Skocz do zawartości

VENDERO VS cenniki

Polecane posty

W chwilii obecnej, dla ustalenia cenniku obowiązującego w sklepie Vendero korzystam z cennika głównego "Cennik internetowy". Obok niego, jako cennik główny dla sklepu stacjonarnego obowiązuje cennik "Detaliczny". Funkcjonują także cenniki dodatkowe, przypisane innym klientom, czy też zmieniające cenę w zależności od ilości sprzedawanego towaru.

 

Oba z cenników głównych obejmują cały asortyment...

 

Problem wygląda tak, że nie wszystkie z towarów w cenniku internetowym są sprzedawane na witrynie Vendero. Poza tym, jeśli już prowadzimy sprzedaż w obu miejscach, czasami towary różnią się cenami. Dlatego też nie mogę korzystać z tylko jednego, wspólnego cennika.

 

Przy aktualizacji cenników na podstawie FZ stwarza to spory problem, bo praktycznie nie zmieniamy cen na sklepie internetowym, w którym sprzedajemy głównie towary produkcyjne i których cena zależy głównie od nas. Obecnie muszę przewijać listę i pomijać cennik internetowy, aby znaleźć pozostałe cenniki, które wymagają zmiany cen. Nie jest to problem przy 5 - 10 pozycji, aczkolwiek przy 50-ciu problemem jest nie tylko ilość scrolli, ale również "zamulanie" programu.

 

Reasumując, co chciałbym osiągnąć ?

Jeden cennik, który byłby cennikiem sklepu internetowego, a który zawierałby tylko pozycje wskazane przeze mnie. Tj. Dokładnie takie działanie jak cennik dodatkowy, ale z możliwością przypisania go w Vendero.

 

Wydaje mi się, że niedawno była możliwość korzystania z cennika dodatkowego Vendero, ale od którejś z aktualizacji systemów nie ma takiego rozwiązania ... 

 

Link to postu

Panie Karolu, aktualnie vendero korzysta wyłącznie z cenników głównych, które obsługuje Subiekt nexo. Nie synchronizowaliśmy dotychczas cenników dodatkowych. Rozumiem, że w tej sytuacji wykorzystanie cennika dodatkowego to spore ułatwienie. Prześledzimy możliwości synchronizowania ich do vendero - jednak na chwilę obecną nie mogę zaproponować innego rozwiązania, jak stosowanie cenników głównych. 

Link to postu
  • 1 rok później...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 lata później...
  • 5 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

Scenariusz: Vendero jako platforma B2B do zamowien online z obsluga cennikow dynamicznych. Wszystk juz jest brakuje tylko cennikow dynamicznych. Kazda branza, ktora sprzedaje w B2B. Przy takich cenach i spelnieniu wymogow opisanych ponizej od reki sprzedaje 10 sklepow;) Dzis kazdy musi byc w necie i usprawniac obsluge dla klientow.

 

Scenariusz: Klient posiada jeden cennik hurtowy podstawowy. Na bazie cennika hurtowego powstaja cenniki dynamiczne dla poszczegolnych grup klientow b2b: hurtowy A, hurtowy B, Hurtowy C itd.

W cennikach dynamicznych klient okresla progi rabatowe dla poszczegolnych grup asortymentowych lub dla poszczegolnych towarow. Zmiana ceny w hurtowym podstawowym zmienia podstawe dla cennikow dynamicznych i dalej synchronizuje sie ze sklepem. Klienci na stronie b2b widza swoje ceny uwzgeldniajace rabaty wynikajace z przypisania do cennika dynamicznego. Obslugujacy program nie musi zmieniac ceny w 20 cennikach:) Aktualizuje cenniki recznie lub rozwiazaniem sferycznym. Tutaj tez prosba o dodanie automatu aktualizujacego cenniki:) 

 

Dodatkowo do platformy B2B:

1 synchronizacja statusow zamowien

2 synchronizacja dokumentow sprzedazy i mozliwosc pobierania PDF

3 informacja o dok. zaplaconym, niezaplaconym z poziomu vendero

4 dodatkowo: lepsze zarzadzanie kategoriami w sklepie (moze tworzenie drzewa w vendero na bazie klasyfikatorow?) bo teraz to reczna robota:)

 

  • Lubię to 2
Link to postu
  • 8 miesięcy temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...