Marta Mrowiec 4 Napisano 2 Lipca Udostępnij Napisano 2 Lipca w SELLO NX 56.0.0 - problem etykiety INPOST/EMPIK Mamy delikatny problem z etykietami inpostu. Etykiety generują się poprawnie jeżeli chodzi o Allegro czy ERLI PRO. Przy Empiku, gdzie nie korzystamy z mechanizmu marketplace tylko z umowy własnej, wyskakuje błąd przy każdej etykiecie pomimo to, że wcześniej wszystko działało poprawnie. Kontaktowałam się z Inpostem, po ich stronie niby jest wszystko w porządku. Druga sprawa - błąd wysyłania statusu zamówienia do EMPIKu (na zrzucie poniżej) Jakieś rady? Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 112 Napisano 2 Lipca Udostępnij Napisano 2 Lipca w SELLO NX 56.0.0 - problem etykiety INPOST/EMPIK 1. Statusy zamówień wysyłkowych, proszę wrzucić zrzuty ekranu z konfiguracji, wygląda jakby statusy były źle zmapowane, coś zmienił empik u siebie w temacie statusów. 2. Inpost - analizujemy, damy znać Cytuj Link to postu
Marta Mrowiec 4 Napisano 2 Lipca Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca w SELLO NX 56.0.0 - problem etykiety INPOST/EMPIK Posiadamy 2 konta empik. Cytuj Link to postu
Rafał Stępień 88 Napisano 2 Lipca Udostępnij Napisano 2 Lipca w SELLO NX 56.0.0 - problem etykiety INPOST/EMPIK W przypadku EMPIKu jest troszkę inne flow niż w Allegro. Wygląda na to, że zamówienie oczekuję na akceptacje, zanim zostanie zmieniony status na wysłane/zakończone. Czy akceptowaliście zamówienie? W kolumnie SO (Status oryginału) po najechaniu na ikonke, będzie Czeka na akceptacje (można też włączyć widoczność filtru i przefiltrować po statusie). Cytuj Link to postu
Marta Mrowiec 4 Napisano 2 Lipca Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca w SELLO NX 56.0.0 - problem etykiety INPOST/EMPIK Zamówienia zostały zaakceptowane, posiadają status gotowe do przetwarzania, inaczej nie pobiera danych odbiorcy. Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 112 Napisano 2 Lipca Udostępnij Napisano 2 Lipca w SELLO NX 56.0.0 - problem etykiety INPOST/EMPIK Proszę o informacje czy nadal błąd z Inpostem występuje, sprawdziliśmy pewne konfiguracje po obydwu stronach serwisów, na Empik czekamy. Cytuj Link to postu
Marta Mrowiec 4 Napisano 2 Lipca Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca w SELLO NX 56.0.0 - problem etykiety INPOST/EMPIK Niestety to chwilę potrwa. Na ten moment wszystkie zamówienia z umową własną z Inpostu zostały zrealizowane poza Sello. Jak tylko coś wpadnie od razu dam znać. Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 112 Napisano 2 Lipca Udostępnij Napisano 2 Lipca w SELLO NX 56.0.0 - problem etykiety INPOST/EMPIK 15 minut temu, Marta Mrowiec napisał: Niestety to chwilę potrwa. Na ten moment wszystkie zamówienia z umową własną z Inpostu zostały zrealizowane poza Sello. Jak tylko coś wpadnie od razu dam znać. Jasne, czekamy zatem Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 112 Napisano 3 Lipca Udostępnij Napisano 3 Lipca w SELLO NX 56.0.0 - problem etykiety INPOST/EMPIK Co do Empiku, mam informację, że sprzedawca sam zmienił status zamówienia na "Wysłano" w panelu sprzedawcy w Mirakl. Status zamówienia można tylko zmienić jeżeli zamówienie jest w statusie "Oczekuję na wysyłkę" ("Shipping"). Czy status tego zamówienia był zmieniony po stronie serwisu? Cytuj Link to postu
Marta Mrowiec 4 Napisano 3 Lipca Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca w SELLO NX 56.0.0 - problem etykiety INPOST/EMPIK W dniu 2.07.2025 o 13:11, Daniel Salamucha napisał: Proszę o informacje czy nadal błąd z Inpostem występuje, sprawdziliśmy pewne konfiguracje po obydwu stronach serwisów, na Empik czekamy. Błąd z Inpostem już nie występuje. Dziękuję. 1 godzinę temu, Daniel Salamucha napisał: Co do Empiku, mam informację, że sprzedawca sam zmienił status zamówienia na "Wysłano" w panelu sprzedawcy w Mirakl. Status zamówienia można tylko zmienić jeżeli zamówienie jest w statusie "Oczekuję na wysyłkę" ("Shipping"). Czy status tego zamówienia był zmieniony po stronie serwisu? Status został zmieniony po tym jak Sello go nie zmieniło. Dzisiaj kolejne zamówienia zostały wysłane, status w Empiku się nie zaktualizował na wysłane. Czy powinniśmy go teraz ręcznie zmienić? Cytuj Link to postu
Rafał Stępień 88 Napisano 3 Lipca Udostępnij Napisano 3 Lipca w SELLO NX 56.0.0 - problem etykiety INPOST/EMPIK 5 minut temu, Marta Mrowiec napisał: Status został zmieniony po tym jak Sello go nie zmieniło. Dzisiaj kolejne zamówienia zostały wysłane, status w Empiku się nie zaktualizował na wysłane. Czy powinniśmy go teraz ręcznie zmienić? Hmm, czyli zmieniacie status zamówienia w SelloNX na np. Zakończone(zmapowane na Wysłano) i na stronie Empiku status jest dalej Oczekuje na wysłanie? Pojawia się jakiś błąd wysłania statusu zamówienia w SelloNX? Cytuj Link to postu
Marta Mrowiec 4 Napisano 3 Lipca Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca w SELLO NX 56.0.0 - problem etykiety INPOST/EMPIK 18 minut temu, Rafał Stępień napisał: Hmm, czyli zmieniacie status zamówienia w SelloNX na np. Zakończone(zmapowane na Wysłano) i na stronie Empiku status jest dalej Oczekuje na wysłanie? Pojawia się jakiś błąd wysłania statusu zamówienia w SelloNX? Być może mamy coś źle ustawione, ale niestety sama to wszystko ustawiałam. Korzystamy z automatyzacji: -> Wysyłanie statusów zamówień wysyłkowych do serwisu -> Zmiana statusu zamówienia na "Zakończone" I teraz pisząc tą wiadomość doszłam w czym jest błąd. Status zakończone mamy ustawione w momencie przekazania przesyłki kurierowi. Kurier przyjeżdża po godzinach naszej pracy w biurze. Niestety sugerowałam się działaniami Allegro, gdzie jeżeli jest dodany numer przesyłki zamówienie zmienia status na wysłane. Pracownica, która zajmuje się wysyłką zamówień empiku trochę wyolbrzymiła mi problem. Także wczorajszy post powinien był tylko zawierać pytanie o problem z Inpostem, który został rozwiązany. Mój błąd za co najmocniej przepraszam. Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 112 Napisano 3 Lipca Udostępnij Napisano 3 Lipca w SELLO NX 56.0.0 - problem etykiety INPOST/EMPIK 3 minuty temu, Marta Mrowiec napisał: I teraz pisząc tą wiadomość doszłam w czym jest błąd. Status zakończone mamy ustawione w momencie przekazania przesyłki kurierowi. Kurier przyjeżdża po godzinach naszej pracy w biurze. Niestety sugerowałam się działaniami Allegro, gdzie jeżeli jest dodany numer przesyłki zamówienie zmienia status na wysłane. Pracownica, która zajmuje się wysyłką zamówień empiku trochę wyolbrzymiła mi problem. Także wczorajszy post powinien był tylko zawierać pytanie o problem z Inpostem, który został rozwiązany. Mój błąd za co najmocniej przepraszam. Najważniejsze, że działa. Oczywiście wybaczamy i zachęcamy do korzystania z integracji 😉 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.