Piotr Piątkowski 0 Napisano 25 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2017 w Błąd przy wysyłce JPK Jak w temacie Deklaracje wysłałem, otrzymałem już potwierdzenie odbioru natomiast przy JPK wyskakuje błąd Link to postu
Roman Budzisz 286 Napisano 25 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2017 w Błąd przy wysyłce JPK Witam. Generalnie błąd 400 świadczy o problemach po stronie nadawcy, natomiast błąd 500 wskazuje na problemy ministerstwa. Błędy tego typu niestety są trudne do namierzenia, niemniej proszę powiedzieć: czy te oba komunikaty dotyczą wysyłki jednego pliku JPK czy różnych plików; czy plik jest plikiem rozliczeniowym czy korektą; jakiego podpisu Pan używa, którego dostawcy; czy można otrzymać plik do analizy? Jeżeli posiada Pan umiejętności w obsłudze SQL serwera, to proszę na tej bazie wykonać zapytanie: select Id, DataWystawienia, Rodzaj, WersjaJPKNumer, WersjaXMLNumer, InitUploadSignedContent from ModelDanychContainer.JednolitePlikiKontrolneorder by DataWystawienia desc i podzielić się jego wynikiem. Link to postu
Adam G 23 Napisano 25 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2017 w Błąd przy wysyłce JPK Możliwe, że coś pomogę: Zmiana adresów IP dla JPK ale to niech Insert sprecyzuje, czy zmienili. Link to postu
Piotr Piątkowski 0 Napisano 25 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2017 w Błąd przy wysyłce JPK oba dotyczą jednego dokumentu Jest to plik rozliczeniowy Podpis Szafir KIR- na pewno ok bo deklaracja VAT dziś podpisana i przeszła Link to postu
Roman Budzisz 286 Napisano 25 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2017 w Błąd przy wysyłce JPK Zmiana adresów IP jest dla nexo przezroczysta - system posługuje się nazwami serwisów więc jeżeli serwery DNS się zaktualizowały to nie powinno być z tego tytułu problemów. Link to postu
Wojciech Urbanowski 56 Napisano 25 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2017 w Błąd przy wysyłce JPK Ponawiamy zatem prośbę o podesłanie wyniku zapytania: select Id, DataWystawienia, Rodzaj, WersjaJPKNumer, WersjaXMLNumer, InitUploadSignedContent from ModelDanychContainer.JednolitePlikiKontrolneorder by DataWystawienia desc gdyż tam siedzi (w kolumnie InitUploadSignedContent) podpisany skrót dokumentu wysyłany do MF. Link to postu
Piotr Piątkowski 0 Napisano 25 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2017 w Błąd przy wysyłce JPK Nie wiem jak to zrobić Mogę mojemu informatykowi nadać temat to powinien to sprawdzić i napisać Link to postu
Wojciech Urbanowski 56 Napisano 25 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2017 w Błąd przy wysyłce JPK Byłoby fajnie gdybyśmy mogli dostać te informacje. Obserwujemy ruch przy podobnym problemie w linii GT - jak na razie trudno dokładnie stwierdzić co jest nie tak, wygląda na dość losowy z trudną do określenia przyczyną. e-Deklaracje mają prawo działać - tamtejsza bramka jest całkowicie osobnym bytem stworzonym wiele lat wcześniej. Jeśli czas bardzo goni, to obejściem jest wyeksportowanie z nexo wygenerowanego pliku JPK i wysyłka aplikacją Ministerstwa Finansów: link Link to postu
Wojciech Urbanowski 56 Napisano 25 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2017 w Błąd przy wysyłce JPK Jeden z naszych Klientów linii GT poinformował nas, że rozmawiał z pomocą techniczną bramki JPK: Cytat ... Rozmawiałem z pomocą techniczną. Jest problem z nowymi certyfikatami Szafir (KIR) oraz przeciążeniem. ... Link to postu
Maciej Tomczyk 0 Napisano 25 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2017 w Błąd przy wysyłce JPK taki wynik zapytania Msg 208, Level 16, State 1, Line 1 Invalid object name 'ModelDanychContainer.JednolitePlikiKontrolne'. na bazie Kolegi Piotra Link to postu
Wojciech Urbanowski 56 Napisano 26 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 w Błąd przy wysyłce JPK Dziękujemy za pomoc. Udało się niezależnie od tego namierzyć przyczynę problemu. Problem dotyczy specyficznych certyfikatów (nie wszystkich). W przypadku napotkania tego problemu do czasu wypuszczenia poprawki sugerujemy wyeksportowanie wygenerowanego pliku JPK i skorzystanie z aplikacji Ministerstwa Finansów link Poprawa problemu przewidziana na wersję 16.0.3. Link to postu
Jarosław S 1 Napisano 26 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 w Błąd przy wysyłce JPK Witam, problem z pobraniem potwierdzenia UPO jakieś pomysły? Link to postu
Wojciech Urbanowski 56 Napisano 26 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 w Błąd przy wysyłce JPK Sprawdziłbym czy czasem nie jest włączona blokada okresu (prawy górny róg aplikacji). Link to postu
Jarosław S 1 Napisano 26 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 w Błąd przy wysyłce JPK Wielkie dzięki !!! Link to postu
Polecane posty