Genezyp Kapen 8 Napisano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2018 w Sello 1.30 i Nexo 21 (edytowane) Witam, Na jednym z kont po aktualizacji Sello z 1.28 na 1.30 przestałą działać synchronizacja z Subiektem. Subiekt w wersji 21. Czy konieczna aktualizacja do wersji 22? Cały czas komunikat Cytat InsERT_nexo_Driver: Nieudane łączenie z systemem Subiekt nexo: Wyjątek: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. Edytowane 13 Grudnia 2018 przez Genezyp Kapen Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2018 w Sello 1.30 i Nexo 21 Wersja 1.29.1 wprowadza, m.in. : - Zmiany w programie umożliwiające współpracę z Subiektem nexo 22 Od tej wersji jest wymagana wersja Subiekta 22. Uprzedzając też pytania, zbliżający się Subiekt 23 powinien działać z Sello 1.30. Przeprowadzamy właśnie testy. Gdyby coś się jednak zmieniło to wypuścimy odpowiednią aktualizację do 1.30. Cytuj Link to postu
Genezyp Kapen 8 Napisano 13 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2018 w Sello 1.30 i Nexo 21 Przy okazji zapytam - zdarza mi się w wersji 1.30 (już chyba 3 razy) że nie mogę wykonać synchronizacji z allegro gdyż twierdzi, że synchronizacja trwa na innej stacji roboczej - tu podając nazwę mojej stacji roboczej. Jedyne co w tym momencie działa to restart serwera sql żeby zresetować wszystkie połączenia z bazą. Dodam tylko, że łącze się z dwóch lokalizacji. Raz lokalnie a raz przez vpn. Może czasem troszke brutalnie zmieniam lokalizację komputera (usypiam i przenosze), ale do tej pory to nie było problemem. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2018 w Sello 1.30 i Nexo 21 Proszę sprawdzić czy w procesach nie ma jakiegoś dodatkowego Sello.exe, który być może pozostał i działa w nim synchronizacja. Inna możliwość, że takie brutalne przerwanie połączenia może pozostawiać w bazie danych blokadę zakładaną przy rozpoczęciu synchronizacji, która potem przy wznowieniu połączenia nie jest już ściągnięta. Pomaga wtedy faktycznie restart usługi serwera SQL, bo czyści on blokady założone przez sesje aplikacji. Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2019 w Sello 1.30 i Nexo 21 (edytowane) Dnia 13.12.2018 o 09:41, Bartosz Rosa napisał: Wersja 1.29.1 wprowadza, m.in. : - Zmiany w programie umożliwiające współpracę z Subiektem nexo 22 Od tej wersji jest wymagana wersja Subiekta 22. Uprzedzając też pytania, zbliżający się Subiekt 23 powinien działać z Sello 1.30. Przeprowadzamy właśnie testy. Gdyby coś się jednak zmieniło to wypuścimy odpowiednią aktualizację do 1.30. Czy Sello już działa z subiektem 1.23 ? bo zainstalowałem aktualizację i sello 1.30.1 nie wystawia żadnych dokumentów. Wszystko dziś robiliśmy ręcznie Edytowane 8 Stycznia 2019 przez Robert Mazurek Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2019 w Sello 1.30 i Nexo 21 Każda wychodząca wersja nexo jest sprawdzana z najnowszą wersją Sello. Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2019 w Sello 1.30 i Nexo 21 ok dzięki. Nie chciałem bez sensu kombinować Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.