Łukasz Saładonis 6 Napisano 16 Października 2018 Udostępnij Napisano 16 Października 2018 w Cenniki Dzień dobry. Czy istnieje możliwość skonfigurowania cenników np. dla zapisu w kpir w następujący sposób. Cenniki biura: zapisy od 1 szt do 100 szt - 200 zł powyżej 100 za sztukę 2 zł. Pozdrawiam. Link to postu
Tomasz Kasprzak 17 Napisano 16 Października 2018 Udostępnij Napisano 16 Października 2018 w Cenniki Zapraszam do zapoznania się z tematem e-Pomocy tutaj. Link to postu
Łukasz Saładonis 6 Napisano 16 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2018 w Cenniki Z tego co widzę program tego nie umożliwia. Przydałoby się. Upominam się z sugestią . Może sprostuję. Załóżmy że cennik wygląda tak: od 1 szt do 25 szt - 200 zł od 26 szt do 50 szt - 250 zł powyżej 50 szt za sztukę 2 zł Przyjmijmy że zaksięgowano 55 szt. Rozliczenie przedstawia się tak: 1 x 250 zł + 5 szt x 2 zł = 260 zł Link to postu
Roman Budzisz 286 Napisano 18 Października 2018 Udostępnij Napisano 18 Października 2018 w Cenniki Faktycznie, w sposób przytoczony przez Pana nie można definiować cenników. Zapisuję to sobie jako sugestię do przyszłych wersji. Link to postu
Łukasz Saładonis 6 Napisano 27 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2018 w Cenniki Dnia 18.10.2018 o 14:00, Roman Budzisz napisał: Faktycznie, w sposób przytoczony przez Pana nie można definiować cenników. Zapisuję to sobie jako sugestię do przyszłych wersji. Dziękuje Panie Romanie Link to postu
Łukasz Saładonis 6 Napisano 9 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2019 w Cenniki Dnia 18.10.2018 o 14:00, Roman Budzisz napisał: Faktycznie, w sposób przytoczony przez Pana nie można definiować cenników. Zapisuję to sobie jako sugestię do przyszłych wersji. Dzień dobry. Panie Romanie czy wiadomo, kiedy pojawi się aktualizacja z cennikiem zasugerowanym przeze mnie?? Link to postu
Artur Myśliborski 12 Napisano 2 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2021 w Cenniki W dniu 18.10.2018 o 14:00, Roman Budzisz napisał: Zapisuję to sobie jako sugestię do przyszłych wersji. Podbijam temat. Nie znam Biura które taryfikowałoby swoje usługi per dokument. Najpowszechniejsza jest metoda opisana przez Kolegę Łukasza, taryfikacja w przedziałach, segmentowa. Damy radę implementować to rozwiązanie??? Pozdrawiam Link to postu
Roman Budzisz 286 Napisano 5 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2021 w Cenniki Zadanie to stoi u nas dość wysoko dla Biura nexo. Jest duża szansa, że w przypadku gdy ustabilizuje się w kraju sytuacja fiskalno-prawna to ruszymy z pracami w tym roku (po sezonie deklaracji i rozliczeń rocznych). Link to postu
Artur Myśliborski 12 Napisano 5 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2021 w Cenniki Będę zobowiązany ? Link to postu
Mariusz Malik 1 Napisano 17 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2021 w Cenniki W dniu 5.02.2021 o 12:50, Roman Budzisz napisał: Zadanie to stoi u nas dość wysoko dla Biura nexo. Jest duża szansa, że w przypadku gdy ustabilizuje się w kraju sytuacja fiskalno-prawna to ruszymy z pracami w tym roku (po sezonie deklaracji i rozliczeń rocznych). Witam, i jak? Ruszyliście? Link to postu
Przemysław Werner 393 Napisano 19 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2021 w Cenniki Proszę zerknąć na poniższy temat e-Pomocy technicznej. Biuro nexo – Dodanie oraz konfiguracja cennika na przykładach Link to postu
Adam Trojan 1 Napisano 8 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2022 w Cenniki Dzień dobry, Próbuję ustawić cennik ale nie do końca się zgadza. Poniżej przykład: Firma z abonamentem do 11 dokumentów za 200zł a za każdy dokument powyżej 7 zł dodatkowo. Przy 48 dokumentach program powinien policzyć 200 zł do 11 dokumentów i za pozostałe 37 dokumentów 259zł netto. Powinno być 459zł netto a brutto 564,57. Natomiast po wygenerowaniu faktury dostaję takie kwoty: Docelowo chciałbym ustawić cennik tak, by na fakturze były dwie pozycje – stały abonament i dodatkowa opłata po przekroczeniu za każdy dokument. Jest to czytelniejsze niż jedna opłata za wszystko. Czy da się to zrobić? Proszę o podpowiedź bo poniższe rozwiązanie też nie działa: A po wygenerowaniu faktury: Pozdrawiam Link to postu
Adam Trojan 1 Napisano 10 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2022 w Cenniki W dniu 8.02.2022 o 22:31, Adam Trojan napisał: Dzień dobry, Próbuję ustawić cennik ale nie do końca się zgadza. Poniżej przykład: Firma z abonamentem do 11 dokumentów za 200zł a za każdy dokument powyżej 7 zł dodatkowo. Przy 48 dokumentach program powinien policzyć 200 zł do 11 dokumentów i za pozostałe 37 dokumentów 259zł netto. Powinno być 459zł netto a brutto 564,57. Natomiast po wygenerowaniu faktury dostaję takie kwoty: Docelowo chciałbym ustawić cennik tak, by na fakturze były dwie pozycje – stały abonament i dodatkowa opłata po przekroczeniu za każdy dokument. Jest to czytelniejsze niż jedna opłata za wszystko. Czy da się to zrobić? Proszę o podpowiedź bo poniższe rozwiązanie też nie działa: A po wygenerowaniu faktury: Pozdrawiam Czy jest na to jakieś rozwiązanie albo w planach jakaś aktualizacja? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 11 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2022 w Cenniki Dzień dobry, potwierdzamy problem błędnego przeliczania pozycji na fakturze, wynikający z różnic w zaokrągleniach. Problem został zanotowany do poprawy w przyszłych wersjach. Link to postu
Przemysław Frasz 1 Napisano 18 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2022 w Cenniki Dzień dobry, Podepnę się pod temat Cenę naliczam za każdą fakturę dostarczoną od klienta z tym, że jeżeli klient jest vatowcem to stawka za fakturę jest wyższa. 1. Mam problem jak to ugryźć w cenniku, żeby nie dublować pozycji. Problem występuje w sytuacji kiedy faktury są zapisywane tylko w KPiR z pominięciem ewidencji vat (faktury/dokument bez vat etc.) lub odwrotnie tj. są w ewidencji vat a nie są księgowane do KPiR (fv zaliczkowe/ulepszenia sr trwałych etc.) Występują oprócz tego faktury z podwójnym zapisem vatowym np. WDT 2. nie wiem jak ustawić, żeby program zliczał do cennika tylko faktury (bez rozliczeń właścicielskich, list płac, amortyzacji etc.) Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 19 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2022 w Cenniki Cytat Dzień dobry, Podepnę się pod temat Cenę naliczam za każdą fakturę dostarczoną od klienta z tym, że jeżeli klient jest vatowcem to stawka za fakturę jest wyższa. 1. Mam problem jak to ugryźć w cenniku, żeby nie dublować pozycji. Problem występuje w sytuacji kiedy faktury są zapisywane tylko w KPiR z pominięciem ewidencji vat (faktury/dokument bez vat etc.) lub odwrotnie tj. są w ewidencji vat a nie są księgowane do KPiR (fv zaliczkowe/ulepszenia sr trwałych etc.) Występują oprócz tego faktury z podwójnym zapisem vatowym np. WDT Dzień dobry, proszę zerknąć do tematu e-pomocy opisującego konfigurację cenników w Biurze nexo. W Pana przypadku trzeba byłoby stworzyć 2 osobne cenniki dla vatowca i nievatowca. Wskazując takie elementy wyceny jak: Ewidencja VAT - zakup, Ewidencja VAT - sprzedaż, Zapis w KPiR. Cytat 2. nie wiem jak ustawić, żeby program zliczał do cennika tylko faktury (bez rozliczeń właścicielskich, list płac, amortyzacji etc.) Na ten moment program nie posiada takiej funkcjonalności. Zapisaliśmy przesłaną sugestię, bez określonego terminu jej realizacji. Link to postu
Przemysław Frasz 1 Napisano 19 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2022 w Cenniki (edytowane) 1 godzinę temu, Arkadiusz Cieśla napisał: W Pana przypadku trzeba byłoby stworzyć 2 osobne cenniki dla vatowca i nievatowca. Wskazując takie elementy wyceny jak: Ewidencja VAT - zakup, Ewidencja VAT - sprzedaż, Zapis w KPiR. Tylko zakładając, że mamy cennik dla vatowca z elementami jak Pan wymienił to będą się one dublować tj. faktura vat będzie występować zarówno w ewidencji vat jak i KPIR więc program ją policzy x2. Jak będzie faktura zaliczka to będzie na vat a w KPiR nie a w związku z tym jeżeli dajmy na to pierwsze 15 dokumentów mam w cenie abonamentu to jak program ma rozróżnić pierwsze 15 na vacie i pierwsze 15 na KPiR skoro te dokumenty mogą być zupełnie różne (10 faktur jest vatowych i oprócz tego mam 5 dokumentów na samym vacie i 5 w samym kpir. Program policzy ze mieścimy się w 15 dokumentach zarówno na vacie jak i na kpir natomiast faktycznie dokumentów było 20) Przyszło mi do głowy, żeby np. za zapis w KPiR była jedna stawka a za zapis w ewidencji vat druga dająca sumarycznie moją stawkę ale tak jak pisałem wcześniej czasami są dokumenty które występują tylko w ewidencji bądź w kpir a poza tym mając już kogoś na vacie wole nie cudować z fakturami vatowymi i mieć jedna stawkę za dokument obojętnie co to by nie było. Zastanawiałem się czy może cennika inaczej nie skonstruować ale problemy z liczeniem faktur miedzy miejscem ich występowania dalej pozostanie. Teraz jak kombinuje nad tym to rozwiązaniem mogło by jedynie być ustawienie schematu dla faktur występujących tylko na ewidencji vat aby program je dekretował na kpir ale z zerowymi stawkami. Wtedy wszystko by było w KPiR (cennik by działał) tylko tyle, że nie do końca zgodnie ze sztuką. Trochę z innej beczki ale proszę też dodać funkcjonalność w rewizorze aby program w weryfikacji numeru faktury nie brał pod uwagę tylko danego rejestru (mogę mieć rejestr kasowy i rejestr kosztów i jak ktoś mi wrzuci dwa razy tą samą fakturę przez kasę i przez koszta to program tego nie wyłapie jeżeli nie będzie to faktura vatowa wprowadzona również na rejestr vatowy) Edytowane 19 Sierpnia 2022 przez Przemysław Frasz Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 22 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2022 w Cenniki W dniu 19.08.2022 o 15:53, Przemysław Frasz napisał: Tylko zakładając, że mamy cennik dla vatowca z elementami jak Pan wymienił to będą się one dublować tj. faktura vat będzie występować zarówno w ewidencji vat jak i KPIR więc program ją policzy x2. Jak będzie faktura zaliczka to będzie na vat a w KPiR nie a w związku z tym jeżeli dajmy na to pierwsze 15 dokumentów mam w cenie abonamentu to jak program ma rozróżnić pierwsze 15 na vacie i pierwsze 15 na KPiR skoro te dokumenty mogą być zupełnie różne (10 faktur jest vatowych i oprócz tego mam 5 dokumentów na samym vacie i 5 w samym kpir. Program policzy ze mieścimy się w 15 dokumentach zarówno na vacie jak i na kpir natomiast faktycznie dokumentów było 20) Zapisaliśmy sugestię dotyczącą filtrowania w cenniku takich zapisów, bez określonego terminu realizacji. Link to postu
Aneta Kazanecka 6 Napisano 25 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2022 w Cenniki a jak wygląda sprawa różnic kursowych za które u mnie jest dodatkowa opłata czy można dodać w cenniku pozycje uwzględniającą ilość rozliczonych różnic kursowych ? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 31 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2022 w Cenniki (edytowane) W dniu 25.08.2022 o 11:28, Aneta Kazanecka napisał: a jak wygląda sprawa różnic kursowych za które u mnie jest dodatkowa opłata czy można dodać w cenniku pozycje uwzględniającą ilość rozliczonych różnic kursowych ? Dzień dobry, zapisaliśmy sugestię dotyczącą dodania możliwości naliczania za rozliczenia różnic kursowych, bez określonego terminu realizacji. Edytowane 31 Sierpnia 2022 przez Arkadiusz Cieśla Link to postu
Adam Trojan 1 Napisano 30 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2022 w Cenniki W dniu 11.07.2022 o 13:56, Arkadiusz Cieśla napisał: Dzień dobry, potwierdzamy problem błędnego przeliczania pozycji na fakturze, wynikający z różnic w zaokrągleniach. Problem został zanotowany do poprawy w przyszłych wersjach. Dzień dobry, czy zgłaszane w tym wątku problemu mają już przypisany termin realizacji? 1 Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2023 w Cenniki Dzień dobry, na ten moment sugestie nie mają przypisanego terminu realizacji, aczkolwiek będą sukcesywnie realizowane w przyszłości. Program Biuro nexo jest ciągle rozwijany m.in. dzięki Państwa zgłoszeniom. Poniżej znajduje się lista zmian wersji 43.0.0: Biuro nexo – Opis zmian. Link to postu
Adam Trojan 1 Napisano 27 Października 2023 Udostępnij Napisano 27 Października 2023 w Cenniki W dniu 8.02.2022 o 22:31, Adam Trojan napisał: Dzień dobry, Próbuję ustawić cennik ale nie do końca się zgadza. Poniżej przykład: Firma z abonamentem do 11 dokumentów za 200zł a za każdy dokument powyżej 7 zł dodatkowo. Przy 48 dokumentach program powinien policzyć 200 zł do 11 dokumentów i za pozostałe 37 dokumentów 259zł netto. Powinno być 459zł netto a brutto 564,57. Natomiast po wygenerowaniu faktury dostaję takie kwoty: Docelowo chciałbym ustawić cennik tak, by na fakturze były dwie pozycje – stały abonament i dodatkowa opłata po przekroczeniu za każdy dokument. Jest to czytelniejsze niż jedna opłata za wszystko. Czy da się to zrobić? Proszę o podpowiedź bo poniższe rozwiązanie też nie działa: A po wygenerowaniu faktury: Pozdrawiam Dzień dobry, problem zgłaszałem prawie 21 miesięcy temu. Czy już może została ustalona data ich rozwiązania? Link to postu
Polecane posty