Andrzej Olszewski 3 Napisano 19 Marca 2018 Udostępnij Napisano 19 Marca 2018 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne Dzień dobry, przydałyby się moim zdaniem w Gestorze Nexo 2 rzeczy: 1) Możliwość szybkiego przejścia "na skróty" od otwartego działania (zdefiniowanego wcześniej jako automatyczne w scenariuszu obsługi klienta) do powiązanego z nim zlecenia serwisowego. 2) Możliwość (opcjonalna) automatycznej zmiany etapu scenariusza obsługi klienta na kolejny po zakończeniu sukcesem działania, które było automatycznie powiązane z etapem poprzednim. Pozwoliłoby to na sterowanie przebiegiem zlecenia poprzez kolejną realizację automatycznie generowanych ze scenariusza obsługi klienta działań i bardzo wygodne kontrolowanie ich przebiegu. To oczywiście tylko propozycje, może ktoś jeszcze je poprze, może nie. Pozdrawiam, Andrzej Olszewski Link to postu
Igor Bernakiewicz 310 Napisano 20 Marca 2018 Udostępnij Napisano 20 Marca 2018 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne (edytowane) Dzień dobry, Ad 1) Powiązanie widać. Jednak faktycznie przydałaby się możliwość podglądu powiązanego zlecenia serwisowego, czy procesu ofertowego. Taką zmianę mamy już zaplanowaną na jedną z najbliższych wersji. Ad 2). Super sugestia, popieram i zapisuję do realizacji - nie na najbliższą wersję (bo ta już jest prawie całkowicie zamknięta), ale do kolejnej. Edytowane 20 Marca 2018 przez Igor Bernakiewicz Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 20 Marca 2018 Udostępnij Napisano 20 Marca 2018 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne 1 godzinę temu, Igor Bernakiewicz napisał: Ad 2). Super sugestia, popieram i zapisuję do realizacji - nie na najbliższą wersję (bo ta już jest prawie całkowicie zamknięta), ale do kolejnej. Wersja ma się ukazać jakoś w Maju, czyli za dobry miesiąc a może i 1,5 a wersja prawie już zamknięta? Pytam z czystej ciekawości - dlaczego? Link to postu
Andrzej Olszewski 3 Napisano 21 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2018 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne Niezmiennie uważam, że Gestor - jakkolwiek już bardzo fajny i użyteczny - posiada spory potencjał zablokowany przez trochę zbyt wąskie "domenowe" podejście do wsparcia zarządzania procesami. Ale może stoją za tym jakieś marketingowe analizy z których wynika, że poza obsługą serwisu i wsparciem dla procesu ofertowania użytkownicy Gestora niczego nie potrzebują i nie warto się tym zajmować? Mnie to by takie analizy bardzo dziwiły, biznesy są bardzo różne, a sformalizowana i proceduralna organizacja procesu obsługi klienta występuje niemal wszędzie. I zupełnie czego innego potrzebują biura projektowe, czego innego pralnie, itp. itd. Może uda mi się kiedyś pana do tego przekonać Nie jest to na pewno sprawa na którąś tam kolejną wersję, bardziej chodzi o spojrzenie na Gestora "w ogóle" i strategię jego dalszego rozwoju. Pozdrawiam, Andrzej Olszewski Link to postu
Igor Bernakiewicz 310 Napisano 21 Marca 2018 Udostępnij Napisano 21 Marca 2018 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne 15 godzin temu, Użytkownik GT/NEXO napisał: Wersja ma się ukazać jakoś w Maju, czyli za dobry miesiąc a może i 1,5 a wersja prawie już zamknięta? Pytam z czystej ciekawości - dlaczego? Prawie, jeśli chodzi o Gestora nexo. Jest jeszcze sporo pracy wokół zmian dotyczących RODO - prace wciąż trwają. Link to postu
Igor Bernakiewicz 310 Napisano 21 Marca 2018 Udostępnij Napisano 21 Marca 2018 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne 1 godzinę temu, Andrzej Olszewski napisał: Niezmiennie uważam, że Gestor - jakkolwiek już bardzo fajny i użyteczny - posiada spory potencjał zablokowany przez trochę zbyt wąskie "domenowe" podejście do wsparcia zarządzania procesami. Ale może stoją za tym jakieś marketingowe analizy z których wynika, że poza obsługą serwisu i wsparciem dla procesu ofertowania użytkownicy Gestora niczego nie potrzebują i nie warto się tym zajmować? Mnie to by takie analizy bardzo dziwiły, biznesy są bardzo różne, a sformalizowana i proceduralna organizacja procesu obsługi klienta występuje niemal wszędzie. I zupełnie czego innego potrzebują biura projektowe, czego innego pralnie, itp. itd. Może uda mi się kiedyś pana do tego przekonać Nie jest to na pewno sprawa na którąś tam kolejną wersję, bardziej chodzi o spojrzenie na Gestora "w ogóle" i strategię jego dalszego rozwoju. Pozdrawiam, Andrzej Olszewski Oczywiście pamiętam Pana post sprzed kilku miesięcy. Pozwolę przytoczyć tutaj link:) Chcemy pochylić się nad tym tematem prawdopodobnie do wersji jesiennej. Link to postu
Andrzej Olszewski 3 Napisano 21 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2018 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne P. Igorze, cieszę się, że coś się w temacie ruszy. Wystarczy Klasyczny podział na proces obsługi (czego chwilowo nie ma) -> Zadania /działania (co już jest) opisane scenariuszem procesu obsługi klienta (który już jest). Tak jak pan wspomniał, potrzebne są bieżące statusy procesów - osobny definiowalny słownik (obecnie nie ma, bo nie ma procesów - ale jest próbujący jak mi się wydaje pełnić zamiennie i z różnym skutkiem tę funkcję słownik "Stopnie realizacji działań). Statusy działań jako słownik - też sprawa do głębszego zastanowienia. Ogólnie mnóstwo ciekawej pracy dla zespołu analityczno-projektowego. Żeby nie przeginać nie wspomnę o automatyzacji przydziału zadań do pracowników, algorytmach takiego przydziału, oraz o scenariuszach warunkowych (działania zależne od wyniku poprzedniego). Itp. itd. Ma pan co robić do emerytury i jeden dzień dłużej Pozdrawiam, Andrzej Olszewski Link to postu
Igor Bernakiewicz 310 Napisano 21 Marca 2018 Udostępnij Napisano 21 Marca 2018 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne do emerytury to jeszcze mi ho ho i jeszcze trochę:), ale kto wie może za jakiś czas ponownie zostanie obniżony wiek emerytalny ;] Jeszcze raz dziękuję za Pana posty. Temat zapisany i czeka na realizację:) Link to postu
Michał S 0 Napisano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2020 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne (edytowane) Witam potrzebuję pomocy w realizacji pewnej automatyzacji do zleceń serwisowych. Czy jest możliwość aby automatyczny e-mail wysłany do naszego klienta również został automatycznie wysłany do wykonawcy działania (naszego serwisanta) Opiszę kolejno co już mam i czego nie jestem w stanie zrobić. 1) Nasz scenariusz realizacji jest jak niżej: 2) Nasz Szablon działania Jest tworzone działanie w kalendarzu, ale nie wysyła ono e-maila do naszego serwisanta (pracownika) a) e-mail do klienta jest wysyłany na etapie scenariusza 1 i 2 czyli tak jak ma być. b) działanie jest zapisywane w kalendarzu czyli tak jak ma być. c) nie wysyła się e-mail ustawiony jako automat z w/w działania i tu nie wiem dlaczego. Chcemy aby wiadomość podsumowywująca przyjęcie urządzenia do serwisu była wysyłana do naszego serwisanta. prośba o pomoc. Edytowane 14 Grudnia 2020 przez Michał S Link to postu
Andrzej Olszewski 3 Napisano 14 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2020 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne Nie jestem ekspertem rzecz jasna, ale proszę sprawdzić konfigurację zlecenia na okoliczność jak na załączonym obrazku. Na liście klientów szablonu działania jest odbiorca zlecenia, a pan zamierza wysłać mail do własnego pracownika, czy dobrze rozumiem? Link to postu
Michał S 0 Napisano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2020 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne (edytowane) Godzinę temu, Andrzej Olszewski napisał: Nie jestem ekspertem rzecz jasna, ale proszę sprawdzić konfigurację zlecenia na okoliczność jak na załączonym obrazku. Na liście klientów szablonu działania jest odbiorca zlecenia, a pan zamierza wysłać mail do własnego pracownika, czy dobrze rozumiem? tak chcę wysłać do własnego pracownika e-maila aby otrzymał na skrzynkę e-mail szczegóły zlecenia. Jak w oknie Inny odbiorca wpisuje dane pracownika to również nie wysyła się do niego e-mail. Edytowane 14 Grudnia 2020 przez Michał S Link to postu
Andrzej Olszewski 3 Napisano 14 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2020 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne A tego pan próbował? 1 Link to postu
Rafał Męcikiewicz 1 Napisano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2021 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne Mam podobny problem, po utworzeniu zlecenia chciałbym automatycznie wysłać email ze szczegółami zlecenia serwisowego do pracownika odpowiedzialnego za realizację. Niestety mail się nie wysyła, poniżej screeny Link to postu
Igor Bernakiewicz 310 Napisano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne Proszę w szablonie działania określić czas. Wtedy akcja powinna się automatycznie wykonać. Dla takiego przykładu jak Pan podał na forum powiedzie się tylko ręczne wykonanie akcji. Proszę też zerknąć na reguły automatyzacji nad którymi pracujemy. Za pomocą reguły można np. stworzyć powiadomienie, które będzie wysyłane w formie wiadomości e-mail do konkretnego pracownika, przy dodaniu nowego zlecenia serwisowego. Link to postu
Rafał Męcikiewicz 1 Napisano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne Ok dziękuję, teraz już pięknie działa, natomiast mam następne pytanie: czy istnieje możliwość dodania do wiadomości email wysyłanej do naszego pracownika danych klienta jak imię, nazwisko, jego adres, nr telefonu. W tym momencie z szablonu podstawiane są dane pracownika odpowiedzialnego za realizację zamiast klienta. Automatyzacja zaś prezentuje się arcyciekawie, w wolnej chwili poszperam tam. Link to postu
Igor Bernakiewicz 310 Napisano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2021 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne No jeśli szablon działania nie powoduje przepisanie klienta tylko pracownika ze zlecenia serwisowego do działania no to jest problem. Gdyby Pan przepisywał klienta no to wtedy w szablonie dla pola lokalizacja można wstawić adres klienta i zostanie on uzupełniony w działaniu, które powstanie na podstawie tego szablonu. Potrzebny w autotekstach jest węzeł Klient, dzięki któremu dane klienta będzie można np. wstawić do opisu czy tematu działania. Postaramy się dodać jeszcze do wersji wiosennej. Link to postu
Rafał Męcikiewicz 1 Napisano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2021 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne Ok dziękuję, w działaniach i tak dodawane są dane klienta, więc tragedii nie ma, ale dobrze by było gdyby taka możliwość się pojawiła. Link to postu
Michał S 0 Napisano 5 Marca 2021 Udostępnij Napisano 5 Marca 2021 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne (edytowane) Prośba o jaśniejsze przedstawienie jak działa reguła automatyzacji, gdzie ją podłączam? do szablonu zadania? Nadal mam problem z wysłaniem e-maila do konkretnego pracownika z chwilą realizacji jednego z scenariusza poniżej (scenariusz nr 2) Obecnie, dla zlecenia serwisowego mamy ustawione 4 scenariusze: Scenariusz 1: przyjęcie zlecenia - Wychodzi e-mail do klienta. Scenariusz 2: zlecenie w trakcie diagnozy - Wychodzi e-mail do klienta, klient otrzymuje link do śledzenia zlecenia. Tworzone jest automatycznie zadanie w kalendarzu (z szablonu działania) Serwisant widzi w insert mobile w kalendarzu właśnie to zadanie, w treści ma automatycznie uzupełnione informacje o urządzeniu, diagnozie itp. z autotekstu. I tutaj nie wiem jak sprawić aby kierownik serwisu plus ten sam serwisant otrzymali e-mail dotyczący tego zlecenia (w treści miałby automatycznie uzupełnione informacje o urządzeniu, diagnozie itp. z autotekstu.) Scenariusz 3: naprawa zakończona - Wychodzi e-mail do klienta. Scenariusz 4: naprawa niemożliwa - Wychodzi e-mail do klienta. Edytowane 5 Marca 2021 przez Michał S Link to postu
Igor Bernakiewicz 310 Napisano 9 Marca 2021 Udostępnij Napisano 9 Marca 2021 w Zlecenia serwisowe i działania automatyczne Więcej o regułach automatyzacji można przeczytać tutaj: Będzie można taki scenariusz przeprowadzić za pomocą reguł automatyzacji w wersji wiosennej - już niebawem. Link to postu
Polecane posty