Skocz do zawartości

Polecane posty

Z tego co widzę program tego nie umożliwia. Przydałoby się. Upominam się z sugestią :).

Może sprostuję.

Załóżmy że cennik wygląda tak:

od 1 szt do 25 szt - 200 zł

od 26 szt do 50 szt - 250 zł

powyżej 50 szt za sztukę 2 zł

 

Przyjmijmy że zaksięgowano 55 szt.

Rozliczenie przedstawia się tak:

1 x 250 zł + 5 szt x 2 zł = 260 zł

 

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 1 rok później...
W dniu 18.10.2018 o 14:00, Roman Budzisz napisał:

Zapisuję to sobie jako sugestię do przyszłych wersji.

Podbijam temat.
Nie znam Biura które taryfikowałoby swoje usługi per dokument.
Najpowszechniejsza jest metoda opisana przez Kolegę Łukasza, taryfikacja w przedziałach, segmentowa.
Damy radę implementować to rozwiązanie???
Pozdrawiam

Link to postu
  • 9 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

Dzień dobry,

Próbuję ustawić cennik ale nie do końca się zgadza. Poniżej przykład:

Firma z abonamentem do 11 dokumentów za 200zł a za każdy dokument powyżej 7 zł dodatkowo.

Przy 48 dokumentach program powinien policzyć 200 zł do 11 dokumentów i za pozostałe 37 dokumentów 259zł netto. Powinno być 459zł netto a brutto 564,57.

a.PNG.6320557e4062a7a0a4f91971504b1624.PNG

Natomiast po wygenerowaniu faktury dostaję takie kwoty:

b.thumb.PNG.ad995472de65e3d93809512f19a987d9.PNG

 

Docelowo chciałbym ustawić cennik tak, by na fakturze były dwie pozycje – stały abonament i dodatkowa opłata po przekroczeniu za każdy dokument. Jest to czytelniejsze niż jedna opłata za wszystko. Czy da się to zrobić? Proszę o podpowiedź bo poniższe rozwiązanie też nie działa:

1.PNG.1f3734f21cb7153931eb5e4cb89997cc.PNG

A po wygenerowaniu faktury:

2.thumb.PNG.9bad9b8f14ccf2e3b4b2863505ee1df9.PNG

 

Pozdrawiam

Link to postu
  • 4 miesiące temu...
W dniu 8.02.2022 o 22:31, Adam Trojan napisał:

Dzień dobry,

Próbuję ustawić cennik ale nie do końca się zgadza. Poniżej przykład:

Firma z abonamentem do 11 dokumentów za 200zł a za każdy dokument powyżej 7 zł dodatkowo.

Przy 48 dokumentach program powinien policzyć 200 zł do 11 dokumentów i za pozostałe 37 dokumentów 259zł netto. Powinno być 459zł netto a brutto 564,57.

a.PNG.6320557e4062a7a0a4f91971504b1624.PNG

Natomiast po wygenerowaniu faktury dostaję takie kwoty:

b.thumb.PNG.ad995472de65e3d93809512f19a987d9.PNG

 

Docelowo chciałbym ustawić cennik tak, by na fakturze były dwie pozycje – stały abonament i dodatkowa opłata po przekroczeniu za każdy dokument. Jest to czytelniejsze niż jedna opłata za wszystko. Czy da się to zrobić? Proszę o podpowiedź bo poniższe rozwiązanie też nie działa:

1.PNG.1f3734f21cb7153931eb5e4cb89997cc.PNG

A po wygenerowaniu faktury:

2.thumb.PNG.9bad9b8f14ccf2e3b4b2863505ee1df9.PNG

 

Pozdrawiam

Czy jest na to jakieś rozwiązanie albo w planach jakaś aktualizacja?

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Dzień dobry,
Podepnę się pod temat
Cenę naliczam za każdą fakturę dostarczoną od klienta z tym, że jeżeli klient jest vatowcem to stawka za fakturę jest wyższa.

1. Mam problem jak to ugryźć w cenniku, żeby nie dublować pozycji. Problem występuje w sytuacji kiedy faktury są zapisywane tylko w KPiR z pominięciem ewidencji vat (faktury/dokument bez vat etc.) lub odwrotnie tj. są w ewidencji vat a nie są księgowane do KPiR (fv zaliczkowe/ulepszenia sr trwałych etc.) Występują oprócz tego faktury z podwójnym zapisem vatowym np. WDT

2. nie wiem jak ustawić, żeby program zliczał do cennika tylko faktury (bez rozliczeń właścicielskich, list płac, amortyzacji etc.)

Link to postu
Cytat

Dzień dobry,
Podepnę się pod temat
Cenę naliczam za każdą fakturę dostarczoną od klienta z tym, że jeżeli klient jest vatowcem to stawka za fakturę jest wyższa.

1. Mam problem jak to ugryźć w cenniku, żeby nie dublować pozycji. Problem występuje w sytuacji kiedy faktury są zapisywane tylko w KPiR z pominięciem ewidencji vat (faktury/dokument bez vat etc.) lub odwrotnie tj. są w ewidencji vat a nie są księgowane do KPiR (fv zaliczkowe/ulepszenia sr trwałych etc.) Występują oprócz tego faktury z podwójnym zapisem vatowym np. WDT

Dzień dobry, proszę zerknąć do tematu e-pomocy opisującego konfigurację cenników w Biurze nexo. W Pana przypadku trzeba byłoby stworzyć 2 osobne cenniki dla vatowca i nievatowca. Wskazując takie elementy wyceny jak: Ewidencja VAT - zakup, Ewidencja VAT - sprzedaż, Zapis w KPiR.

Cytat

2. nie wiem jak ustawić, żeby program zliczał do cennika tylko faktury (bez rozliczeń właścicielskich, list płac, amortyzacji etc.)

Na ten moment program nie posiada takiej funkcjonalności. Zapisaliśmy przesłaną sugestię, bez określonego terminu jej realizacji.

Link to postu
1 godzinę temu, Arkadiusz Cieśla napisał:

W Pana przypadku trzeba byłoby stworzyć 2 osobne cenniki dla vatowca i nievatowca. Wskazując takie elementy wyceny jak: Ewidencja VAT - zakup, Ewidencja VAT - sprzedaż, Zapis w KPiR.

 

 

Tylko zakładając, że mamy cennik dla vatowca z elementami jak Pan wymienił to będą się one dublować tj. faktura vat będzie występować zarówno w ewidencji vat jak i KPIR więc program ją policzy x2. Jak będzie faktura zaliczka to będzie na vat a w KPiR nie a w związku z tym jeżeli dajmy na to pierwsze 15 dokumentów mam w cenie abonamentu to jak program ma rozróżnić pierwsze 15 na vacie i pierwsze 15  na KPiR skoro te dokumenty mogą być zupełnie różne (10 faktur jest vatowych i oprócz tego mam 5 dokumentów na samym vacie i 5 w samym kpir. Program policzy ze mieścimy się w 15 dokumentach zarówno na vacie jak i na kpir natomiast faktycznie dokumentów było 20) 
Przyszło mi do głowy, żeby np. za zapis w KPiR była jedna stawka a za zapis w ewidencji vat druga dająca sumarycznie moją stawkę ale tak jak pisałem wcześniej czasami są dokumenty które występują tylko w ewidencji bądź w kpir a poza tym mając już kogoś na vacie wole nie cudować z fakturami vatowymi i mieć jedna stawkę za dokument obojętnie co to by nie było.
Zastanawiałem się czy może cennika inaczej nie skonstruować ale problemy z liczeniem faktur miedzy miejscem ich występowania dalej pozostanie. 

Teraz jak kombinuje nad tym to rozwiązaniem mogło by jedynie być ustawienie schematu dla faktur występujących tylko na ewidencji vat aby program je dekretował na kpir ale z zerowymi stawkami. Wtedy wszystko by było w KPiR (cennik by działał) tylko tyle, że nie do końca zgodnie ze sztuką. 

Trochę z innej beczki ale proszę też dodać funkcjonalność w rewizorze aby program w weryfikacji numeru faktury nie brał pod uwagę tylko danego rejestru (mogę mieć rejestr kasowy i rejestr kosztów i jak ktoś mi wrzuci dwa razy tą samą fakturę przez kasę i przez koszta to program tego nie wyłapie jeżeli nie będzie to faktura vatowa wprowadzona również na rejestr vatowy)

Edytowane przez Przemysław Frasz
Link to postu
W dniu 19.08.2022 o 15:53, Przemysław Frasz napisał:

Tylko zakładając, że mamy cennik dla vatowca z elementami jak Pan wymienił to będą się one dublować tj. faktura vat będzie występować zarówno w ewidencji vat jak i KPIR więc program ją policzy x2. Jak będzie faktura zaliczka to będzie na vat a w KPiR nie a w związku z tym jeżeli dajmy na to pierwsze 15 dokumentów mam w cenie abonamentu to jak program ma rozróżnić pierwsze 15 na vacie i pierwsze 15  na KPiR skoro te dokumenty mogą być zupełnie różne (10 faktur jest vatowych i oprócz tego mam 5 dokumentów na samym vacie i 5 w samym kpir. Program policzy ze mieścimy się w 15 dokumentach zarówno na vacie jak i na kpir natomiast faktycznie dokumentów było 20) 

Zapisaliśmy sugestię dotyczącą filtrowania w cenniku takich zapisów, bez określonego terminu realizacji. 

Link to postu
W dniu 25.08.2022 o 11:28, Aneta Kazanecka napisał:

a jak wygląda sprawa różnic kursowych za które u mnie jest dodatkowa opłata czy można dodać w cenniku pozycje uwzględniającą ilość rozliczonych różnic kursowych ? 

Dzień dobry, zapisaliśmy sugestię dotyczącą dodania możliwości naliczania za rozliczenia różnic kursowych, bez określonego terminu realizacji. 

Edytowane przez Arkadiusz Cieśla
Link to postu
  • 3 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...
W dniu 8.02.2022 o 22:31, Adam Trojan napisał:

Dzień dobry,

Próbuję ustawić cennik ale nie do końca się zgadza. Poniżej przykład:

Firma z abonamentem do 11 dokumentów za 200zł a za każdy dokument powyżej 7 zł dodatkowo.

Przy 48 dokumentach program powinien policzyć 200 zł do 11 dokumentów i za pozostałe 37 dokumentów 259zł netto. Powinno być 459zł netto a brutto 564,57.

a.PNG.6320557e4062a7a0a4f91971504b1624.PNG

Natomiast po wygenerowaniu faktury dostaję takie kwoty:

b.thumb.PNG.ad995472de65e3d93809512f19a987d9.PNG

 

Docelowo chciałbym ustawić cennik tak, by na fakturze były dwie pozycje – stały abonament i dodatkowa opłata po przekroczeniu za każdy dokument. Jest to czytelniejsze niż jedna opłata za wszystko. Czy da się to zrobić? Proszę o podpowiedź bo poniższe rozwiązanie też nie działa:

1.PNG.1f3734f21cb7153931eb5e4cb89997cc.PNG

A po wygenerowaniu faktury:

2.thumb.PNG.9bad9b8f14ccf2e3b4b2863505ee1df9.PNG

 

Pozdrawiam

Dzień dobry,

problem zgłaszałem prawie 21 miesięcy temu. Czy już może została ustalona data ich rozwiązania?

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...