Bartosz Rosa 1 762 Napisano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2019 w INPOST - API ShipX... O to trzeba by pytać opiekuna handlowego InPostu. Nie wiem jakie są relacje między menadżerem paczek, API ShipX i webtruckerem. W Sello dla tych dostaw należy dodać odpowiednie wydruki, jeśli nie są dodane, a potem drukowanie odbywa się standardowo z modułu paczek - Druki do paczki. Trzeba mieć przy tym zainstalowany program do podglądu i drukowania plików PDF, np. Adobe Reader, bo to przez niego fizycznie odbywa się drukowanie pobranych etykiet i listów. Cytuj Link to postu
Michał K 0 Napisano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2019 w INPOST - API ShipX... Dnia 25.01.2019 o 12:08, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Moim zdaniem lepiej nie, ustaw je jako nieaktywne. Przy aktulizacjach Sello potrzebuje domyślnych sposobów wysyłki a na liście nie da się ich przefiltrować. Usunięcie opcji, która będzie potrzebna przy jakiejś kolejnej aktualizacji może spowodować problemy. Poustawiaj sobie te opcje które używasz i będzie OK. Do tej zakładki i tak potem się prawie nie zagląda... Witam, Jako nowy użytkownik Sello podpytam, co w przypadku jeśli usunąłem kilka domyślnych przesyłek ? (wszystkie DHL, poza jedną: DHL Service point, tej ostatniej nie udało się ponieważ Sello mi taką możliwość zablokowało informując że jest to jedyna przesyłka DHL i nie mogę jej usunąć). Oczywiście wcześniej nie sprawdziłem że jest możliwość zmiany statusu na nieaktywny. Pytanie czy mogę je teraz jakoś przywrócić ? (dodać ręcznie, ewentualnie jakiś inny sposób). Jeśli tak to czy mógłbym prosić o ewentualne screeny jak domyślnie przed usunięciem wyglądały ? No chyba że nie wpłynie to na aktualizacje i nie spowoduje problemów w przyszłości ? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2019 w INPOST - API ShipX... 6 godzin temu, Michał K napisał: co w przypadku jeśli usunąłem kilka domyślnych przesyłek ? ( W zasadzie nic :). Nie nakładamy ograniczeń na usuwanie dostaw więc sytuacja taka jest dopuszczalna. Ostatnio wystąpił problem z dostawami InPostu, bo ślepo założyliśmy, że wszystkie dodane przez nas dostawy są w programie dostępne. Jeśli w przyszłości będziemy potrzebować na podobnej zasadzie dostawy DHL czy jakiekolwiek inne to podczas aktualizacji zostaną one dodane/przywrócone do stanu początkowego. Jedyne, czego nie zalecamy (i póki co nie blokujemy) to zmiana nazw dostawców, np. z InPost na DHL. Dostawy rozpoznajemy po ich wewnętrznych bazodanowych identyfikatorach i przyszłe aktualizacje mogą zakładać, że pod konkretnym identyfikatorem występuje np InPost a nie DHL. Zmiana na nazwę np. Mój InPost jest w porządku - byle by całkowicie nie zmienić dostawcy bo będą potem pomyłki. 1 Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 25 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2019 w INPOST - API ShipX... Dnia 25.01.2019 o 15:12, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Najpierw PACZKOMATY (to mam u siebie) - jak masz ustawione tutaj? Na jakiej drukarce drukujesz etykiety? U mnie przy zaznaczeniu etykiet A6 na etykieciarce 100x150mm drukuje etykietę wielkości monety ;/ Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 007 Napisano 25 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2019 w INPOST - API ShipX... 3 minuty temu, Radek A napisał: Na jakiej drukarce drukujesz etykiety? Zebra. Kalibrowałeś ją? Ew. puść najpierw jakiś PDF na A4 (na inną drukarkę) a potem z Sello do A6 na etykieciarkę. PS 3 minuty temu, Radek A napisał: etykietę wielkości monety ;/ https://biurorekordow.pl/najwieksza-moneta-swiata/ Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 26 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2019 w INPOST - API ShipX... Dziwnie, trzeba drukować przez funkcję podglądu, następnie zaznaczając "zmniejsz zbyt duże strony". No ale zadziałało Cytuj Link to postu
Marcin M 1 Napisano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2019 w INPOST - API ShipX... Witam, jestem nowym uzytkownikiem sello mam problem z tworzeniem paczki inpost kurier. wyskakuje mi blad Tworzenie paczki 2/2019: {"status":400,"error":"validation_failed","message":"There are some validation errors. Check details object for more info.","details":{"insurance":["should_be_greater_than_cod"],"parcels":[{"0":{"weight":[{"amount":["too_small"]}]}}]}}, prosze o informacje co moze byc przyczyną i ewentualnie jak i gdzie to ustawić Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 007 Napisano 1 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2019 w INPOST - API ShipX... 13 minut temu, Marcin Penkiewicz napisał: Witam, jestem nowym uzytkownikiem sello mam problem z tworzeniem paczki inpost kurier. wyskakuje mi blad Tworzenie paczki 2/2019: {"status":400,"error":"validation_failed","message":"There are some validation errors. Check details object for more info.","details":{"insurance":["should_be_greater_than_cod"],"parcels":[{"0":{"weight":[{"amount":["too_small"]}]}}]}}, prosze o informacje co moze byc przyczyną i ewentualnie jak i gdzie to ustawić Ubezpieczenie powinno być większe niż kwota pobrania. (zapewne chodzi o to, żeby było równe) Waga nie może być 0. Ustawiasz w Sello w konfiguracji InPost ShipX kuriera. Cytuj Link to postu
Wiktor Perliński 3 Napisano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2019 w INPOST - API ShipX... Wczoraj przeszliśmy w końcu na API ShipX InPostu. O ile przesyłki Paczkomatowe generują się bez problemu - to nie jesteśmy w stanie przetworzyć paczek kurierskiej. Pojawia się komunikat o brakujących wymiarach przesyłki. Do tej pory jednak - nie posługiwaliśmy się w ogóle wymiarami, a operowaliśmy jedynie na wadze przesyłki. Czy na nowym API koniecznością staje się podawanie wymiarów paczki? Nie ukrywam że to olbrzymie utrudnienie przy tak dużej ilości towaru jaką posiadam. Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 105 Napisano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2019 w INPOST - API ShipX... 30 minut temu, Wiktor Perliński napisał: Wczoraj przeszliśmy w końcu na API ShipX InPostu. O ile przesyłki Paczkomatowe generują się bez problemu - to nie jesteśmy w stanie przetworzyć paczek kurierskiej. Pojawia się komunikat o brakujących wymiarach przesyłki. Do tej pory jednak - nie posługiwaliśmy się w ogóle wymiarami, a operowaliśmy jedynie na wadze przesyłki. Czy na nowym API koniecznością staje się podawanie wymiarów paczki? Nie ukrywam że to olbrzymie utrudnienie przy tak dużej ilości towaru jaką posiadam. Musisz podpytać się swojego opiekuna. My mamy ustawioną domyślną wartość 1 x 1 x 1 i przechodzi. Cytuj Link to postu
Wiktor Perliński 3 Napisano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2019 w INPOST - API ShipX... 9 minut temu, Mariusz Kownacki napisał: Musisz podpytać się swojego opiekuna. My mamy ustawioną domyślną wartość 1 x 1 x 1 i przechodzi. Dziękuję za informację. Ustawiam wobec tego 1x1x1 i generuje przesyłki, a jutro od rana będziemy potwierdzać z opiekunem czy wszystko jest okej. Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 105 Napisano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2019 w INPOST - API ShipX... 22 minuty temu, Wiktor Perliński napisał: Dziękuję za informację. Ustawiam wobec tego 1x1x1 i generuje przesyłki, a jutro od rana będziemy potwierdzać z opiekunem czy wszystko jest okej. Radziłbym Państwu o ile to możliwe potwierdzić z opiekunem przed wykonaniem tego. Nie powinno być z tym problemu, ale Inpost jak to Inpost. Może doliczyć dopłaty za złe gabaryty i baw się Pan później z nimi, Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 w INPOST - API ShipX... W dniu 24.05.2018 o 00:26, HotKey . napisał: Fatycznie można by coś z tym anulowaniem zrobić, a jeśli nie ma takiej możliwości w API Shipx, to może po prostu wyszarzyć ten przycisk od anulowania paczkomatu? Inna kwestia, czy ST zmienił coś w mechanizmie pobierania numerów paczek? Dzisiaj byłem niezmiernie uradowany, gdy przy pakowaniu paczka po paczce przy jednokrotnym wysłaniu paczki przez API SHIPX pojawiała mi się od razu etykieta do wyrduku i numer paczki. Dotychczas trzeba było dwa razy wysyłać dane, a numer paczki pobierał się dopiero za drugim razem, co nieukrywam było bardzo frustrujące. Dzisiaj wreszcie działa to tak jak się by każdy spodziewał, czyli wysyłam raz pakę przez SHIPX i po chwili mam jej numer i etykietę. Bardzo ergonomiczne. Rozumiem metodę działania, Sello musi odczekać interwał czasowy na wygenerowanie etykiety, tylko ciekwi mnie, czy to ST coś poprawił, czy Integer w swoim API. No i chciałbym aby już to tak "jednokrokowo" działało. @Bartosz Rosa Słuchaj był kiedyś rozwiązany problem, że etykiety z INPOST pobierały się bardzo długo, tzn nie pobierały się przy jednokrotnym wysłaniu po INPOST SHIPX i trzeba było kilka razy pobierać i wysyłać zanim wszystko się pobrało. Potem mieliście gadać z INPOST i nad tym pracowaliście i zaczęły się pobierać wreszcie przy tylko jednokrotnym pobraniu z INPOST SHIPX. Podobny problem jest teraz z WzA. Etykiety bardzo długo idą z WzA. Czy da się coś z tym zrobić? Ja już mam 100% integracji i czekamy aż to wszystko pospływa czasem z dobrą minutę poprzez WzA, zaś INPOST SHIPX działa od pierwszego pobrania. Czy można coś z tym zrobić ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 w INPOST - API ShipX... W WzA rozmawiamy z serwisem pośrednim, który na dodatek nie udziela odpowiedzi od razu. W momencie jak tworzysz przesyłkę w ShipX otrzymujemy od razu zwrotnie jej identyfikator. O sam status i numer nadawczy odpytujemy po chwili, bo czasami bywa, że jego utworzenie chwilę zajmie. Natomiast w WzA wysyłamy zlecenie utworzenia przesyłki i sam proces tworzenia przesyłek u kurierów przez serwis WzA jest asynchroniczny - więc działa to na zasadzie, przyjęliśmy zgłoszenie, pan przyjdzie później zapytać jak wyszło. Przychodzimy później, a serwis odpowiada, już się za to zabieram. Czasami tak tak, już robię, dam znać za chwilę. Tak więc sam proces jest tutaj o wiele bardziej skomplikowany niż w przypadku bezpośredniej komunikacji z API kuriera i trwa dłużej. Tutaj chyba przyspieszyć bardziej się nie da, można najwyżej inaczej podejść do synchronizacji i zrobią ją bardziej taką na żywo niż jak to ma miejsce w Sello, na żądanie. Cytuj Link to postu
Kuba K. 2 Napisano 11 Października 2022 Udostępnij Napisano 11 Października 2022 w INPOST - API ShipX... Po zmianie formatu etykiet InPost (07.10.2022) przy generowaniu etykiet InPost z Allegro (Paczkomaty, nie wiem jak kurier), brakuje polskich czcionek w PDF, zamiast nich pojawia się "kwadrat". Generowanie poza Allegro etykiet InPost przebiega bez problemu. Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 12 Października 2022 Udostępnij Napisano 12 Października 2022 w INPOST - API ShipX... 19 godzin temu, Kuba K. napisał: Po zmianie formatu etykiet InPost (07.10.2022) przy generowaniu etykiet InPost z Allegro (Paczkomaty, nie wiem jak kurier), brakuje polskich czcionek w PDF, zamiast nich pojawia się "kwadrat". Generowanie poza Allegro etykiet InPost przebiega bez problemu. Potwierdzam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 17 Października 2022 Udostępnij Napisano 17 Października 2022 w INPOST - API ShipX... Zgłosiliście to do InPostu? Dotyczy to integracji z ShipX czy z WzA? Cytuj Link to postu
Kuba K. 2 Napisano 17 Października 2022 Udostępnij Napisano 17 Października 2022 w INPOST - API ShipX... 1 godzinę temu, Bartosz Rosa napisał: Zgłosiliście to do InPostu? Dotyczy to integracji z ShipX czy z WzA? InPost ShipX. Wyszło, że chodzi o Acrobat Reader. Na innej przeglądarce PDFsą polskie znaki. Więc dalej to InPostu już nie interesuje 😉 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 17 Października 2022 Udostępnij Napisano 17 Października 2022 w INPOST - API ShipX... Czy zatem potrzebna jest jakaś nasza reakcja w tym temacie? Cytuj Link to postu
Kuba K. 2 Napisano 17 Października 2022 Udostępnij Napisano 17 Października 2022 w INPOST - API ShipX... Godzinę temu, Bartosz Rosa napisał: Czy zatem potrzebna jest jakaś nasza reakcja w tym temacie? Być może InPost mógłby jednak dostosować etykiety tak, by w każdej przeglądarce PDF i systemie wyświetlały się polskie znaki. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 18 Października 2022 Udostępnij Napisano 18 Października 2022 w INPOST - API ShipX... A możecie podesłać taką jedną etykietę na sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku? Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 19 Października 2022 Udostępnij Napisano 19 Października 2022 w INPOST - API ShipX... (edytowane) Wystarczy w Adobe w preferencjach języka zaznaczyć ligatury Edytowane 19 Października 2022 przez Radek A Cytuj Link to postu
Kuba K. 2 Napisano 19 Października 2022 Udostępnij Napisano 19 Października 2022 w INPOST - API ShipX... 2 godziny temu, Radek A napisał: Wystarczy w Adobe w preferencjach języka zaznaczyć ligatury U mnie to nie pomogło. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 19 Października 2022 Udostępnij Napisano 19 Października 2022 w INPOST - API ShipX... Nadesłane do nas pliki PDF mają polskie znaki, podejrzewam, że to coś z czcionką - być może ta użyta na etykiecie przez InPost nie jest dostępna w systemie i wybrała się jakaś inna domyślna - bez polskich liter. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.