Dariusz Pawlak 11 Napisano 9 Maja 2017 Udostępnij Napisano 9 Maja 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować a teraz i mozilla otwiera strone logowania Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 766 Napisano 9 Maja 2017 Udostępnij Napisano 9 Maja 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować To trzeba rozwiązać problem na poziomie Internet Explorera - wtedy w Sello będzie również działać. Czyli instalacja najnowszej dostępnej wersji Internet Explorera. Przywrócenie ustawień domyślnych w opcjach internetowych w panelu sterowania. Cytuj Link to postu
Dariusz Pawlak 11 Napisano 9 Maja 2017 Udostępnij Napisano 9 Maja 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować tyle ze jak instaluje IE11 TO PRZESTAJE MI DZIAŁAC Poczta usługi Windows Live Cytuj Link to postu
Dariusz Pawlak 11 Napisano 9 Maja 2017 Udostępnij Napisano 9 Maja 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować ZRESZTO WCZORAJ ZAINSTALOWAŁEM IE11 I BYŁO TO SAMO Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 766 Napisano 10 Maja 2017 Udostępnij Napisano 10 Maja 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować Jeśli poczta Windows live przestaje działać to na pewno nie jest to kwestia IE11, tylko czegoś innego - chyba, że mowa o Windows Live Mail 2012, którego wsparcie przez Microsoft zostało zakończone 3 miesiące temu. A co z przywróceniem ustawień domyślnych w opcjach internetowych? Cytuj Link to postu
Dariusz Pawlak 11 Napisano 10 Maja 2017 Udostępnij Napisano 10 Maja 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować zainstalowałem IE11 wyczyściłem cookie i inne i chodzi autoryzacja przeszła ale poczta nie chodzi miałem Windows Live Mail 2011 TO NAPEWNO WINA IE11, zawsze tak się działo jak próbowałem ściągnąc aktualizacje systemowe no nic i tak musiałem kiedyś zainstalować IE11 przeszedłem na THUNDERBIRDA Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 766 Napisano 10 Maja 2017 Udostępnij Napisano 10 Maja 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować Niestety Microsoft poblokował wszystkie programy z tego pakietu, nie da się ich już również pobrać ze stron Microsoft. Synchronizacja z kalendarzem w WLM, z której korzystałem prywatnie też przestała działać prawie rok temu. Cytuj Link to postu
Dariusz Pawlak 11 Napisano 10 Maja 2017 Udostępnij Napisano 10 Maja 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować niestety ale thunerbird jak na razie ok zrobil sobie style jak outlok i jest fajnie Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 10 Maja 2017 Udostępnij Napisano 10 Maja 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować A kalendarz góóglowy się synchronizuje bez problemu Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 766 Napisano 11 Maja 2017 Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować Dzięki czemu będą wiedzieć jaki reklamy, kiedy i gdzie mają dostarczyć Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 11 Maja 2017 Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować Dzięki czemu będą wiedzieć jaki reklamy, kiedy i gdzie mają dostarczyć Haha tak, faktycznie, no ale Thunderbird wciąż aktualizuje kontakty i kalendarze? Tam kiedyś był taki Provider do zainstalowania. Mi przestał od roku aktualizować i z tego powodu z niego zrezygnowałem. Jest np Gestor, który obsługuje kalendarz też. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 766 Napisano 11 Maja 2017 Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować Thunderbird to już dawno odstawiłem na półkę, po tym jak mi dwa razy uszkodził plik z danymi i nie dało się ich odzyskać . Ale do konta Microsoft się chyba nie łączy. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 11 Maja 2017 Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować No właśnie u mnie to samo. Przez ostatni rok to była już trudna jego obsługa, skrzynki mam duże i jest ich wiele. Thunderbird już też u mnie tylko w backupach Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 11 Maja 2017 Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować U mnie działa bardzo dobrze zarówno poczta jak i kalendarz. Reklam nie ma. Cytuj Link to postu
Awaxs 0 Napisano 12 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować Witam, Mam taki sam problem z autoryzacją jednego konta w sello. Serwer jest na windows 2012 R2 i na tym komputerze nie da się zalogować do allegro normalnie poprzez IE 11. Czytałem że IE nie ma wsparcia na ten system. Czy da się jakoś rozwiązać ten problem? Sello mieli się tylko na serwerowym komputerze, przez to nie potrawi nawiązać komunikacji z allegro. Próbowałem resetu cash, cokkie, restarty itp, aktualizacji nie wychwytuje przeglądarka. Na innych komputerach autoryzację można przeprowadzić, natomiast to nie rozwiązuje problemu ze zmianami, np zwroty aby aktualizował na aukcjach. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 766 Napisano 13 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować Autoryzację wystarczy dokonać raz (na rok) z komputera na którym jest dostępna przeglądarka IE11. Do dalszej pracy/wymiany danych nie jest wymagane posiadanie IE11 bo tutaj generalnie problem jest w wyświetlaniu strony logowania Allegro, która na starszych przeglądarkach nie zadziała. Jaki problem jest z aktualizacją zwrotów? Cytuj Link to postu
Awaxs 0 Napisano 13 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować Sello nie zaciąga danych o zwrotach, reklamacjach, gwarancjach. Jest pusta rubryka, również pusta jest jeżeli bym chciał ustawić w szablonie aukcji. Ten problem dotyczy tylko jednego konta. Na drugim działa świetnie. Jaka może być przyczyna? Konto mam autoryzowane w pełni na 2 kontach. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 009 Napisano 13 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować Miałem tak na jednym koncie. Nie było w sello zwrotów (a były reklamacje, albo na odwrót). Pobrało dopiero po kilku dniach. Samo z siebie. Przyczyna nieznana. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 766 Napisano 13 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować Dane zostaną pobrane po autoryzacji i pobraniu parametrów - wtedy Sello pobiera listę dostępnych opcji. Dopiero wtedy będą one widoczne w pobranych aukcjach - konieczne jest pobranie pełnych danych o aukcji. Cytuj Link to postu
IgorLK 2 Napisano 2 Października 2017 Udostępnij Napisano 2 Października 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować Czy miał ktoś podobny problem podczas autoryzacji Sello 1.24? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 766 Napisano 2 Października 2017 Udostępnij Napisano 2 Października 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować Proszę się upewnić, że przeglądarka Internet Explorer jest zaktualizowana do najnowszej wersji. Można również przywrócić też ustawienia do domyślnych. Niestety ten błąd występuje od długiego czasu na allegro i ma zapewne związek z wygaśnięciem sesji. Cytuj Link to postu
IgorLK 2 Napisano 2 Października 2017 Udostępnij Napisano 2 Października 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować Dziękuję wszystkim za pomoc. Być może komuś to pomoże w przyszłości: wyczyściłem wszystko w Explorerku, przywróciłem do ustawień fabrycznych i ustawiłem IE jako przeglądarkę domyślną. Cytuj Link to postu
Awaxs 0 Napisano 3 Października 2017 Udostępnij Napisano 3 Października 2017 w Sello 1.23 nie mogę autoryzować Wraz z aktualizacją sello do najnowszej wersji 1.24.1 problem minął w moim przypadku. Dziękuję za pomoc Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.