Radosław Szachnowski 114 Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Informacja zbiorcza dla klienta biura rachunkowego Witam, Wiem, ze nie nalezy porowynwac dwoch wersji nexo i gt ale w gt byl bardzo przyjemny wydruk informacji dla klienta o podatku dochodowym i podatku vat. Wraz z terminem zaplaty, tytulem przelewu oraz kwotą. W biurze nexo nie ma takiej informacji lub nie moge jej znaleźć. Jest informacja w rachmistrzu ale bardzo nieczytelna i zawierajaca inne, niepotrzebne dane. Rowniez bez np daty zaplaty czy tytulu przelewu. Prosze o informacje czey jest mozliwosc zmiany tego stanu rzeczy? Lub pomoc w podnalezieniu pożądanej informacji. Link to postu
Roman Budzisz 286 Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 w Informacja zbiorcza dla klienta biura rachunkowego (edytowane) Dzień dobry. Rachmistrz nexo i Biuro nexo oferuje wiele dróg informowania "klienta" o jego powinnościach podatkowych. Czy zapoznał się Pan z raportem "Informacja zbiorcza" dostępnym w Rachmistrzu, Portalem Klienta Biura (wymagane jest Biuro nexo), czy też możliwością wysyłki maili/SMS do klientów z wykorzystaniem szablonów wiadomości? Jak wygląda portal Biura można zobaczyć tutaj: adres: portal-klienta-demo@insert.com.pl hasło: Portal_123 Edytowane 6 Lutego 2019 przez Roman Budzisz Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 6 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 w Informacja zbiorcza dla klienta biura rachunkowego Witam, Dziekuje za odpowiedz. Tak, zapoznalem sie z informacja zbiorcza jednak zawiera ona wiele informacji zbednych, a nie zawiera np dat, do ktorych nalezy oplacic podatek. Nie zawieta tez np tytułów przelewow. Te wszystkie informacje zawarte są w biurze gt. Zgłaszam wiec sugestie aby dopisać zarowno terminy do jakich nalezy dokonywac przelewow na poszczegolne konta (pit, cit, zus itp) oraz aby taka informacja moga tez byc generowana z np rachmistrza nexo lub biura nexo. Super usprawnieniem byłaby możliwosc edycji wydruku i zaznaczenia, ktore opcje na wydruku maja byc widoczne a ktore nie. Chodzi o sytuacje w ktorej klient nie ma podatku cit lub innego a na wydruku pojawia sie informacja "brak" co moze powodowac niepotrzebne tel do biura z prosba o wyjasnienie. Pozdrawiam. Link to postu
Roman Budzisz 286 Napisano 21 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2019 w Informacja zbiorcza dla klienta biura rachunkowego Dzień dobry. Dziękuję za przesłane sugestie; odnotowaliśmy je na poczet przyszłych wersji. Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 6 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2019 w Informacja zbiorcza dla klienta biura rachunkowego (edytowane) Portal biura to dobry kierunek. Jednak klient nie rozumie jak mozna zachecac go do przejscia na nowa wersje programu nie oferujac mu tych samych funkcjonalnosci. Juz zglszalem bledy na portalu: dublowanie wyplat dla pracownikow (poprawa w werszji 25 ale 3 miesiace klient sie meczyl, brak informacji o kwocie netto wyplaty po potraceniach komorniczych (moze we wrzesniu to zrobicie...), brak informacji o terminie przelewow za podatki i vat, oraz brak tytulu przelewu. Wszystkie te informacje posiada wersja biura gt. Może warto naprawde przyłożyć sie i czerpać z juz dobrych rozwiazań. Bo czasami mam wrazenie ze w wielu miejscach łata sie poprostu dziury bylejaką funkcjonalnoscia. Edytowane 6 Marca 2019 przez Radek Szachnowski Link to postu
Polecane posty