Łukasz Saładonis 6 Napisano 27 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2017 w Zastępstwa Dzień dobry. Proszę o pomoc w zakresie zastępstw pracowników. Pracownicy naszego biura mają dostęp do klientów tylko tych których obsługują. Zdarzają się nieobecności w pracy. W jaki sposób można przypisać klientów do pracownika który aktualnie zastępuje nieobecnego pracownika. Z góry dziękuję za pomoc. Link to postu
Łukasz Saładonis 6 Napisano 27 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2017 w Zastępstwa Zrobiłem krok do przodu. Dopisałem zastępcę dla pracownika i aktywowałem zastępstwa w biurze nexo. Klientów tych nie widać u pracownika który ma zastępować. Dodatkowo dodam że widać tylko klientów którzy są nieaktywni. Link to postu
Łukasz Saładonis 6 Napisano 27 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2017 w Zastępstwa Następny krok do przodu. Okazuje się że po aktywacji zastępstw klienci trafiają do innego użytkownika. Proszę o informację dlaczego tak się dzieje. Link to postu
Roman Budzisz 286 Napisano 27 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2017 w Zastępstwa (edytowane) Po kolei: Po pierwsze, proszę dla każdego z użytkowników wyłączyć uprawnienia dostępu do klientów innych opiekunów: Następnie, w Klientach biura, na zakładce Biuro ustawić opiekunów odpowiedzialnych za danego klienta: Następnie dla Opiekuna, który będzie miał zastępstwo należy w Konfiguracji, w Użytkownikach ustawić kto go będzie zastępował: Następnie, w module Klienci Biura, zaznaczamy tych klientów, którzy będą obsługiwani przez zastępcę danego danego opiekuna i wybieramy operację Aktywuj zastępstwa. Zwracam uwagę, że należy wskazać użytkownika dla którego chcemy aktywować zastępstwo:: Po wykonaniu tej operacji, zastępca danego opiekuna klienta będzie miał dostęp do jego klientów - można to sprawdzić w danych klienta, na zakładce Biuro: Edytowane 27 Lipca 2017 przez Roman Budzisz Link to postu
Łukasz Saładonis 6 Napisano 27 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2017 w Zastępstwa Dziękuję za podpowiedź. Dokładnie tak zrobiłem i to prawda w biurze nexo na moim koncie widać że klienci zostali dopisani dla użytkownika ale jeżeli zaloguję się już na konto użytkownika który ma zastępować on tych klientów nie widzi.... (co lepsze widzi tylko użytkowników którzy są nieaktywni). Dodatkowo zdarza się też sytuacja tak jak napisałem wcześniej że program wrzuca tych klientów dla innego użytkownika o tej samej nazwie ale innym loginie.... Nie sądzę żeby to miało wpływ ale mam użytkowników o tych samych nazwach po dwóch (inne loginy). Jedni to przeniesieni z gt a nowi to utworzeni już w nexo. Stworzyłem nowych użytkowników ponieważ przeniesieni nie obsługiwali ról. PS. przydałaby się funkcjonalność dezaktywowania użytkowników. Link to postu
Roman Budzisz 286 Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 w Zastępstwa 12 godzin temu, Łukasz Saładonis napisał: Dziękuję za podpowiedź. Dokładnie tak zrobiłem i to prawda w biurze nexo na moim koncie widać że klienci zostali dopisani dla użytkownika ale jeżeli zaloguję się już na konto użytkownika który ma zastępować on tych klientów nie widzi.... (co lepsze widzi tylko użytkowników którzy są nieaktywni). To, których klientów dany użytkownik widzi (pod warunkiem wyłączonego dla niego uprawnienia "Dostęp do klientów innych opiekunów"), wynika z: przydzielenia tego użytkownika jako podstawowego opiekuna tego klienta lub przydzielenia tego użytkownika jako dodatkowego opiekuna tego klienta lub aktywowania zastępstwa dla tego klienta biura gdzie zastępcą jest dany użytkownik. Nie ma znaczenia nieaktywność klienta. Proszę zweryfikować czy któreś z tych przypisań nie wystąpiło w tym nieaktywnym kliencie - zwłaszcza, że jak Pan twierdzi, istnieją zdublowani użytkownicy. 12 godzin temu, Łukasz Saładonis napisał: Dodatkowo zdarza się też sytuacja tak jak napisałem wcześniej że program wrzuca tych klientów dla innego użytkownika o tej samej nazwie ale innym loginie.... Nie sądzę żeby to miało wpływ ale mam użytkowników o tych samych nazwach po dwóch (inne loginy). Jedni to przeniesieni z gt a nowi to utworzeni już w nexo. Stworzyłem nowych użytkowników ponieważ przeniesieni nie obsługiwali ról. PS. przydałaby się funkcjonalność dezaktywowania użytkowników. Proszę powiedzieć czy dla użytkownika, dla którego nie działają role, nie była dokonywana wcześniej modyfikacja uprawnień. Proszę mieć na uwadze, że przypisanie roli nie zmienia tych uprawnień, które kiedykolwiek były modyfikowane. Może po prostu wystąpił u Pana taki efekt, że wcześniej zmodyfikowano uprawnienia a potem przypisano rolę. Można to łatwo sprawdzić: po pierwsze nazwa roli w użytkowniku będzie posiadała gwiazdkę (która mówi, że jakieś uprawnienia były modyfikowane po nadaniu roli), po drugie poprzez usunięcie danej roli z użytkownika następnie odznaczenie wszystkich uprawnień i ponowne przypisanie danej roli (nie powinna być widoczna gwiazdka przy roli). Link to postu
Rafał Płaszewski 362 Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 w Zastępstwa 17 godzin temu, Łukasz Saładonis napisał: PS. przydałaby się funkcjonalność dezaktywowania użytkowników. Będzie dostępna od wersji 17. Link to postu
Łukasz Saładonis 6 Napisano 29 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2017 w Zastępstwa (edytowane) Ok udało się. Zastępstwa działają. Co zrobiłem: 1) dla użytkowników sprawdziłem nadane role odchaczyłem wszystkie uprawnienia i ponownie nadałem rolę, 2) nie wiem czy miało to jakieś znaczenia ale wcześniej sprawdzałem aktywność zastępstw na jednym komputerze (biuro otwarte w dwóch oknach), wczoraj zrobiłem to na drugim komputerze. Dzięki za fachową pomoc. \ Pozdrawiam Edytowane 29 Lipca 2017 przez Łukasz Saładonis Link to postu
Polecane posty