Skocz do zawartości

Aktualizacja 2019.01

Polecane posty

Informujemy, że w dniu 15 stycznia 2019 między godziną 2:00, a 6:00 rano, nastąpi aktualizacja Subiekta 123.

W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: 

  • Możliwość tworzenia własnych schematów numeracji;
  • Udostępnienie do edycji słownika szablonów wiadomości e-mail wysyłanych z aplikacji;
  • Udostępnienie słownika podstaw zwolnienia z podatku VAT. Określenie podstawy zwolnienia będzie skutkowało umieszczeniem odpowiedniej adnotacji na wydruku dokumentu;
  • Możliwość wprowadzenia dodatkowych danych firmy w konfiguracji wzorca wydruku;
  • Poprawa znanych błędów i problemów.
  • Dziękuję 2
Link to postu

Witam po dzisiejszej aktualizacji jest jakaś masakra klient zgłaszał mi że co chwilę wygasa mu sesja , (firefox) ja zalogowałem się na chromie i bardzo wolno działał , najpierw nie wyświetlał ani asortymentu ani klientów , przy próbie wyświetlenia zawartości faktury bardzo długo nic nie wyświetlał !!! Po odświeżeniu coś pokazał ale u klienta nadal problemy z wygasaniem sesji !!!!

Link to postu
11 minut temu, Michał Karlic napisał:

Witam po dzisiejszej aktualizacji jest jakaś masakra klient zgłaszał mi że co chwilę wygasa mu sesja , (firefox) ja zalogowałem się na chromie i bardzo wolno działał , najpierw nie wyświetlał ani asortymentu ani klientów , przy próbie wyświetlenia zawartości faktury bardzo długo nic nie wyświetlał !!! Po odświeżeniu coś pokazał ale u klienta nadal problemy z wygasaniem sesji !!!!

Aplikacja webowa może dłużej się otwierać pierwszy raz po aktualizacji i po wejściu w opcje, które nie były jeszcze otwierane. Przy kolejnym otwarciu powinno działać szybciej. U mnie działa (Safari, Chrome)

Link to postu
1 godzinę temu, Michał Karlic napisał:

Witam po dzisiejszej aktualizacji jest jakaś masakra klient zgłaszał mi że co chwilę wygasa mu sesja , (firefox) ja zalogowałem się na chromie i bardzo wolno działał , najpierw nie wyświetlał ani asortymentu ani klientów , przy próbie wyświetlenia zawartości faktury bardzo długo nic nie wyświetlał !!! Po odświeżeniu coś pokazał ale u klienta nadal problemy z wygasaniem sesji !!!!

Aktualnie weryfikujemy zgłaszane przez Państwa problemy z wydajnością aplikacji, które pojawiły się po ostatniej aktualizacji.  Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Link to postu
Dnia 16.01.2019 o 11:15, Tomasz Piętka napisał:

A kiedy będzie zbiorcze pobieranie dokumentów?

Zbiorcze operacje planujemy na drugi kwartał tego roku.

 

19 godzin temu, Damian Majewski napisał:

Po aktualizacji na systemie iOS 12 na telefonie są problemy z wyświetlaniem treści i przewijaniem ekranu 

Poprawkę wyświetlania na wersji mobilnej opublikujemy na początku przyszłego tygodnia.

Link to postu

Po wprowadzeniu aktualizacji praca jest mocno utrudniona:
- program działa dużo wolniej (czasem trzeba czekać kilkanaście sekund na reakcję)
- brak reakcji i po jakimś czasie wyskakuje błąd
- czasem przez 5-10 minut nie da się wystawić faktury
- nie wczytują się faktury. Wyskakuje informacja, że ich nie ma. Po wylogowaniu się i zalogowaniu (trwa to czasem kilka minut) udaje się je wczytać.

Proszę o rozwiązanie problemu.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...