Radomił Ząbik 308 Napisano 9 Marca 2017 Udostępnij Napisano 9 Marca 2017 w Portal pracownika - wynagrodzenia 2017 W portalu pracownika, nie pojawiło nam się żadne wynagrodzenie z 2017 roku. Kadrowa potwierdziła mi, że są one zatwierdzone, tak samo jak to było robione w 2016 roku. Chyba, że jest to powiązane z ogólnym problemem serwera e-usług - aczkolwiek urlopy wchodzą prawidłowo: https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/1118-zawiesza-się-nexo-link/ Link to postu
Krzysztof Wychowałek 4 Napisano 9 Marca 2017 Udostępnij Napisano 9 Marca 2017 w Portal pracownika - wynagrodzenia 2017 Tak, urlopy mi też wchodzą prawidłowo. Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 9 Marca 2017 Udostępnij Napisano 9 Marca 2017 w Portal pracownika - wynagrodzenia 2017 Jest to spowodowane przez problem opisany tutaj. Błąd zostanie poprawiony w wersji, którą planujemy opublikować w przyszłym tygodniu. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 16 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 w Portal pracownika - wynagrodzenia 2017 Czy wersja 14.2.0 naprawia problem - bo nie widzę go na liście. Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 w Portal pracownika - wynagrodzenia 2017 Tak, błąd został poprawiony w tej wersji. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 30 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 w Portal pracownika - wynagrodzenia 2017 A jeszcze dopytam, aby nie zakładać nowego wątku - w liście urlopów, nie pokazuje mi się urlop "macierzyński/ojcowski" - czy to zamierzone działanie? Link to postu
Jacek Filipkiewicz 364 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 w Portal pracownika - wynagrodzenia 2017 Urlop macierzyński ma tylko w nazwie słowo urlop - w Gratyfikancie jest to nieobecność typu zasiłek. Nawet innych absencji typu urlopowego niż urlop wypoczynkowy na dzień dzisiejszy Portal Pracownika nie obsługuje. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 30 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 w Portal pracownika - wynagrodzenia 2017 No to myślę, że jako sugestia, warto by było rozszerzyć ilość wyświetlanych informacji o absencjach. Zrozumiałe jest to, że nie liczy się to do dni urlopu, ale jeśli pracownik będzie widział komplet Swoich absencji, także z chorobowym i zasiłkowych, będzie miał większą świadomość, swojej "obecności" w firmie Link to postu
Jacek Filipkiewicz 364 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 w Portal pracownika - wynagrodzenia 2017 Takie sugestie oczywiście mamy zapisane. Trudno jednak dzisiaj powiedzieć kiedy zostaną wdrożone. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 30 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 w Portal pracownika - wynagrodzenia 2017 Jasne, nie jest to sprawa pierwszej potrzeby dla Portalu Pracownika Lepsze sugestie tam mamy w oczekiwaniu, np.: https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/610-portal-pracownika-komunikacja-z-pracownikami/ Link to postu
Polecane posty