Skocz do zawartości

Zmiana ceny towaru w widoku zlecenia

Polecane posty

W chwili obecnej można zmieniać cenę usług (również usług jednorazowych i materiałowych) poprzez kosztorys. Może Pan sterować ceną dla klienta za pomocą wyceny na zleceniu serwisowym lub później cenami na dokumencie handlowym, który wystawia Pan do zlecenia serwisowego. Od wersji wiosennej w zleceniach serwisowych będzie obsługa cenników indywidualnych (dodatkowych) przypisanych do klientów.  Rozważamy zmianę aby lista użytego asortymentu na zleceniu serwisowym była taka sama jak na innych dokumentach, jednak to będzie spora praca i w tym momencie nie mogę obiecać żadnej konkretnej wersji.

 

Edytowane przez Igor Bernakiewicz
  • Lubię to 1
Link to postu
  • 10 miesięcy temu...
Dnia 15.02.2019 o 10:56, Igor Bernakiewicz napisał:

W chwili obecnej można zmieniać cenę usług (również usług jednorazowych i materiałowych) poprzez kosztorys. Może Pan sterować ceną dla klienta za pomocą wyceny na zleceniu serwisowym lub później cenami na dokumencie handlowym, który wystawia Pan do zlecenia serwisowego. Od wersji wiosennej w zleceniach serwisowych będzie obsługa cenników indywidualnych (dodatkowych) przypisanych do klientów.  Rozważamy zmianę aby lista użytego asortymentu na zleceniu serwisowym była taka sama jak na innych dokumentach, jednak to będzie spora praca i w tym momencie nie mogę obiecać żadnej konkretnej wersji.

 

Kiedy można się spodziewać tej wersji wiosennej ?

Przyznam że brak możliwości zmiany cen sprzedaży i użycia rabatu na asortymentach innych jak usługa jednorazowa uzywanych w przebiegu naprawy jest dosyć męczące - często jest tak że przy przyjęciu został ustalony wstępny rabat lub konkretna cena za usługi i materiały i mimo możliwości dodania tych pozycji w przebiegu naprawy nie można edytować tych pól co skutkuje koniecznością jakichś dodatkowych uwag, zapisków itp. dla osoby która będzie sprzęt wydawać i fakturować.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...