Skocz do zawartości
Forum użytkowników
Marcin Kasprzycki

Aktualizacja 2019.01

Polecane posty

Informujemy, że w dniu 15 stycznia 2019 między godziną 2:00, a 6:00 rano, nastąpi aktualizacja Subiekta 123.

W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: 

  • Możliwość tworzenia własnych schematów numeracji;
  • Udostępnienie do edycji słownika szablonów wiadomości e-mail wysyłanych z aplikacji;
  • Udostępnienie słownika podstaw zwolnienia z podatku VAT. Określenie podstawy zwolnienia będzie skutkowało umieszczeniem odpowiedniej adnotacji na wydruku dokumentu;
  • Możliwość wprowadzenia dodatkowych danych firmy w konfiguracji wzorca wydruku;
  • Poprawa znanych błędów i problemów.
  • Dziękuję 2

Udostępnij ten post


Link to postu

Witam po dzisiejszej aktualizacji jest jakaś masakra klient zgłaszał mi że co chwilę wygasa mu sesja , (firefox) ja zalogowałem się na chromie i bardzo wolno działał , najpierw nie wyświetlał ani asortymentu ani klientów , przy próbie wyświetlenia zawartości faktury bardzo długo nic nie wyświetlał !!! Po odświeżeniu coś pokazał ale u klienta nadal problemy z wygasaniem sesji !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
3 minuty temu, Emilia Urlich napisał:

Dzień dobry, proszę o informacje jak można dokonac aktualizacji Subiekt 123

O.o

Trzeba wstać od komputera i zrobić 3 obroty a później zastukać obcasami. Koniecznie w tej kolejności. Następnie można już się logować do nowej wersji >:D ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
11 minut temu, Michał Karlic napisał:

Witam po dzisiejszej aktualizacji jest jakaś masakra klient zgłaszał mi że co chwilę wygasa mu sesja , (firefox) ja zalogowałem się na chromie i bardzo wolno działał , najpierw nie wyświetlał ani asortymentu ani klientów , przy próbie wyświetlenia zawartości faktury bardzo długo nic nie wyświetlał !!! Po odświeżeniu coś pokazał ale u klienta nadal problemy z wygasaniem sesji !!!!

Aplikacja webowa może dłużej się otwierać pierwszy raz po aktualizacji i po wejściu w opcje, które nie były jeszcze otwierane. Przy kolejnym otwarciu powinno działać szybciej. U mnie działa (Safari, Chrome)

Udostępnij ten post


Link to postu
58 minut temu, Emilia Urlich napisał:

Dzień dobry, proszę o informacje jak można dokonac aktualizacji Subiekt 123

Aktualizacja jest od razu dostępna dla wszystkich użytkowników Subiekta 123.

Udostępnij ten post


Link to postu
1 godzinę temu, Eliza Adamek napisał:

przewidujecie wprowadzenie możliwości wystawiania faktur zaliczkowych w Subiekt123?

Dodanie obsługi dokumentów zaliczkowych zaplanowane jest w kolejnej aktualizacji, która zostanie udostępniona jeszcze w pierwszym kwartale 2019 roku.

  • Lubię to 2

Udostępnij ten post


Link to postu
1 godzinę temu, Michał Karlic napisał:

Witam po dzisiejszej aktualizacji jest jakaś masakra klient zgłaszał mi że co chwilę wygasa mu sesja , (firefox) ja zalogowałem się na chromie i bardzo wolno działał , najpierw nie wyświetlał ani asortymentu ani klientów , przy próbie wyświetlenia zawartości faktury bardzo długo nic nie wyświetlał !!! Po odświeżeniu coś pokazał ale u klienta nadal problemy z wygasaniem sesji !!!!

Aktualnie weryfikujemy zgłaszane przez Państwa problemy z wydajnością aplikacji, które pojawiły się po ostatniej aktualizacji.  Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Udostępnij ten post


Link to postu

po zalogowanie sesja wygasza i komunikat PRZEPRASZAMY WYSTAPIŁ BŁAD, dziś 15 styczen, komunikat był ze od 22.00 16 cos tam naprawiacie, od południa chcę coś napisac i nic, masakra :(

 

Udostępnij ten post


Link to postu

Problem dotyczący działania kartoteki produktów nie jest powtarzalny u wszystkich klientów. Jeżeli nieprawidłowe działanie aplikacji w dalszym ciągu u Państwa występuje, bardzo prosimy o indywidualne zgłaszanie problemu na naszą skrzynkę subiekt123@insert.com.pl.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Dnia 16.01.2019 o 11:15, Tomasz Piętka napisał:

A kiedy będzie zbiorcze pobieranie dokumentów?

Zbiorcze operacje planujemy na drugi kwartał tego roku.

 

19 godzin temu, Damian Majewski napisał:

Po aktualizacji na systemie iOS 12 na telefonie są problemy z wyświetlaniem treści i przewijaniem ekranu 

Poprawkę wyświetlania na wersji mobilnej opublikujemy na początku przyszłego tygodnia.

Udostępnij ten post


Link to postu

Po wprowadzeniu aktualizacji praca jest mocno utrudniona:
- program działa dużo wolniej (czasem trzeba czekać kilkanaście sekund na reakcję)
- brak reakcji i po jakimś czasie wyskakuje błąd
- czasem przez 5-10 minut nie da się wystawić faktury
- nie wczytują się faktury. Wyskakuje informacja, że ich nie ma. Po wylogowaniu się i zalogowaniu (trwa to czasem kilka minut) udaje się je wczytać.

Proszę o rozwiązanie problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu

×