Pomoc techniczna 2 Napisano 17 kwietnia 2017 W celu przedłużenia licencji Subiekta 123 przejdź do serwisu Moje konto. W serwisie Moje Konto przejdź do zarządzania swoją firmą. Na liście licencji odszukaj usługę Subiekt 123 i skorzystaj z opcji Przedłuż licencję. W formularzu przedłużania określ okres obowiązywania nowej licencji. Następnie zdefiniuj pakiet Subiekta 123, określając dodatkowe moduły. W podsumowaniu formularza prezentowane są szczegóły Twojego zamówienia wraz z kwotą brutto do zapłaty. Zweryfikuj podsumowanie zamówienia oraz zaakceptuj regulamin usługi. Kliknięcie Zapłać spowoduje przeniesienie do systemu płatności elektronicznej PayU. Uwaga! Jeżeli nie nastąpiło automatyczne przekierowanie do systemu płatności elektronicznej, link do dokończenia płatności dostępny jest w szczegółach licencji Subiekta 123. Zweryfikuj podsumowanie prezentowane w systemie płatności elektronicznej oraz określ metodę płatności. Dokonaj płatności, klikając Płacę. Postępuj zgodnie z informacjami prezentowanymi na ekranie, dokonując płatności zgodnie z wybraną metodą. Po opłaceniu zostaniesz przekierowany do serwisu Moje konto, gdzie zaprezentowane zostaną szczegóły transakcji wraz z jej statusem. Transakcja może przyjmować następujące statusy: Zakończona, Oczekuje na opłacenie, Anulowana. Zakończona - płatność została zakończona i potwierdzona. Nowa licencja została aktywowana. Oczekuje na opłacenie - płatność w trakcie realizacji lub płatność oczekuje na potwierdzenie. Korzystanie z nowej licencji będzie możliwe po potwierdzeniu płatności. Anulowana - płatność nie zastała dokonana. Nowa licencja nie zostanie aktywowana. Po zaksięgowaniu wpłaty, w szczegółach transakcji zostanie udostępniona opcja pobrania faktury w formacie PDF. Udostępnij ten post Link to postu