Roman Budzisz 286 Napisano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2018 w Problem z wysłaniem JPK i/lub pobraniem UPO w dniu 28 czerwca 2018 Szanowni Państwo. Wygasł certyfikat Ministerstwa na bramce JPK (https://e-dokumenty.mf.gov.pl/) Skutkuje to błędem wysłania JPK lub pobrania UPO do JPK. Całość kończy się komunikatem: Komunikat błędu: 0 - Wystąpił błąd podczas wysyłania żądania rozpoczęcia wysyłki: 'Połączenie podstawowe zostało zakończone: Nie można ustanowić relacji zaufania dla bezpiecznego kanału SSL/TLS.' Albo w ogóle po prostu proces się kończy bez komunikatu. Można to potwierdzić wchodzą z dowolnej przeglądarki na stronę https://e-dokumenty.mf.gov.pl/ Pojawi się komunikat 'Połączenie nie jest bezpieczne'. Zgłosiliśmy problem Ministerstwu. Link to postu
Polecane posty