Piotr Tuszewicki 0 Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 w Nexo Pro nie uruchamia się po zmianie ustawień czasu komputera Witam, Wczoraj zmieniłem ustawienie czasu w systemie - wcześniej data i godzina były ustawione ręcznie i zegar spieszył się kilka minut. Ustawiłem automatyczne ustawianie czasu. Dziś mam komunikat z Nexo - Uruchomienie programu nie powiodło się. Dane licencyjne nie zostały wczytane. Wcześniej Nexo jeszcze się uruchomiło ale była informacja, że dokonano niedozwolonej manipulacji czasu, i program się zamknął. Przeinstalowałem już program jednak po zainstalowaniu widzi nadal mój podmiot i dzieje się to samo. Pomóżcie proszę, jak przywrócić działanie programu. Z góry dziękuję Link to postu
Mateusz Włudyka 1 Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 w Nexo Pro nie uruchamia się po zmianie ustawień czasu komputera Witam, proszę wstępnie przestawić czas na datę, jaka była wcześniej w systemie. Powinno to doraźnie pozwolić na pracę z programem. Natomiast nie ukrywam, że aby zaradzić tej sytuacji będzie konieczne wysłanie bazy do nas w celu przestawienia czasu "od środka". Procedura jest prosta - wykonujemy archiwizację, np. z poziomu Programu serwisowego nexo. Stworzy ona plik .zip, który należałoby umieścić na własnym serwerze FTP, bądź też na jego darmowych odpowiednikach (typu Google Drive, mediafire etc.). Następnie przesyłamy wiadomość mail na pomoctechniczna@insert.com.pl wraz z informacją o problemie i linkiem do bazy danych. Link to postu
Polecane posty