Marcin Kasprzycki 111 Napisano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 Informujemy, że w dniu 15 stycznia 2019 między godziną 2:00, a 6:00 rano, nastąpi aktualizacja Subiekta 123. W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: Możliwość tworzenia własnych schematów numeracji; Udostępnienie do edycji słownika szablonów wiadomości e-mail wysyłanych z aplikacji; Udostępnienie słownika podstaw zwolnienia z podatku VAT. Określenie podstawy zwolnienia będzie skutkowało umieszczeniem odpowiedniej adnotacji na wydruku dokumentu; Możliwość wprowadzenia dodatkowych danych firmy w konfiguracji wzorca wydruku; Poprawa znanych błędów i problemów. 2 Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 15 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 Aktualizacja została zakończona. Nowa wersja dostępna jest już dla wszystkich użytkowników aplikacji. 1 Link to postu
Eliza Adamek 2 Napisano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 przewidujecie wprowadzenie możliwości wystawiania faktur zaliczkowych w Subiekt123? 1 Link to postu
Michał Karlic 5 Napisano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 Witam po dzisiejszej aktualizacji jest jakaś masakra klient zgłaszał mi że co chwilę wygasa mu sesja , (firefox) ja zalogowałem się na chromie i bardzo wolno działał , najpierw nie wyświetlał ani asortymentu ani klientów , przy próbie wyświetlenia zawartości faktury bardzo długo nic nie wyświetlał !!! Po odświeżeniu coś pokazał ale u klienta nadal problemy z wygasaniem sesji !!!! Link to postu
Emilia Urlich 0 Napisano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 Dzień dobry, proszę o informacje jak można dokonac aktualizacji Subiekt 123 Link to postu
Artur Mechliński 0 Napisano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 3 minuty temu, Emilia Urlich napisał: Dzień dobry, proszę o informacje jak można dokonac aktualizacji Subiekt 123 Trzeba wstać od komputera i zrobić 3 obroty a później zastukać obcasami. Koniecznie w tej kolejności. Następnie można już się logować do nowej wersji Link to postu
Artur Mechliński 0 Napisano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 11 minut temu, Michał Karlic napisał: Witam po dzisiejszej aktualizacji jest jakaś masakra klient zgłaszał mi że co chwilę wygasa mu sesja , (firefox) ja zalogowałem się na chromie i bardzo wolno działał , najpierw nie wyświetlał ani asortymentu ani klientów , przy próbie wyświetlenia zawartości faktury bardzo długo nic nie wyświetlał !!! Po odświeżeniu coś pokazał ale u klienta nadal problemy z wygasaniem sesji !!!! Aplikacja webowa może dłużej się otwierać pierwszy raz po aktualizacji i po wejściu w opcje, które nie były jeszcze otwierane. Przy kolejnym otwarciu powinno działać szybciej. U mnie działa (Safari, Chrome) Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 15 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 58 minut temu, Emilia Urlich napisał: Dzień dobry, proszę o informacje jak można dokonac aktualizacji Subiekt 123 Aktualizacja jest od razu dostępna dla wszystkich użytkowników Subiekta 123. Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 15 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 1 godzinę temu, Eliza Adamek napisał: przewidujecie wprowadzenie możliwości wystawiania faktur zaliczkowych w Subiekt123? Dodanie obsługi dokumentów zaliczkowych zaplanowane jest w kolejnej aktualizacji, która zostanie udostępniona jeszcze w pierwszym kwartale 2019 roku. 2 Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 15 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 1 godzinę temu, Michał Karlic napisał: Witam po dzisiejszej aktualizacji jest jakaś masakra klient zgłaszał mi że co chwilę wygasa mu sesja , (firefox) ja zalogowałem się na chromie i bardzo wolno działał , najpierw nie wyświetlał ani asortymentu ani klientów , przy próbie wyświetlenia zawartości faktury bardzo długo nic nie wyświetlał !!! Po odświeżeniu coś pokazał ale u klienta nadal problemy z wygasaniem sesji !!!! Aktualnie weryfikujemy zgłaszane przez Państwa problemy z wydajnością aplikacji, które pojawiły się po ostatniej aktualizacji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Link to postu
Marcin Pawlicki 0 Napisano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 Witam, na ten moment zgłaszam brak możliwości powielenia lub dodania produktu do listy. Kręci się tylko znaczek oczekiwania ... Link to postu
Stanisław Malik 0 Napisano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 Witam po aktualizacji nie mogę dodać produktu Link to postu
Krzysztof Tarnowski 0 Napisano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 (edytowane) Witam, również po aktualizacji nie mogę dodać ani edytować produktu, wyświetla się tylko logo ładowania. Edytowane 15 Stycznia 2019 przez Krzysztof Tarnowski Link to postu
magdalena kochanek 0 Napisano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 po zalogowanie sesja wygasza i komunikat PRZEPRASZAMY WYSTAPIŁ BŁAD, dziś 15 styczen, komunikat był ze od 22.00 16 cos tam naprawiacie, od południa chcę coś napisac i nic, masakra Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 16 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 Problem dotyczący działania kartoteki produktów nie jest powtarzalny u wszystkich klientów. Jeżeli nieprawidłowe działanie aplikacji w dalszym ciągu u Państwa występuje, bardzo prosimy o indywidualne zgłaszanie problemu na naszą skrzynkę subiekt123@insert.com.pl. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 16 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 Informujemy, że działanie kartoteki produktów zostało już przywrócone. Link to postu
Tomasz Piętka 0 Napisano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 A kiedy będzie zbiorcze pobieranie dokumentów? Link to postu
Damian Majewski 0 Napisano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 Po aktualizacji na systemie iOS 12 na telefonie są problemy z wyświetlaniem treści i przewijaniem ekranu Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 Dnia 16.01.2019 o 11:15, Tomasz Piętka napisał: A kiedy będzie zbiorcze pobieranie dokumentów? Zbiorcze operacje planujemy na drugi kwartał tego roku. 19 godzin temu, Damian Majewski napisał: Po aktualizacji na systemie iOS 12 na telefonie są problemy z wyświetlaniem treści i przewijaniem ekranu Poprawkę wyświetlania na wersji mobilnej opublikujemy na początku przyszłego tygodnia. Link to postu
Rafal Gromski 0 Napisano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 nie moge wysłac faktur na maila klientów?? Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 6 godzin temu, Rafal Gromski napisał: nie moge wysłac faktur na maila klientów?? Czy można prosić o więcej informacji? Link to postu
Piotr Goncerz 0 Napisano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2019 w Aktualizacja 2019.01 Po wprowadzeniu aktualizacji praca jest mocno utrudniona: - program działa dużo wolniej (czasem trzeba czekać kilkanaście sekund na reakcję) - brak reakcji i po jakimś czasie wyskakuje błąd - czasem przez 5-10 minut nie da się wystawić faktury - nie wczytują się faktury. Wyskakuje informacja, że ich nie ma. Po wylogowaniu się i zalogowaniu (trwa to czasem kilka minut) udaje się je wczytać. Proszę o rozwiązanie problemu. Link to postu
Polecane posty