania są stabilne i rzadko powodują błędy, co czyni je najlepszymi w swojej klasie. Dodatkowo, integracja z ProstaPaczka działa bez problemów i jest bardzo pomocna w codziennej obsłudze przesyłek. Systemy płatności: Korzystamy z kilku systemów płatności, w tym Paynow (mBank), PayU, Tpay, PayPal oraz Stripe. Współpraca z tymi systemami przebiega bez zakłóceń, co umożliwia płynne przeprowadzanie transakcji w naszym sklepie. Problemy z ProstaPaczka: Obecnie, mimo że PrestaShop integruje się z systemem ProstaPaczka, brakuje opcji umożliwiającej nadawanie paczek bezpośrednio z lokalizacji dostawcy (np. magazynu producenta). Chociaż większość produktów przechowujemy w naszym magazynie, nie wszystkie z nich znajdują się u nas, a opcja nadawania paczek z lokalizacji dostawcy (która jest dostępna np. w Subiekcie Nexo Pro) byłaby bardzo pomocna. Zdecydowanie warto rozważyć dodanie tej funkcji w przyszłych wersjach integracji. Współpraca z PrestaShop: W PrestaShop 1.8.2 do tej pory nie napotkaliśmy większych trudności związanych z podstawową funkcjonalnością e-commerce. Z perspektywy naszego doświadczenia, integracja z systemami kurierskimi i płatnościami działa bardzo dobrze i nie wymaga zaawansowanej konfiguracji. Zarządzanie zamówieniami: Bardzo ważną funkcjonalnością, którą chciałbym zobaczyć w przyszłości, jest panel zarządzania zamówieniami w jakiejś Zakłądce np ZK z podziałem na sklepy i numerem zamówienia klienta aby łatwo odszukać status realziacji itp - najwiecej telefonów myślę że ma każdy typu GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE = podobny do Baselinkera. Obecnie, w przypadku gdy zmieniamy status zamówienia w PrestaShop, system nie zawsze automatycznie generuje fakturę oraz wysyła klientowi e-maila z numerem śledzenia paczki i załączoną fakturą VAT. Idealnym rozwiązaniem byłoby, gdyby system samodzielnie aktualizował status zamówienia oraz wysyłał powiadomienia do klientów po wygenerowaniu dokumentów. Co powinniście dodać w przyszłości: Czytelny panel do zarządzania zamówieniami, który integruje się z systemami zewnętrznymi (np. Baselinker) i automatycznie aktualizuje statusy zamówień oraz wysyła e-maile do klientów z niezbędnymi informacjami (np. numer śledzenia, faktura VAT). Dziękuję za uwagę i liczę na dalsze usprawnienia Insert w tym zakresie, które z pewnością poprawią komfort pracy z PrestaShop 1 Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 192 Napisano 1 Lipca Udostępnij Napisano 1 Lipca w Integracja z PrestaShop U nas to wygląda tak: 1. Inpost i Orlen - Inpost taki w wersji mini aby tylko wyświetlał mapę, umożliwiał wybór i zapis paczkomatu ale to dlatego, że paczki nadajemy z Sello. Najlepiej jakby tak właśnie to działało, żeby z poziomu sklepu nic nie nadawać, nic nie drukować - a tylko z Sello. Na pewno chciałbym dodać kurierów zagranicznych, typu DHL. 2. Przelewy24 - standardowo pewnie inni używają też typu PayU, itd. 3. Co się dało to z poziomu Sello - tak jest najwygodniej. Np. Orlen nie działał (a może już działa) w starej wersji Sello 4. Pobrania stanowią coraz mniejszy udział jako płatność za zamówienia ale są - u nas standardowy moduł już wbudowany w prestę 5. Nie 6. U nas przydałby się moduł notatek zostawianych przy zamówieniu a trafiający do zamówień jako uwagi. Mamy też rozbudowany moduł synchronizacji z Subiekt - chodziło o połączenie jednego produktu w Subiekt z więcej niż jednym produktem w sklepie, te produkty w sklepie mają inne zestaw zdjęć, inne ceny. Doszło też montowanie kompletów w Subiekt przy pobieraniu zamówienia ze sklepu i wyświetlanie jako dostępnych w przypadku kompletów sumy już zmontowanych i możliwych do zmontowania. Montowanie kompletów i wyświetlanie tej sumy "już zmontowany plus możliwy" pewnie przydałoby się ale jak coś to nie jest to "must have", mapowanie produktów jak ma to miejsce w Sello w dużym stopniu załatwia ten problem. 1 Cytuj Link to postu
Paweł S. 2 Napisano 1 Lipca Udostępnij Napisano 1 Lipca w Integracja z PrestaShop Dla nas ważne jest aby: 1. System synchronizował stany produktów po symbolu. Dodatkowo, żeby mogł kompletować komplety w tle tzn. jak mam 50x widelec i 10 łyżek to razem mam 10 pełnych kompletów ( taką funkcjonalność ma sellintegro ) Do tego możliwość dodania wartości z pola własnego ( np. stan z hurtowni ) zdefiniowanego w nexo w kartotece towaru. 2. Pobieranie zamówień jako ZK wraz z uwagimi kupującego ( szczególnie jak musi podać kolor lub wymiar ) aby to zapisywało się w zamówieniu i było widoczne na listingu 3. Jeśli chodzi o integracje z Inpost to plugin od sensibit działa ok z Base, wiec dobrze jako sello nx poprawnie odczytywał kod paczkomatu to wystarczy 4. Płatność: my korzystamy z imoje od ING, ale możecie rozważyć integrację z aplikacją emszmal ( ona pobiera dane o płatnościach z bardzo wielu serwisów i banków ) Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 192 Napisano 2 Lipca Udostępnij Napisano 2 Lipca w Integracja z PrestaShop (edytowane) Naszła mnie taka myśl odnośnie punktu 2 - płatności. Że w zasadzie nie ma znaczenia co w sklepie zainstalujemy, jaki moduł płatności. Dla modułu synchronizacji ważny jest tylko status płatności w zamówieniu. Technicznie dwa warianty wchodzą w grę: a) pobiera tylko "opłacone" i "za pobraniem" b) wszystkie (w tym "oczekujące na wpłatę" - może oprócz zamówień anulowanych) ale wtedy monitoruje ów status wpłaty po stronie sklepu Podobnie w sumie z wysyłką/przewoźnikami, na dobrą sprawę jakby zmapować pozycje "Przewoźnik" w sklepie z dostawami w Sello NX to jeszcze tylko punkty odbioru jakoś musiałyby się przenosić. Edytowane 2 Lipca przez Tomek Mazur Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 2 110 Napisano 2 Lipca Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca w Integracja z PrestaShop Dzięki za odzew. W dniu 1.07.2025 o 11:44, Piotr Cichocki napisał: Obecnie, mimo że PrestaShop integruje się z systemem ProstaPaczka, brakuje opcji umożliwiającej nadawanie paczek bezpośrednio z lokalizacji dostawcy (np. magazynu producenta). To zapisałem jako niezależne od Presty zagadnienie. Rozumiem, że chodzi o możliwość zamówienia kuriera do lokalizacji dostawcy? Czy może coś jeszcze innego? W dniu 1.07.2025 o 11:44, Piotr Cichocki napisał: Bardzo ważną funkcjonalnością, którą chciałbym zobaczyć w przyszłości, jest panel zarządzania zamówieniami w jakiejś Zakłądce np ZK z podziałem na sklepy i numerem zamówienia klienta aby łatwo odszukać status realziacji itp - najwiecej telefonów myślę że ma każdy typu GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE = podobny do Baselinkera. To zakładam, że spełnia moduł zamówień wysyłkowych w Sello. Prezentuje on wszystkie zamówienia z różnych źródeł, można to dowolnie filtrować, sortować, grupować i wyszukiwać, nawet tworzyć własne widoki dla sklepów, kont itp. W dniu 1.07.2025 o 11:44, Piotr Cichocki napisał: Idealnym rozwiązaniem byłoby, gdyby system samodzielnie aktualizował status zamówienia oraz wysyłał powiadomienia do klientów po wygenerowaniu dokumentów. Tu akurat Automatyzacja nexo jest rozwiązaniem. Zmianę statusów zamówień i ich wysyłanie do serwisu oraz wysyłanie powiadomień da się ograć. Jedyny minus może jeszcze być z wysyłaniem dokumentów Subiekta jako załączników z poziomu Sello NX, ale to mamy zapisane do realizacji również. 22 godziny temu, Tomek Mazur napisał: U nas przydałby się moduł notatek zostawianych przy zamówieniu a trafiający do zamówień jako uwagi. Tutaj to raczej musiałbyś się zaopatrzyć w jakiś dedykowany plugin, który dodaje takie pole do zamówień w Presta, a potem powiedzieć nam o istnieniu tego plugina, żebyśmy mogli go obsłużyć . Taka niestety cena za własne konfiguracje sklepów. 23 godziny temu, Tomek Mazur napisał: Mamy też rozbudowany moduł synchronizacji z Subiekt - chodziło o połączenie jednego produktu w Subiekt z więcej niż jednym produktem w sklepie, te produkty w sklepie mają inne zestaw zdjęć, inne ceny. Doszło też montowanie kompletów w Subiekt przy pobieraniu zamówienia ze sklepu i wyświetlanie jako dostępnych w przypadku kompletów sumy już zmontowanych i możliwych do zmontowania. Montowanie kompletów i wyświetlanie tej sumy "już zmontowany plus możliwy" pewnie przydałoby się ale jak coś to nie jest to "must have", mapowanie produktów jak ma to miejsce w Sello w dużym stopniu załatwia ten problem. To również mamy jako niezależny temat dotyczący w zasadzie dowolnej integracji - bardziej jest to funkcja Sello NX niż plugina integracji. 15 godzin temu, Paweł S. napisał: Dla nas ważne jest aby: 1. System synchronizował stany produktów po symbolu. Stany produktów będą synchronizowane wg modelu jaki obecnie działa w Sello NX - czyli poprzez oferty, a oferty muszą być powiązane z towarami w kartotece Subiekta. Powiązanie to natomiast można zrobić po symbolu i w zasadzie po wielu innych polach. Ale to jest już niezależny od integracji mechanizm. 15 godzin temu, Paweł S. napisał: Dodatkowo, żeby mogł kompletować komplety w tle tzn. jak mam 50x widelec i 10 łyżek to razem mam 10 pełnych kompletów ( taką funkcjonalność ma sellintegro ) To, podobnie jak wyżej, osobne zagadnienie związane z obsługą wielu towarów przypisanych do jednej oferty i automatyczne montowanie kompletów. Gdy tę funkcję już dodamy, to będzie ona działać na wszystkich integracjach. 15 godzin temu, Paweł S. napisał: Do tego możliwość dodania wartości z pola własnego ( np. stan z hurtowni ) zdefiniowanego w nexo w kartotece towaru. To wydaje się, że zrealizujemy raczej w zagadnieniu pt. Obsługa hurtowni. Wtedy dodamy odpowiedni moduł, ale też będziemy na pewno pytać o szczegóły. To jednak nie ten rok na pewno. 15 godzin temu, Paweł S. napisał: 2. Pobieranie zamówień jako ZK wraz z uwagimi kupującego ( szczególnie jak musi podać kolor lub wymiar ) aby to zapisywało się w zamówieniu i było widoczne na listingu Pole z uwagami w zamówieniu wysyłkowym jest. Gdzie w Presta klienci wpisują te informacje? 4 godziny temu, Tomek Mazur napisał: w zasadzie nie ma znaczenia co w sklepie zainstalujemy, jaki moduł płatności. Dla modułu synchronizacji ważny jest tylko status płatności w zamówieniu. Też dopiero poznajemy Prestę, więc im więcej informacji o środowiskach z jakich korzystacie tym lepiej to przygotujemy . Z płatności potrzebujemy np. pobrać do Sello identyfikatory tych płatności - aby działał potem np. moduł rozliczania cesji, a pluginy tego typu często przechowują te dane po swojemu. Stąd też jeśli nie obsłużymy danego plugina, którego wykorzystujecie na Presta a przechowują one swoje dane poza standardową strukturą Presty to niektóre dane mogą się nie przenosić do Sello NX. 4 godziny temu, Tomek Mazur napisał: Technicznie dwa warianty wchodzą w grę: a) pobiera tylko "opłacone" i "za pobraniem" b) wszystkie (w tym "oczekujące na wpłatę" - może oprócz zamówień anulowanych) ale wtedy monitoruje ów status wpłaty po stronie sklepu Tutaj nie plugin a Sello steruje co się pobiera a co nie. W przypadku Allegro pobieramy zawsze wszystkie zamówienia jakie są ustawiając im różne statusy. W przypadku innych serwisów będzie dokładnie tak samo. Nieopłacone zamówienia będą oznaczone jako nieopłacone. Cykliczna synchronizacja z serwisami powoduje, że Sello aktualizuje dane w tych pobranych zamówieniach, w tym również informacje o płatnościach. 4 godziny temu, Tomek Mazur napisał: Podobnie w sumie z wysyłką/przewoźnikami, na dobrą sprawę jakby zmapować pozycje "Przewoźnik" w sklepie z dostawami w Sello NX to jeszcze tylko punkty odbioru jakoś musiałyby się przenosić. Dlatego pytamy o używane integracje. Presta nie posiada w sobie takich pól zdefiniowanych jak punkt odbioru i jeśli korzystasz np. z pluginów od kurierów InPost czy DPD to one przechowują te dane w jakiś sobie znany sposób. Aby móc pobrać te dane do Sello NX musimy obsłużyć dokładnie te pluginy, których używacie. W tym celu wraz z Sello NX będziemy dostarczać nasz własny plugin do Presty, który trzeba będzie doinstalować do sklepu. Ten plugin umożliwi nam pobieranie informacji z tych różnych pluginów, które posiadacie w sklepie. Cytuj Link to postu
Paweł S. 2 Napisano 3 Lipca Udostępnij Napisano 3 Lipca w Integracja z PrestaShop Jaki jest termin na w miarę rozsądną wersję ? Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 112 Napisano 3 Lipca Udostępnij Napisano 3 Lipca w Integracja z PrestaShop 1 godzinę temu, Paweł S. napisał: Jaki jest termin na w miarę rozsądną wersję ? Pierwszy termin to najbliższa wersja - połowa października. Mamy nadzieję, że będzie to już rozsądna wersja, ale czy będziemy realizować poprawki/ulepszenia? myślę, że tak, bo już widać, że wiele osób ma swoje scenariusze i swoje pluginy do obsługi. No i oczywiście taka wtyczka będzie wymagała utrzymania oraz aktualizacji. Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 192 Napisano 3 Lipca Udostępnij Napisano 3 Lipca w Integracja z PrestaShop Cytat W tym celu wraz z Sello NX będziemy dostarczać nasz własny plugin do Presty, który trzeba będzie doinstalować do sklepu. Ten plugin umożliwi nam pobieranie informacji z tych różnych pluginów, które posiadacie w sklepie. Idea konia trojańskiego jest super, jeszcze tylko wyposażyć go w AI i sobie sam znajdzie co potrzebne 😁 Teraz na poważnie - te notatki to jakieś domyślne można w presta włączyć, na karcie produktu zakładka "Opcje", sekcja "Dostosowanie". Odnośnie modułów jak wysyłka wydaje mi się, że instalowanie kolejnych wtyczek od kurierów i tak sprowadza się do wspólnego mianownika - czyli przykładowo doinstalowanie modułu Orlen skutkuje dodaniem przewoźnika Orlen do listy w sekcji "przewoźnicy". Wtyczki płatności jak PayU czy P24 konfiguruje się tak, że przykładową instrukcją jest: ustaw status "płatność otrzymana" dla zamówienia opłaconego - więc efekt pracy tych klocków/wtyczek prawdopodobnie jest możliwy do podejrzenia w jednym miejscu a kolejne z nich nie są już problemem. I nie ma znaczenia czy status wpłaty zmieniła wtyczka (nawet jedna z wielu) czy operator. Wyjątkiem mogą być odbiory w punktach i pole na przechowywanie danych punktu odbioru - ale to jest ograniczona ilość i kilku istotnych "graczy". Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 2 110 Napisano 3 Lipca Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca w Integracja z PrestaShop 20 minut temu, Tomek Mazur napisał: Idea konia trojańskiego jest super, jeszcze tylko wyposażyć go w AI i sobie sam znajdzie co potrzebne 😁 Inaczej się za bardzo nie da , jak wpuścić swojego kreta . Pluginy niektóre wystawiają swoje endpointy przez API i można się do nich dostać, ale niektóre pluginy zakładają tylko obsługę przez web z poziomu panelu sklepu. No i druga sprawa, że Sello musiało by strzelać wielokrotnie pod różne endpointy na sklepie żeby pobrać dane a tak można zoptymalizować liczbę strzałów do 1. Kolejny plus jest taki, że plugin jest pisany w PHP więc jeśli, ktoś będzie miał bardzo niszowe i niestandardowe rozwiązania u siebie na sklepie, to będzie można ten plugin we własnym zakresie dostosować tak aby Sello mogło odczytać to co potrzebuje. 28 minut temu, Tomek Mazur napisał: te notatki to jakieś domyślne można w presta włączyć, na karcie produktu zakładka "Opcje", sekcja "Dostosowanie". To wygląda bardziej jak pola własne do oferty. Wydaje się, że mogłyby być na początku pobierane do uwag od kupującego, a potem może do pól własnych w EZ o tej samej nazwie. Ale tam problem jest taki, że każda oferta (produkt) w Presta może mieć indywidualnie to ustawione z tego co widzę. 50 minut temu, Tomek Mazur napisał: I nie ma znaczenia czy status wpłaty zmieniła wtyczka (nawet jedna z wielu) czy operator. Status wpłaty pewnie nie, ale już id wpłaty tak :). No i aby mapować płatności w Sello NX potrzeby jest jakiś identyfikator operatora płatności i jego też musimy skądś wziąć, bo inaczej nie będzie się dało rozróżnić i ustawić różnych płatności w nexo. Jeszcze pojawia się jedno pytanie, które dodam też w pierwszym poście. 7. Czy korzystacie z produktów z wariantami i jak to się ma do kartoteki w Subiekcie? Czy są to osobne towary czy może modele subiektowe? Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 192 Napisano 3 Lipca Udostępnij Napisano 3 Lipca w Integracja z PrestaShop AD 7. Złożona sprawa bo były wdrożone rozwiązania jakie były dostępne - w większości bazujące na symbolu produktu jako identyfikatorze. W przypadku produktów z personalizacją dochodzi do sytuacji, że dany produkt X oferujemy z wydrukowanym czy wygrawerowanym motywem na kilka okazji. Powstaje wtedy w sklepie kilka z pozoru różnych produktów, są w różnych kategoriach, mają różne zdjęcia. W przypadku Sello ver1 mapowanie rozwiązywało sprawę (jedyna niedogodnością jest jaków produkt X oferujesz w wersji z personalizacją i bez - bo różne ceny mają a z jednym produktem w Subiekt spięte). No i teraz liczę na uproszczenie tego - obecnie mamy zmodyfikowaną synchronizację, moduł bierze pod uwagę w produktach w sklepie znaki tylko do separatora, w ten sposób dodają znaki po separatorze można tworzyć kolejne wirtualne produkty. Akurat czeka nas przesiadka na Prestę 8 więc rozeznam jakie tam są opcje. Bartku - a jakie możliwości są z punktu widzenia Was relatywnie niekłopotliwe do wprowadzenia? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 2 110 Napisano 3 Lipca Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca w Integracja z PrestaShop Tam głównie sprawa tyczy się np. pilnowania stanów. Póki co pierwsza implementacja jaką zrobiliśmy w przypadku ofert (produktów) z kombinacjami pilnuje stanów domyślnego wariantu. Żeby pilnować stanów każdego wariantu musimy dość mocno rozszerzyć możliwości w samym Sello, a to temat dość gruby i związany z podpinaniem wielu towarów do jednej oferty. Cytuj Link to postu
centrumstali com 39 Napisano 4 Lipca Udostępnij Napisano 4 Lipca w Integracja z PrestaShop W dniu 2.07.2025 o 15:05, Bartosz Rosa napisał: Pole z uwagami w zamówieniu wysyłkowym jest. Gdzie w Presta klienci wpisują te informacje? Podobnie jak w Allegro. Przy składania zamówienia jest rubryka 'wiadomość do zamówienia', w Allegro jest to 'wiadomość dla sprzedającego'. Pole to można włączyć/wyłączyć przy każdym produkcie Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 2 110 Napisano 7 Lipca Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca w Integracja z PrestaShop W dniu 4.07.2025 o 15:28, centrumstali com napisał: Przy składania zamówienia jest rubryka 'wiadomość do zamówienia', w Allegro jest to 'wiadomość dla sprzedającego'. Pole to można włączyć/wyłączyć przy każdym produkcie To pole to jest bardziej korespondencja ze sprzedającym, bo po dodaniu zamówienia można tam dopisać kolejne wiadomości. Zrobimy tak, że to co tam będzie wpisane, będzie się przenosić do pola z uwagami od kupującego. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.