Skocz do zawartości

Zaczyna się - negatywy.

Polecane posty

Ja nie wiem czy może tego nie robią z premedytacją ale negatywy w końcu wszystkim spowszednieją.

 

Kiedy sprzedawca dostanie kilkadziesiąt bezsensownych negatywów, wtedy przestanie się nimi przejmować i napinać aby nadskakiwać kupującym. Z drugiej strony, kiedy kupujący będzie musiał przebrnąć przez te dziesiątki bezsensownych komentarzy to będą traktowane tak jak pozytywy których nikt nie czyta...

 

Zauważcie, że zmiany które jeszcze nie zostały wprowadzone deprecjonują znaczenie negatywnych komentarzy. To już nie będzie "negatywna" opinia a jedynie "niepolecanie" sprzedającego. Sam zaproponowałem jeszcze aby nie były wyróżniane na czerwono, niech będą w tym samym kolorze co "polecenia" lub mniej negatywnie odbieranym niż czerwony :)

 

Wystarczy, że nauczycie się przekuwać odpowiedziami negatywne opinie na swoją korzyść.

Wiadomo, że czyta się "niepozytywne" opinie" i... odpowiedzi do nich, jeśli umiejętnie odpowiecie, to kupujący stwierdzi, że owszem, problem się pojawił ale został przez sprzedawcę odpowiednio rozwiązany.

 

My już wcześniej stwierdziliśmy, że nie warto wystawiać komentarzy odwetowych. A to z tego powodu, że wystawiający nam negatywa mógł skomentować naszą absurdalną i zmanipulowaną na naszą korzyść odpowiedź odpowiadając nam odwetowca... :)

 

Widzę w sobie trochę Kaczyńskiego odpowiadającego w sprawie porażki z Tuskiem :)

 

:D :D

 

Tylko, że zobacz, że wszyscy wiedzą, jak było naprawdę z Tuskiem i te tłumaczenia Kaczyńskiego każdy ocenia jak ocenia.

 

W związku z tym ważne jest aby tłumaczenia były sensowne.

Sam ostatnio czytałem negatywy jednego ze sprzedawców.

Miał większość negatywów w jednym stylu, że nie wysłał towaru, lub wysłał nie to, lub, że wysłał zepsute.

W odpowiedziach wciskał wszystkim, że wszystko było w porządku, że wysłali dobry towar, że kupujący zaraz po zakupie napisał "proszę koniecznie o porysowaną szybę" więc taką wysłali, że kupujący w rozmowie telefonicznej stwierdził, że "przez pomyłkę kupił światło do renówki, a teraz zobaczył, że ma Malucha" itp.

 

Tak więc tego typu odpowiedzi walą ściemnianiem i kręceniem bardzo mocno, i już lepiej jak by negatywy zostały bez odpowiedzi.

Link to postu
  • 6 miesięcy temu...

Ciekawe... Potwierdza się moja prywatna teoria, że firma zorientowana na klienta offline często traci przewagę w sieci swoim "oflajnowym" podejściem do klienta. W salonach to uchodzi, bo co ma zrobić ktoś kto już podpisał umowę i nie ma możliwości odstąpienia od niej? Ponarzeka i odejdzie może za 2 lata... A w sieci opinie pozostają...

Link to postu
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jak tak obserwuję to allegrowe towarzystwo zakupowe, to nasuwa mi się jedna myśl: szkoda, że ST nie aktualizuje już modułu komentarzy, bo fajnie byłoby mieć funkcję automatycznego dodawania coniektórych do czarnej listy. Co ciekawsze, to nie zawsze są ci od negatywów ... :D

 

 

 

Ja się dziwię, że Allegro jeszcze nie wywaliło czarnej listy.

Pewnie ktoś o tym zapomniał. :P

 

Wiecie czy na Amazonie czy Ebayu też jest czarna lista ?

Link to postu
Za późno. CL musi działać przed utworzeniem transakcji  Chichot

 

I co wtedy? Nie obsłużysz klienta? :)

 

Tak?

Ale to kto to widzi ja czy ten klient na czarnej liście?

Ty, bo to nie jest stricte czarna lista, tylko jakaś istotna informacja nt klienta, np że obiecałeś rabat, albo dorzucić choinkę do samochodu o zapachu sosny.., albo że nicpoń z niego i nie płaci za zakupy :)

 

 

Link to postu

Zawsze mnie to interesowało - czy ktoś wie w jaki sposób działa czarna lista na Allegro?

 

Klient dodany do CL.

Ogląda aukcje, widzi naszą, klika kup, musi się zalogować, loguje się i co... ?

 

1. Czy wyskakuje mu komunikat nie możesz kupić u tego sprzedającego?

 

2. Lub jak jest zalogowany to nasze aukcje są ukrywane przed nim?

 

3. I co go blokuje przed kupieniem bez rejestracji lub z innego konta Allegro? Sam mam kilka-naście... ;)

 

We własnym sklepie internetowym to można sobie takie sprawy zorganizować i nawet odmówić realizacji zamówienia podając byle jaki powód bo klient nie wystawi nam negatywa. A na Allegro jest się skazanym na łaskę klienta i Allegro ;)

Link to postu

Kiedyś zadzwoniła klientka, że nie może u nas kupić kolejnej zabawki (już kupiła z 6 w kilka minut), więc ją wrzuciłem na CL. Mówiła, że nie może bo ją zablokowaliśmy (i dobrze, bo chyba by nam aukcje skończyła w kwadrans...). Wnioskuję więc, że jakoś to widać po stronie MNK...

Link to postu
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...