Skocz do zawartości

Błąd przy wysyłce JPK

Polecane posty

Witam.

Generalnie błąd 400 świadczy o problemach po stronie nadawcy, natomiast błąd 500 wskazuje na problemy ministerstwa.

Błędy tego typu niestety są trudne do namierzenia, niemniej proszę powiedzieć:

  • czy te oba komunikaty dotyczą wysyłki jednego pliku JPK czy różnych plików;
  • czy plik jest plikiem rozliczeniowym czy korektą;
  • jakiego podpisu Pan używa, którego dostawcy;
  • czy można otrzymać plik do analizy?

 

Jeżeli posiada Pan umiejętności w obsłudze SQL serwera, to proszę na tej bazie wykonać zapytanie:

select Id, DataWystawienia, Rodzaj, WersjaJPKNumer, WersjaXMLNumer, InitUploadSignedContent 
from ModelDanychContainer.JednolitePlikiKontrolne
order by DataWystawienia desc

 

i podzielić się jego wynikiem.

 

Link to postu

Byłoby fajnie gdybyśmy mogli dostać te informacje.

Obserwujemy ruch przy podobnym problemie w linii GT - jak na razie trudno dokładnie stwierdzić co jest nie tak, wygląda na dość losowy z trudną do określenia przyczyną.

e-Deklaracje mają prawo działać - tamtejsza bramka jest całkowicie osobnym bytem stworzonym wiele lat wcześniej.

Jeśli czas bardzo goni, to obejściem jest wyeksportowanie z nexo wygenerowanego pliku JPK i wysyłka aplikacją Ministerstwa Finansów: link

Link to postu

Dziękujemy za pomoc.

Udało się niezależnie od tego namierzyć przyczynę problemu.

Problem dotyczy specyficznych certyfikatów (nie wszystkich). W przypadku napotkania tego problemu do czasu wypuszczenia poprawki sugerujemy wyeksportowanie wygenerowanego pliku JPK i skorzystanie z aplikacji Ministerstwa Finansów link

Poprawa problemu przewidziana na wersję 16.0.3.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...