Skocz do zawartości

Problem z wysłaniem JPK i/lub pobraniem UPO w dniu 28 czerwca 2018

Polecane posty

Szanowni Państwo.

 

Wygasł certyfikat Ministerstwa na bramce JPK (https://e-dokumenty.mf.gov.pl/)
Skutkuje to błędem wysłania JPK lub pobrania UPO do JPK.
Całość kończy się komunikatem:
Komunikat błędu: 0 - Wystąpił błąd podczas wysyłania żądania rozpoczęcia wysyłki: 'Połączenie podstawowe zostało zakończone: Nie można ustanowić relacji zaufania dla bezpiecznego kanału SSL/TLS.'

Albo w ogóle po prostu proces się kończy bez komunikatu.

Można to potwierdzić wchodzą z dowolnej przeglądarki na stronę https://e-dokumenty.mf.gov.pl/
Pojawi się komunikat 'Połączenie nie jest bezpieczne'.

Zgłosiliśmy problem Ministerstwu.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...