Skocz do zawartości
Forum użytkowników
Karol Rompkowski

Vendero - błędy

Polecane posty

Witam,

Od końca lipca mamy problem z Vendero. Mianowicie w panelu administracyjnym nie aktualizuję się automatycznie status zamówienia (dotąd, po wystawieniu np. paragonu status zmieniał się na zrealizowane). Nie pojawia się również informacja o numeracji zamówienia ( nr systemowy). Sam synchronizator wyrzuca natomiast jakiś błąd. Czy potrafi ktoś pomóc?

P.S. Czy jest możliwość włączenia np. kolumny, w oknie zamówień od klienta, która pokazywałaby numer zamówienia Vendero? 

Przechwytywanie.JPG

Przechwytywanie2.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu

Witam,

tego typu problem (i komunikat) ma szansę wystąpić, gdy w trakcie synchronizacji danych (a raczej samego importu) nagle zostanie zatrzymany synchronizator. W takim przypadku zamówienie pojawi się prawdopodobnie na liście Zamówień ze statusem Anulowane - czyli w kolumnie S powinna pojawić się litera A, tak jak jest to wykazane w załączniku.

Rozwiązanie jest proste - proszę spróbować odnaleźć takie anulowane zamówienie (prawdopodobnie będzie to dokument na 196 zł) i usunąć je z poziomu Subiekta nexo. W tym momencie po synchronizacji powinna pojawić się możliwość wystawienia zamówienia ponownie oraz "odblokowania" pozostałych dokumentów.

 

001.png.42a7e6174a25e99c660b605396bd9162.png

Edytowano przez Mateusz Włudyka

Udostępnij ten post


Link to postu

Dziękuję za odpowiedź.

Odnalazłem zamówienie za 196 zł w systemie - okazało się, że nie było anulowane, lecz ktoś dopisał do niego inne pozycje (klient domówił przez telefon) i zmieniła się wartość. Usunąłem je. Niestety to nic nie dało. Zmieniałem statusy pozostałych zamówień - nic nie dało. Z konta testowego utworzyliśmy nowe zamówienie - do Subiekta wskoczyło zamówienie systemowe, Vendero pokazuje jednak, że oczekuje na dokument (czyli tak jak do tej pory w drugim prt scr).

 

Dołączam screen z aktualnymi błędami.

Przechwytywanie.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu

W takim razie potrzebowałbym jeszcze rozszerzonych logów, które generują się zazwyczaj w folderze C:\Users\{nazwa użytkownika}\AppData\Local\InsERT\Vendero\Logs - proszę je podesłać na adres vendero@insert.com.pl, postaramy się przyjrzeć temu problemowi. Oczywiście dane będą znajdowały się w folderze ukrytym, więc prosiłbym wpierw o uruchomienie w Panelu Sterowania i Opcjach Folderów wyświetlania takich miejsc.

Udostępnij ten post


Link to postu

×