Skocz do zawartości
Forum użytkowników
Sławomir B

Allegro paczkomat

Polecane posty

witam

właśnie konfiguruje usługę allegro paczkomat i w sello skonfigurowałem dokonałem sobie próbnego zakupu i transakcja ładnie się pobrała i po dodaniu jej do paczek połączyło z serwisem inpost i pobrało nr przesyłki na zielono w paczkach zamienił się status w paczkach ((kwadracik synchronizacji)

ale i tu mam pytania

jak zapłacić za przesyłkę i kiedy to się dokonuje (na koncie menagera inpostu brak obecnie środków więc nie pobrało automatycznie) umowy również nie mam

w meagerze inpostu nie widzę tej utworzonej przesyłki z nr tylko jest jako zaimportowana do przygotowania

Udostępnij ten post


Link to postu

ok konto doładowane i nadal problem przesyłki w sello pobierają nr a w menadżerze in postu się nie pojawiają i nie pobierana jest opłata i nie widać utworzonej przesyłki

mam pytanie czy można jakoś zweryfikować przetestować id i token bo nie wiem czy wstawiłem poprawnie bo inpost podesłał mi dwa różne

etykiety w sello nie można wydrukować

Edytowano przez Sławomir Belcarz

Udostępnij ten post


Link to postu

a jeszcze jedno za 8,99 to którą usługę wskazać w sello

Allegro Paczkomaty 24/7 InPost po przedpłacie

Allegro Paczkomaty 24/7 InPost

 

odbiór w punkcie po przedpłacie Allegro Paczkomaty 24/7 InPost

odbiór w punkcie Allegro Paczkomaty 24/7 InPost

Udostępnij ten post


Link to postu

w pełnym raporcie logu pokazuje taki błąd

Aktualny status paczki '15136/2018' w zewnętrznym systemie nie pozwala na pobranie wydruku.

Udostępnij ten post


Link to postu
8 godzin temu, Sławomir B napisał:

jakoś zweryfikować przetestować id i token

wprowadź do sello drugi na próbę i zobacz, czy się naprawi

 

8 godzin temu, Sławomir B napisał:

w menadżerze in postu się nie pojawiają

a logujesz się tam do właściwego konta allegro?

 

7 godzin temu, Sławomir B napisał:

którą usługę wskazać w sello

mówisz o nazewnictwie pobranym z allegro (tu trzeba być prezyzyjnym), czy o swoich nazwach (tu wg uznania)?

Udostępnij ten post


Link to postu
1 godzinę temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

wprowadź do sello drugi na próbę i zobacz, czy się naprawi

 

a logujesz się tam do właściwego konta allegro?

 

mówisz o nazewnictwie pobranym z allegro (tu trzeba być prezyzyjnym), czy o swoich nazwach (tu wg uznania)?

próbowałem na drugim tokenie ten sam efekt pobiera nr do sello w managerze brak utworzonej przesyłki  kasynie pobiera

tak właściwe konto w managerze inpostu w zakładce allegro  po zaimportowaniu są widoczne do przygotowania te transakcje ale chodzi o toby to robić z poziomu sello

o nazewnictwie allegro

walczę dziś z tym cały dzień bez efektu

Udostępnij ten post


Link to postu
4 minuty temu, Sławomir B napisał:

próbowałem na drugim tokenie ten sam efekt pobiera nr do sello w managerze brak utworzonej przesyłki  kasynie pobiera

tak właściwe konto w managerze inpostu w zakładce allegro  po zaimportowaniu są widoczne do przygotowania te transakcje ale chodzi o toby to robić z poziomu sello

o nazewnictwie allegro

walczę dziś z tym cały dzień bez efektu

Na pewno jest, tylko musisz się odpowiednio zalogować. Do maganera najpierw, a w managerze do zakładki allegro. Pewnie tym loginem/e-mailem, który podawałeś, żeby uzyskać ID i token.

Udostępnij ten post


Link to postu
8 godzin temu, Sławomir B napisał:

w zakładce inport allegro są te transakcje z allegro ale to nie o to chodzi bym je robił z  poziomu managera

Czyli musisz znaleźć właściwego "managera" - tego, gdzie w miejscu, które pokazujesz na screenie będzie paczka przygotowana przez Sello, ta nieopłacona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Dnia 30.12.2018 o 22:54, Sławomir B napisał:

próbowałem na drugim tokenie ten sam efekt pobiera nr do sello w managerze brak utworzonej przesyłki  kasynie pobiera

A czy na pewno w Sello jest numer tej przesyłki czy jedynie ikonka świeci na zielono?

Przesyłka jest opłacana od razu przy tworzeniu przesyłki w paczkomatach. Jeśli na koncie nie ma środków, przesyłka taka utknie w statusie "Oferta wybrana". Status ten jest widoczny w kolumnie Status (jeśli jej nie ma na liście paczek, można ją włączyć w Ctrl+Shift+K). Jeśli paczka utknie w takim statusie, to z poziomu Sello można wybrać funkcję ponownego utworzenia przesyłki w serwisie kurierskim. Wtedy Sello zignoruje poprzednią paczkę i będzie próbować tworzyć nową. Oczywiście, konto musi być doładowane aby to miało sens.

Udostępnij ten post


Link to postu

Witam

Wielkie dzięki Panie Marcinie za okazaną pomoc ten cytat był kluczowy

Dnia 31.12.2018 o 07:40, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

Czyli musisz znaleźć właściwego "managera" -

Inpost podpoił mi pod jakiś bardzo stary dostęp do managera teraz wszystko (prawie wszytko jest ok)

na etykiecie inpostowej drukują mi się stare dane firmy NADAWCY teoretycznie wszystko już poprawiłem ale nadal pobiera stare dane i już nie mam pomysłu skąd je pobiera inpost do etykiety

 

Udostępnij ten post


Link to postu
20 minut temu, Sławomir B napisał:

Witam

Wielkie dzięki Panie Marcinie za okazaną pomoc ten cytat był kluczowy

Inpost podpoił mi pod jakiś bardzo stary dostęp do managera teraz wszystko (prawie wszytko jest ok)

na etykiecie inpostowej drukują mi się stare dane firmy NADAWCY teoretycznie wszystko już poprawiłem ale nadal pobiera stare dane i już nie mam pomysłu skąd je pobiera inpost do etykiety

 

Cieszę się, że pomogłem.

W Managerze jest miejsce na wpisanie danych do faktury / nadawcy - sprawdzałeś jakie tam są?

Te dane to chyba tylko InPost może zmienić. Możliwe, że na te dane będziesz otrzymywał faktury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Napisano (edytowany)

Jestem na etapie konfiguracji Inpost Allegro Paczkomaty - chyba wszystko zrobiłem tj. paczki się eksportują ale nie widzę w Sello opcji "Opłać czy oznacz do zapłaty" (kiedyś chyba coś takiego było, gdzie to teraz znajdę ?)

Edytowano przez Alwin Kolano

Udostępnij ten post


Link to postu

Nie ma już takiej opcji, bo paczki są opłacane od razu przy tworzeniu przesyłek, wiec ewentualne zmiany gabarytów należy zrobić przed utworzeniem przesyłek - inaczej, po utworzeniu nie będzie możliwości ich zmiany. Pozostanie tylko możliwość zignorowania przesyłki i utworzenia ponownie drugiej dla danej paczki.

  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
4 godziny temu, Bartosz Rosa napisał:

Nie ma już takiej opcji, bo paczki są opłacane od razu przy tworzeniu przesyłek

OK rozumiem, bardzo dobre rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu

A czy byłaby możliwość, aby informacja o błędzie podawała więcej informacji ?

Np., że nie można pobrać etykiety, bo przesyłka jest nieopłacona, bo brakuje środków ?

Udostępnij ten post


Link to postu

Z tego co pamiętam, to API InPostu nie zwraca takiej informacji przy tworzeniu przesyłki. Sama paczka tworzy się chwilę po wysłaniu i utyka w statusie Oferta wybrana.

Udostępnij ten post


Link to postu

Przy próbie eksportu przesyłek do paczkomatów allegro wyskakuje taki błąd, co może być  przyczyną, token wpisany, używany do tej pory przy zwykłych paczkomatach:
Tworzenie paczki 1473/2019: {"status":403,"error":"forbidden","message":"Access forbidden for this token.","details":{}}

Udostępnij ten post


Link to postu

Prawdopodobnie token ten nie ma włączonej jakiejś usługi związanej z Paczkomatami Allegro Inpost. Najlepiej skontaktować się ze swoim opiekunem ze strony InPostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
1 godzinę temu, Bartosz Rosa napisał:

Prawdopodobnie...

Jak powiązać Sello z Managerem Paczek InPostu po wczorajszych zmianach?

 

Czy wysypał się MPI (w nim trzeba było osobno powiązać każde konto z allegro, od nowa? czy to wina tego, że Sello nie potrafi autoryzować się po zmianach?

Udostępnij ten post


Link to postu

×