Karol Rompkowski 1 Napisano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2017 w Vendero - błędy Witam, Od końca lipca mamy problem z Vendero. Mianowicie w panelu administracyjnym nie aktualizuję się automatycznie status zamówienia (dotąd, po wystawieniu np. paragonu status zmieniał się na zrealizowane). Nie pojawia się również informacja o numeracji zamówienia ( nr systemowy). Sam synchronizator wyrzuca natomiast jakiś błąd. Czy potrafi ktoś pomóc? P.S. Czy jest możliwość włączenia np. kolumny, w oknie zamówień od klienta, która pokazywałaby numer zamówienia Vendero? Link to postu
Mateusz Włudyka 1 Napisano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2017 w Vendero - błędy (edytowane) Witam, tego typu problem (i komunikat) ma szansę wystąpić, gdy w trakcie synchronizacji danych (a raczej samego importu) nagle zostanie zatrzymany synchronizator. W takim przypadku zamówienie pojawi się prawdopodobnie na liście Zamówień ze statusem Anulowane - czyli w kolumnie S powinna pojawić się litera A, tak jak jest to wykazane w załączniku. Rozwiązanie jest proste - proszę spróbować odnaleźć takie anulowane zamówienie (prawdopodobnie będzie to dokument na 196 zł) i usunąć je z poziomu Subiekta nexo. W tym momencie po synchronizacji powinna pojawić się możliwość wystawienia zamówienia ponownie oraz "odblokowania" pozostałych dokumentów. Edytowane 17 Sierpnia 2017 przez Mateusz Włudyka Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 19 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2017 w Vendero - błędy Dziękuję za odpowiedź. Odnalazłem zamówienie za 196 zł w systemie - okazało się, że nie było anulowane, lecz ktoś dopisał do niego inne pozycje (klient domówił przez telefon) i zmieniła się wartość. Usunąłem je. Niestety to nic nie dało. Zmieniałem statusy pozostałych zamówień - nic nie dało. Z konta testowego utworzyliśmy nowe zamówienie - do Subiekta wskoczyło zamówienie systemowe, Vendero pokazuje jednak, że oczekuje na dokument (czyli tak jak do tej pory w drugim prt scr). Dołączam screen z aktualnymi błędami. Link to postu
Mateusz Włudyka 1 Napisano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2017 w Vendero - błędy W takim razie potrzebowałbym jeszcze rozszerzonych logów, które generują się zazwyczaj w folderze C:\Users\{nazwa użytkownika}\AppData\Local\InsERT\Vendero\Logs - proszę je podesłać na adres vendero@insert.com.pl, postaramy się przyjrzeć temu problemowi. Oczywiście dane będą znajdowały się w folderze ukrytym, więc prosiłbym wpierw o uruchomienie w Panelu Sterowania i Opcjach Folderów wyświetlania takich miejsc. Link to postu
Polecane posty