Skocz do zawartości

Problem z podłączeniem bazy danych po dearchiwizacji z GT do Nexo

Polecane posty

Dzień dobry,

 

prośba o podpowiedź, co w takiej sytuacji, gdy:

 

1) Zgodnie z instrukcją na stronie dokonaliśmy dearchiwizacji bazy danych i jej konwersji z GT na Nexo (konkretnie gratyfikant) - wszystko działało

2) Po ponownym uruchomieniu komputera, Gratyfikant nexo nie widzi zdearchiwizowanych baz danych (pomimo, że są na serwerze i w odpowiednim formacie, sprawdzone w SSMS)

3) W programie serwisowym odznaczone są binaria i nie ma możliwości ich dodania (Opcja Szczegóły jest wyszarzona)

image.png.057a08a5538ef0a27911cedc11453bee.png

Link to postu
6 minut temu, Gabriela Licenowicz napisał:

Zgodnie z instrukcją na stronie dokonaliśmy dearchiwizacji bazy danych i jej konwersji z GT na Nexo (konkretnie gratyfikant) - wszystko działało

Mamy tu chyba na początku problem językowy, bo nie ma czegoś takiego jak kowersja GT->nexo, ale:

to że nie ma zaznaczonych binariów to nic złego, natomiast nieaktywna opcja "szczegóły" sugeruje że odtworzyliście archiwum GT, a próbujecie uruchomić nexo.

 

Nie wiem na czym opiera Pani twierdzenie że bazy są w "odpowiednim formacie"? Na tym że SSMS je widzi i można podejrzeć zawartość?

To że SSMS widzi bazy to normalne, bazy GT są tak samo bazami SQL jak bazy nexo.

 

 

Link to postu

Przepraszam za problemy językowe, nie jestem ekspertem w tej dziedzinie.

Sprawdziłam format bazy danych w SSMS i zaczynają się na .dbo. Otrzymaliśmy bazę wyeksportowaną z GT, przeprowadziliśmy jej Dearchiwizację na naszym komputerze w GT, a następnie przez kreator wdrożeniowy w NEXO, za pomocą ,,Importuj z Insert GT'', odtworzyliśmy bazę w nexo (wszystko działało). Później Gratyfikant nexo nie widział już tej odtworzonej bazy, pomimo wybrania poprawnego serwera i pomimo, że bazy danych na tym serwerze się znajdują, co sprawdziłam w SSMS. 

Link to postu

Dzień dobry,

proszę o wygenerowanie i przesłanie danych diagnostycznych z programu serwisowego. Procedura została opisana jako drugi sposób w poniższym artykule e-Pomocy technicznej:

W formularzu kontaktowym proszę o zaznaczenie kontynuacji korespondencji z firmą InsERT pod numerem zgłoszenia, który podam w wiadomości prywatnej.

Link to postu
31 minut temu, Gabriela Licenowicz napisał:

Przepraszam za problemy językowe, nie jestem ekspertem w tej dziedzinie.

Jasne, ja tylko uściślam, żeby nie było zakłóceń.

31 minut temu, Gabriela Licenowicz napisał:

Sprawdziłam format bazy danych w SSMS i zaczynają się na .dbo. Otrzymaliśmy bazę wyeksportowaną z GT, przeprowadziliśmy jej Dearchiwizację na naszym komputerze w GT

Do tego miejsca wszystko się zgadza.

31 minut temu, Gabriela Licenowicz napisał:

a następnie przez kreator wdrożeniowy w NEXO, za pomocą ,,Importuj z Insert GT'', odtworzyliśmy bazę w nexo (wszystko działało).

A to już jest nieprawda. W ten sposób utworzyliście zupełnie nową bazę danych.

33 minuty temu, Gabriela Licenowicz napisał:

Później Gratyfikant nexo nie widział już tej odtworzonej bazy, pomimo wybrania poprawnego serwera i pomimo, że bazy danych na tym serwerze się znajdują, co sprawdziłam w SSMS. 

To normalne, Gratyfikant nexo nie będzie widział bazy GT.

SSMS powinno Pani pokazać bazy o nazwach zaczynających się od "Nexo_", jak niżej. Ta baza "Nexo_ANQ" jest widoczna w nexo jako "ANQ"

image.png.c43e1e17df5a4778572e671b85bc3374.png

A zawartość tej nexowej bazy jest mniej więcej taka:

image.png.ff3c5e75944e51d2054b972a51c8d8c1.png

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...