Kamil Kamil 15 Napisano 3 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2020 w Konfiguracja Inpost Shipx Nie jestem pewien gdzie to sprawdzić ale kopia zapasowa bazy waży 10Gb od InsertuGT a 3Gb od Sello. Procesem obciążającym procesor to Sello.exe nawet w skokakach 60% Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 766 Napisano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2020 w Konfiguracja Inpost Shipx Może to być problem np z uszkodzeniem indeksów w bazie danych, ale żeby to sprawdzić trzeba by było przesłać nam bazę do analizy. Proszę napisać w tej sprawie na sello@insert.com.pl. Cytuj Link to postu
Kamil Kamil 15 Napisano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2020 w Konfiguracja Inpost Shipx Przepraszam, że tu piszę, bo faktycznie zmieniam temat topicu jednak jestem zdecydowany na wymianę sprzętu na nowszy... Proszę o podpowiedź, czy jak jeden system skasuje i zainstaluję na nowym sprzęcie sello nie będzie jakiegoś problemu z nową licencją Sello, którą nabyliśmy tydzień temu ? Zarazem dziękuję za odpowiedzi Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 766 Napisano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2020 w Konfiguracja Inpost Shipx Licencja do Sello jest przypisana do konta Allegro, więc można samo Sello instalować na dowolnej liczbie komputerów. Cytuj Link to postu
Kamil Kamil 15 Napisano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2020 w Konfiguracja Inpost Shipx W dniu 4.12.2020 o 10:49, Bartosz Rosa napisał: Może to być problem np z uszkodzeniem indeksów w bazie danych, ale żeby to sprawdzić trzeba by było przesłać nam bazę do analizy. Proszę napisać w tej sprawie na sello@insert.com.pl. Co ciekawe problem został zlikwidowany. W jaki sposób ? Zresetowaliśmy wszystkie routery, przekaźniki i inne jak i wszystkie komputery w sieci firmowej i problem został zażegnany. Dziękuję za chęć pomocy Panie Bartoszu @Bartosz Rosa Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 766 Napisano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2020 w Konfiguracja Inpost Shipx Restart komputera dość często pomaga na wiele dolegliwości . Mój restartuję dość rzadko i zdarza się, że w pewnym momencie serwer SQL zaczyna działać dość wolno i bez wyraźnego powodu odświeżanie zakładki transakcje zaczyna trwać kilkanaście sekund. Nie pomagają nawet restarty samego serwera SQL, przeglądarki internetowej czy środowiska programistycznego. Pomaga wtedy restart i przy okazji aktualizacja systemu Windows. Odnoszę nawet wrażenie, jakby to oczekujące poprawki systemu Windows powodowały takie spowolnienia w działaniu, bo to już nie pierwszy raz taka sytuacja ma miejsce - ale jeszcze obserwuję . 1 Cytuj Link to postu
Kamil Kamil 15 Napisano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2020 w Konfiguracja Inpost Shipx Po czasie i tak wraca. Ciągły restart przed pracą pomaga w pracy. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.