Michał Rosada 7 Napisano 24 Września 2017 Udostępnij Napisano 24 Września 2017 w Trafność - algorytm faworyzujący niewłaściwych sprzedawców Bo te nie białe wyróżniały się i były chętniej klikane i częściej kupowane. Ilu to konkurentów musiałem już zgłosić, bo: 1. Ja płacę pracownikom za zrobienie białych miniaturek, a konkurent nie, 2. Mam niższą cenę niż konkurent 3. Pozostałe warunki constans, poza pozycją wyświetlania i wielkością sprzedaży, które u konkurenta były wyższe(inaczej bym go nie zgłaszał). Tak więc coś z tą trafnością faktycznie jest nie tak, a przynajmniej było. Macie jakoś potwierdzone, że nowe opisy windują się wyżej w trafności? Cytuj Link to postu
Patryk Tworek 39 Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 w Trafność - algorytm faworyzujący niewłaściwych sprzedawców Tak więc coś z tą trafnością faktycznie jest nie tak, a przynajmniej było. Macie jakoś potwierdzone, że nowe opisy windują się wyżej w trafności? Jak narazie wychodzi na to że wyświetlają się przed tymi starymi opisami - np: jedno oczko wyżej niż ze starym opisem. Przy warunkach takich, że tytuł jest taki sam i aukcja jest dopiero co wystawiona. Cytuj Link to postu
Oskar Shon 0 Napisano 16 Września 2019 Udostępnij Napisano 16 Września 2019 w Trafność - algorytm faworyzujący niewłaściwych sprzedawców W poprzednim tygodniu napisałem dodatek do Outlooka, w którym można wykonać autorespondera do "pytania o przedmiot", który jako jeden z elementów wpływa na "Trafność". Problem z trafnością z tego punktu widzenia polega na tym iż producent wdrażając aliasy do adresów kupujących (w imię RODO) może mierzyć aktywność sprzedających. W momencie kiedy któryś z nich nie dba o klienta (lub nie panuje nad ilością pytań od potencjalnych kupujących), to wpływa to na trafność. Należy zatem odpowiedzieć do 24h na każdy mail. Aby się z tym faktem zmierzyć należało by stworzyć regułę, która będzie odpowiadać na taki mail. Konstrukcja maila jednak na to Outlookowi nie pozwala, zatem trzeba było usiąść nad tym i opracować rozwiązanie w postaci odrębnego oprogramowania. Wprowadzenie dodatku do aplikacji daje możliwość natychmiastowej odpowiedzi (i jej odroczenie dla wprowadzenia zamian), na podstawie przygotowanego wcześniej szablonu. Jeśli ktoś jest zainteresowany można więcej na ten temat przeczytać na vbatools.pl Pozdrawiam. Cytuj Link to postu
Oskar Shon 0 Napisano 26 Października 2019 Udostępnij Napisano 26 Października 2019 w Trafność - algorytm faworyzujący niewłaściwych sprzedawców (edytowane) Dziękuje za odzew na priv. To jeden z pierwszych postów, po których uzyskałem pewność że zainteresowanie jest w temacie. Jeśli ktoś jeszcze jest zainteresowany aby przynajmniej w tym stopniu nie dać plamy to zapraszam do kontaktu i pozdrawiam. Edytowane 26 Października 2019 przez Oskar Shon Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.