Skocz do zawartości
Forum użytkowników
Paweł Nitendel

Paczki Inpost

Polecane posty

Poniższe działa  w Menagerze Paczek - Inpostu?  Czy jest potrzebna własna umowa?

 

 

 

ALLEGRO PACZKOMATY INPOST

Druga z dużych nowości w tej wersji to integracja z usługami InPostu:

  • Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
  • Allegro Kurier24 InPost
  • Allegro miniKurier24 InPost
  • Kurier InPost

Udostępnij ten post


Link to postu

"Poniższe" działa w samym Sello. Musisz mieć ID i token do API InPostu (ShipX), żeby działało. Paczki wyeksportowane z Sello pojawiają się w managerze inpostu.

Usługi Allegro Inpost nie wymagają indywidualnej umowy, korzystasz z umowy Allegro z InPostem.

Udostępnij ten post


Link to postu
12 godzin temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

"Poniższe" działa w samym Sello. Musisz mieć ID i token do API InPostu (ShipX), żeby działało. Paczki wyeksportowane z Sello pojawiają się w managerze inpostu.

Usługi Allegro Inpost nie wymagają indywidualnej umowy, korzystasz z umowy Allegro z InPostem.

a skąd się bierze ID i token ?

Udostępnij ten post


Link to postu

Witam,

 

po konfiguracji ShipX numer przesyłki nadaje się (pojawia się przy paczce), ale nie mogę pobrać etykiety. Komunikat jak w załączniku.

W managerze Inpostu paczki nie widać. Po kontakcie z infolinią udało nam się raz ustalić, iż przesyłka jest generowana ale nie opłacona (konto posiada środki).
Wg. ich problem leży po stronie aplikacji. W międzyczasie wysyłaliśmy informację do Inpostu mailowo na integracje, ale od dwóch dni nie mamy odpowiedzi.

 

Szczegóły operacji 2018-12-14 12.10.53.png

Edytowano przez Marta m

Udostępnij ten post


Link to postu
34 minuty temu, Marta m napisał:

iż przesyłka jest generowana ale nie opłacona (konto posiada środki).
Wg. ich problem leży po stronie aplikacji.

Sello wraz z tworzeniem przesyłki wysyła informację o jej opłaceniu - nie ma zatem takiej możliwości aby ta informacja nie doszła razem z paczką.

W jakim statusie znajduje się paczka? Pod Ctrl+Shift+K można włączyć kolumnę ze statusem przesyłki na liście paczek.

W przypadku wystąpienia takiego problemu można skorzystać z funkcji Utwórz ponownie w serwisie kuriera. Spowoduje to poniechanie tworzenia i obsługi tej utworzonej niepoprawnie przesyłki i umożliwi wygenerowanie nowej. O zwrot środków za opłacenie (o ile była opłacona) można wtedy wnieść poprzez formularz kontaktowy na stronie InPostu. W przypadku umowy z InPostem paczki niewysłane nie są fakturowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Dnia 13.12.2018 o 08:59, Paweł Nitendel napisał:

a skąd się bierze ID i token ?

 

InPost przesyła te dane gdy się do nich napisze na

integracja@inpost.pl

Nie trzeba mieć umowy, ale trzeba mieć założone konto w Menedżerze Paczek.

  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu

×