Paweł Nitendel 30 Napisano 12 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2018 w Paczki Inpost Poniższe działa w Menagerze Paczek - Inpostu? Czy jest potrzebna własna umowa? ALLEGRO PACZKOMATY INPOST Druga z dużych nowości w tej wersji to integracja z usługami InPostu: Allegro Paczkomaty 24/7 InPost Allegro Kurier24 InPost Allegro miniKurier24 InPost Kurier InPost Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 12 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2018 w Paczki Inpost "Poniższe" działa w samym Sello. Musisz mieć ID i token do API InPostu (ShipX), żeby działało. Paczki wyeksportowane z Sello pojawiają się w managerze inpostu. Usługi Allegro Inpost nie wymagają indywidualnej umowy, korzystasz z umowy Allegro z InPostem. Cytuj Link to postu
Paweł Nitendel 30 Napisano 13 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2018 w Paczki Inpost 12 godzin temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: "Poniższe" działa w samym Sello. Musisz mieć ID i token do API InPostu (ShipX), żeby działało. Paczki wyeksportowane z Sello pojawiają się w managerze inpostu. Usługi Allegro Inpost nie wymagają indywidualnej umowy, korzystasz z umowy Allegro z InPostem. a skąd się bierze ID i token ? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2018 w Paczki Inpost Z InPostu, nadają każdej firmie tylko trzeba złożyć zapotrzebowanie. Cytuj Link to postu
Marta m 1 Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 w Paczki Inpost (edytowane) Witam, po konfiguracji ShipX numer przesyłki nadaje się (pojawia się przy paczce), ale nie mogę pobrać etykiety. Komunikat jak w załączniku. W managerze Inpostu paczki nie widać. Po kontakcie z infolinią udało nam się raz ustalić, iż przesyłka jest generowana ale nie opłacona (konto posiada środki). Wg. ich problem leży po stronie aplikacji. W międzyczasie wysyłaliśmy informację do Inpostu mailowo na integracje, ale od dwóch dni nie mamy odpowiedzi. Edytowane 14 Grudnia 2018 przez Marta m Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 w Paczki Inpost 34 minuty temu, Marta m napisał: iż przesyłka jest generowana ale nie opłacona (konto posiada środki). Wg. ich problem leży po stronie aplikacji. Sello wraz z tworzeniem przesyłki wysyła informację o jej opłaceniu - nie ma zatem takiej możliwości aby ta informacja nie doszła razem z paczką. W jakim statusie znajduje się paczka? Pod Ctrl+Shift+K można włączyć kolumnę ze statusem przesyłki na liście paczek. W przypadku wystąpienia takiego problemu można skorzystać z funkcji Utwórz ponownie w serwisie kuriera. Spowoduje to poniechanie tworzenia i obsługi tej utworzonej niepoprawnie przesyłki i umożliwi wygenerowanie nowej. O zwrot środków za opłacenie (o ile była opłacona) można wtedy wnieść poprzez formularz kontaktowy na stronie InPostu. W przypadku umowy z InPostem paczki niewysłane nie są fakturowane. Cytuj Link to postu
Marta m 1 Napisano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2019 w Paczki Inpost Problem rozwiązany - w Inpost dla naszego maila istniały dwa konta. 1 Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 w Paczki Inpost Dnia 13.12.2018 o 08:59, Paweł Nitendel napisał: a skąd się bierze ID i token ? InPost przesyła te dane gdy się do nich napisze na integracja@inpost.pl Nie trzeba mieć umowy, ale trzeba mieć założone konto w Menedżerze Paczek. 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.