Ewelina Cegłowska 0 Napisano 27 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2018 w Portal Biura - problem z wysyłką danych Dzień dobry, kilka tygodni temu udostępniłam kilku klientom Portal Biura, na który wysłałam informacje. Następnie bazy danych przeniosłam na inny komputer i uruchomiłam Biuro nexo ponownie (usuwając poprzednią bazę danych Biura). Podłączyłam klientów i chciałam wysłać dane do Portalu Biura. Przy klientach, którzy już mieli Portal udostępniony wcześniej nie udostępniałam go ponownie, jednak program nie pozwalał wysłać danych. Zatem ponownie udostępniłam Portal (klienci akceptując zaproszenie otrzymywali informację, że już korzystają z Portalu) i wysłałam dane. W Biurze nexo wszystko poprawnie przeszło, nie pojawiły się błędy. Jednak w Portalu Biura dane te są nie widoczne. Poproszę o informację co w takiej sytuacji zrobić. Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 28 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2018 w Portal Biura - problem z wysyłką danych Po założeniu nowej bazy danych Biura nexo aplikacja nie wie o udostępnionych dla klientów Portalach biura. Dlatego też w nowej bazie danych możliwe jest ponowne udostępnienie aplikacji dla podpiętych klientów. Niestety klient w kontekście Pani biura zaakceptował już wcześniej zaproszenie do korzystania z portalu, dlatego nie może go zaakceptować ponownie. W tym przypadku skontaktuję się z Panią w celu zaproponowania serwisowe rozwiązania problemu. Link to postu
Polecane posty