Natalia Kopacka 10 Napisano 2 Lipca Udostępnij Napisano 2 Lipca w Empik - brak adresu w zamówieniu Czy ktoś już spotkał się z takim błędem? Pierwsze zamówienie z Empiku po dzisiejszym zaktualizowaniu SNX do wersji 56 i już jest pod górkę 😅 Dane są uzupełnione i w Empiku wszystko wyświetla się poprawnie, ale do SNX wpadło tylko imię i nazwisko. Zamówienie jest na Paczkomat Inpostu. No i jeszcze pytanie z innej beczki - my wystawiamy klientom PAi, chyba że chcą fakturę (na firmę idzie FS, a na osobę prywatną PAi+FSd), ale z Empiku wszystko wpada jako PAi+FSd, bo tam trochę inaczej to działa z fakturami, niż na Allegro. Możemy dodać coś, żebyśmy jednak mogli sobie ustawić takie dokumenty końcowe, jakie chcemy? 1 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 2 110 Napisano 2 Lipca Udostępnij Napisano 2 Lipca w Empik - brak adresu w zamówieniu Sprawdzimy. Cytuj Link to postu
Rafał Stępień 88 Napisano 3 Lipca Udostępnij Napisano 3 Lipca w Empik - brak adresu w zamówieniu SelloNX nie pobiera tych danych, bo Empik ich nie wysyła w przypadku zamówień do punktów odbioru. Błędy przy próbie generowania etykiety bez danych odbiorcy, jest tutaj nadmiarowym zabezpieczeniem, wynikającym ze specyfiki poprzedniego mechanizmu obsługi danych odbiorcy. W v57 ta wymagalność zostanie zdjęta i nie bedzie potrzeby manualnych modyfikacji w celu wygenerowania etykiety, jeśli serwis takich danych nie zwraca. 1 Cytuj Link to postu
Natalia Kopacka 10 Napisano 3 Lipca Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca w Empik - brak adresu w zamówieniu 1 minutę temu, Rafał Stępień napisał: SelloNX nie pobiera tych danych, bo Empik ich nie wysyła w przypadku zamówień do punktów odbioru. Błędy przy próbie generowania etykiety bez danych odbiorcy, jest tutaj nadmiarowym zabezpieczeniem, wynikającym ze specyfiki poprzedniego mechanizmu obsługi danych odbiorcy. W v57 ta wymagalność zostanie zdjęta i nie bedzie potrzeby manualnych modyfikacji w celu wygenerowania etykiety, jeśli serwis takich danych nie zwraca. Czy jest to w takim razie błąd wprowadzony w wersji 56? W wersji 55 było wszystko ok, dane klientów wchodziły (również wtedy, kiedy wysyłka była do punktów odbioru) i realizowaliśmy zamówienia z Empiku przez SNX. Jeżeli tak jest i mamy czekać aż do wersji 57, żeby zostało to poprawione to będziemy zmuszeni w międzyczasie wrócić do wersji 55, bo absurdem byłoby działanie na zamówieniach, w których mamy jedynie imię i nazwisko 😐 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 2 110 Napisano 3 Lipca Udostępnij Napisano 3 Lipca w Empik - brak adresu w zamówieniu Temat ten został zrobiony do wersji 57, ale nie jest to jeszcze w żaden sposób przetestowane. Same zmiany wymagają weryfikacji czy to będzie poprawnie działać na wszystkich obsługiwanych kurierach, z Subiektami itp. generalnie chodzi o to, że w najbliższych dniach publikowana będzie wersja 56 wraz z poprawkami i nie zdążymy tego wszystkiego sprawdzić na tę wersję. Rozumiemy, że jest to problematyczne i tę poprawkę zrobioną na wersję 57 postaramy się przenieść do hotfixa, ale może być ciężko na tego najbliższego - bo tutaj termin zależy też od innych zespołów nexo. Na tę chwilę obejściem jest wpisanie tego adresu ręcznie tuż przed utworzeniem paczki. Czy tych zamówień jest dużo dziennie? Cytuj Link to postu
Natalia Kopacka 10 Napisano 3 Lipca Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca w Empik - brak adresu w zamówieniu 13 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Na tę chwilę obejściem jest wpisanie tego adresu ręcznie tuż przed utworzeniem paczki. Czy tych zamówień jest dużo dziennie? Dopiero zaczynamy z Empikiem, więc czasami jest tych zamówień 5 dziennie, a czasami 15, chociaż wiadomo, że z każdym dniem ta sprzedaż się rozkręca. Nie wyobrażam sobie nawet sugerować naszemu zespołowi, że miałby na dłuższą metę z ręki uzupełniać dane klientów i jeszcze ryzykować tym, że coś krzyżowo przepiszą i zamówienia pójdą odwrotnie... W takim razie jaki byłby przybliżony termin kolejnego hotfixa z tą poprawką? Mówimy raczej o 1-2 tygodniach czy 1-2 miesiącach? Cytuj Link to postu
Rafał Stępień 88 Napisano 3 Lipca Udostępnij Napisano 3 Lipca w Empik - brak adresu w zamówieniu Teraz, Natalia Kopacka napisał: W takim razie jaki byłby przybliżony termin kolejnego hotfixa z tą poprawką? Mówimy raczej o 1-2 tygodniach czy 1-2 miesiącach? Zdecydowanie 1-2 tygodnie, nie miesiące. Rozumiemy, że to mocno utrudnia prace, staramy się to poprawić najszybciej jak się da, ale nie chcemy krótkim okresem testowania wysadzić czegoś w innym miejscu. Cytuj Link to postu
Natalia Kopacka 10 Napisano 3 Lipca Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca w Empik - brak adresu w zamówieniu Ok, w takim razie jakoś przetrwamy ten okres, skoro nie będzie to aż tak długo 😉 Cytuj Link to postu
Infobot nexo 228 Napisano 9 Lipca Udostępnij Napisano 9 Lipca w Empik - brak adresu w zamówieniu Zgłoszenie zostało zrealizowane w wersji 56.0.1. Fragment listy zmian: Problem z zamówieniami bez danych odbiorcyPoprawiono problem związany z nadawaniem paczek do punktów odbioru, które nie zawierają danych odbiorcy. Problem z pobieraniem danych nabywcy z EmpikPoprawiono problem z pobieraniem danych nabywcy z Empik, który był spowodowany brakiem kodu państwa w danych zwracanych z serwisu. Cytuj Link to postu
Natalia Kopacka 10 Napisano 11 Lipca Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca w Empik - brak adresu w zamówieniu W dniu 9.07.2025 o 09:49, Infobot nexo napisał: Poprawiono problem związany z nadawaniem paczek do punktów odbioru, które nie zawierają danych odbiorcy. U nas wciąż pojawia się błąd przy dostawach do punktów. Korzystamy z Apaczki, żeby wysyłać paczki Inpostu i DPD, a Apaczka nie ma integracji z SNX, więc mamy Dostawcę i Sposób dostawy jako "Własne" i Apaczka zaciąga sobie dane o zamówieniach bezpośrednio z Empiku (z pominięciem SNX), więc nie musimy pisać listów z ręki, ale jest właśnie taki problem podczas realizacji zamówienia w SNX. Czy możemy to jakoś obejść, żeby SNX widziało, że jest to zamówienie do punktu i nie wymaga wypełniania adresu, mimo że w SNX sposób wysyłki widnieje jako Własne? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 2 110 Napisano Poniedziałek o 10:54 Udostępnij Napisano Poniedziałek o 10:54 w Empik - brak adresu w zamówieniu A jak wyglądają dane w EZ, proszę podesłać zrzut ekranu w prywatnej wiadomości. I jaki to dokument próbuje się utworzyć? ZK czy końcowy, jeśli tak to jaki? Cytuj Link to postu
Natalia Kopacka 10 Napisano Poniedziałek o 12:39 Autor Udostępnij Napisano Poniedziałek o 12:39 w Empik - brak adresu w zamówieniu Screen przesłany na priv. Błąd wychodzi już przy próbie wystawienia ZK. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 2 110 Napisano Poniedziałek o 13:44 Udostępnij Napisano Poniedziałek o 13:44 w Empik - brak adresu w zamówieniu Dzięki, zweryfikujemy, bo gdzieś widocznie jakiś scenariusz przeszedł obok nowego mechanizmu, w którym Sello tworzy tymczasowego użytkownika na potrzeby rezerwacji towarów w Subiekcie. Sam Subiekt nie pozwala na rezerwację bez nabywcy. Problemem jest też fakt, że Empik nie ma sandboxa, na którym moglibyśmy takie różne scenariusze testować i musimy każdorazowo pisać do ich supportu aby nam taką sytuację przygotowali 😑. 1 Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 192 Napisano Środa o 06:45 Udostępnij Napisano Środa o 06:45 w Empik - brak adresu w zamówieniu Faktycznie jest problem z tym adresem - pole puste nie przejdzie. Jak już przebrniemy dalej to wydruk etykiety na Zebrze wygląda jak próba wydruku etykiety 10x15 na A4 (jakby Sello myślało, że puszcza to na A4) - drukuje się mały prostokąt w lewym górnym rogu (de facto na etykiecie 10x15 - czyli wydruk ma dokładnie 4,3 x 6,1 cm). Nie znalazłem ustawień gdzie etykieta adresowa byłaby przypisywana do wskazanej drukarki Zebra i tym samym właściwie skalowana. Jest gdzieś takie ustawienie? Cytuj Link to postu
Rafał Stępień 88 Napisano Środa o 07:14 Udostępnij Napisano Środa o 07:14 w Empik - brak adresu w zamówieniu Jak ustawiony jest parametr Format wydruku etykiety w sposobie dostawy paczki? 1 Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 192 Napisano Środa o 07:50 Udostępnij Napisano Środa o 07:50 w Empik - brak adresu w zamówieniu Nie był ustawiony, po wybraniu LBL_PRINTER działa legancko, tego... 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.