Robert foto 0 Napisano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 w Data zamówień ze sklepu Cześć, Mam problem z datą zamówień ze sklepu. Wszystkie zamówienia wchodzą z prawidłową datą i z godziną 00:00, co utrudnia pracę osobom przerabiającym zamówienia. Problem pojawił się po aktualizacji 1.29.1 -> 1.30.1 Zamówienia do Subiekta są ściągane przez program s2s, który zaktualizowałem tego samego dnia co Sello. Twórcy programu twierdzą, że w kwestii godziny pobrania zamówienia niczego nie zmieniali, zresztą jest ona nieistotna dla Subiekta (pewnie nawet nie jest przekazywana, bo nie widać takiej kolumny). Czy w Sello 1.30 było coś zmieniane związane z datą/godziną? Czy ktoś ma podobny problem? A może pomysł jak to rozwiązać? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 010 Napisano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 w Data zamówień ze sklepu (edytowane) Mam s2s i zawsze tak u mnie było. Zamówienia ze sklepu "lądują" w Sello jako najstarsze w danym dniu, ale sądzę, że to raczej przypadłość s2s lub sklepu, nie wiem, bo nie miało to dla mnie znaczenia. Ciekawe, czy w GT zapisuje się godzina pobrania...? Edytowane 29 Stycznia 2019 przez MARCIN e-kupowanie.pl Cytuj Link to postu
Robert foto 0 Napisano 29 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 w Data zamówień ze sklepu Dzięki za odpowiedź. U nas właśnie nie było tego problemu. Zamówienia wchodziły normalnie, tak samo jak te z Allegro i miały datę pobrania zamówienia. Niepotrzebnie aktualizowałem 2 programy tego samego dnia i teraz mogę nie znaleźć przyczyny. To mogła być godzina pobrania zamówienia z Subiekta do Sello, a nie godzina powstania zamówienia. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 767 Napisano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 w Data zamówień ze sklepu W Subiekcie nie ma zapisanej godziny dodania zamówienia, chyba, że trafiła tam z zewnątrz. Edycja zamówienia z poziomu Subiekta resetuje tę godzinę - być może zamówienia te były edytowane zanim zostały zaimportowane do Sello. W okolicach synchronizacji z Subiektem nic nie zmieniamy od dłuższego czasu, gdyż pracujemy nad nowym modelem synchronizacji. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 010 Napisano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 w Data zamówień ze sklepu 4 godziny temu, Robert foto napisał: U nas właśnie nie było tego problemu. Jeśli Subiekt nie podaje godziny to może mieliście odwrotnie przesortowaną kolumnę "UTWORZONA"? Cytuj Link to postu
Robert foto 0 Napisano 7 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 w Data zamówień ze sklepu Panie Marcinie, nie jest to kwestia sortowania, bo aktualnie wszystkie zamówienia trafiają do Sello z jedną godziną 0, a wcześniej w tym polu była godzina złożenia zamówienia. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.