Skocz do zawartości

Integracja sello z allegro inpost

Polecane posty

Czytam forum i szukam odpowiedzi na mój problem związany właśnie z konfiguracją  sello z InPostem

Posiadam Id organizacji oraz Token - raczej te  dane z InPostu są poprawne gdyż działa to w systemie Naszego Sklepu internetowego opartego na wp woocommerce 

wysyłamy paczkomaty i kurierkę zwykłą.

Po przeanalizowaniu forum i ustawieniu  wszystkiego niestety nie dochodzi do druku  etykiet i nie mam informacji o błędzie

wrzucę kilka zrzutów może one coś wniosą do mojego problemu.

Jedyna informacja :

nie można pobrać wydruku gdyż nie została ona utworzona w zewnętrznym systemie ( ostatni zrzut) 

 

Proszę o pomoc , gdzie może leżeć błąd.

 

 

Screenshot_382.png

Screenshot_383.png

Screenshot_384.png

Screenshot_385.png

Screenshot_386.png

Screenshot_387.png

Edytowane przez PIOTR JAKIMIEC JAKIMIEC
Link to postu
  • 3 tygodnie później...

Dzięki za podpowiedź.... ich tam nie było , problem był ludzki  gdyż nie zostało to wysłane  to do zewnętrznego systemu tj. INPOSTU. Okazało się że mamy ustawienie  ręczne dla tego nam to nie wychodziło....

 

Po  wysłaniu  do systemu INPOST wszystko działa jak ta lala, choć mam inny problem ale to już nie do tego wątku ;)

 

 

  • Lubię to 1
Link to postu
  • 4 miesiące temu...

Witam,cz jeżeli allegro czasem źle naliczy koszty paczek to można później w sello wybrać inną metodę dostawy np. z mini kurier na kurier bo cena podobna a wagowo trzy razy tyle można wysłać. u mnie sello nie generuje paczek jak zmienię rodzaj przesyłki na inny wywala błąd.

np taka paczkę chcę przerobić na allegro kurier lub kurier inpost i wywala mi błąd że nie można utworzyć paczki w systemie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image.png

Edytowane przez Mirosław Antończyk
Link to postu

To jaka dostawa będzie wybrana w Sello to jest sprawa dowolna. Nie wiem czy Allegro zezwoli na zmianę na dostawy Allegro X (bo one mogą być weryfikowane przez kuriera), natomiast na dostawy niezwiązane z Allegro nie mają wpływu, bo to sprzedawca wysyła paczkę i ją opłaca.

Błąd który się pojawia dotyczy konfiguracji dostawy, czy w słowniku jest poprawnie skonfigurowana synchronizacja z ShipXem? Może też być konieczność skontaktowania się z opiekunem InPostu w tej sprawie, bo treść błędu wskazuje na niepoprawną konfigurację konta w InPost.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...