Skocz do zawartości

Przedłużenie e-abonamentu

Polecane posty

Dzień dobry,

Dokonaliśmy przedłużenia e-abonamentu w Rachmistrzu Nexo Pro. Na nowo podłączyliśmy do konta wszystkie firmy klientów (jako biuro rachunkowe), jednakże w dalszym ciągu po każdym wejściu do danego klienta Rachmistrz prosi o ponowne podłączenie do konta z uwagi na błąd w uwierzytelnieniu. Proszę o wskazówki,jak rozwiązać ten problem.

Link to postu
16 godzin temu, Tomasz Padarz napisał:

Czy zmieniane było hasło do tego Konta InsERT?

Nie było zmiany hasła.

Czy dzieje się tak dla jednego podmiotu klienta czy dla wszystkich?

Dzieje się u wszystkich klientów.

Czy po poprawnym podłączeniu pobrany został plik licencji z przedłużonym abonamentem?

Został pobrany plik z przedłużonym abonamentem.

 

Sytuacja którą Pani opisuje nie powinna mieć miejsca dlatego proszę o uszczegółowienie abyśmy mogli znaleźć przyczynę.

 

Link to postu
  • 3 tygodnie później...
Dnia 26.03.2019 o 08:57, Hanna Grześkowiak napisał:

 Na nowo podłączyliśmy do konta wszystkie firmy klientów (jako biuro rachunkowe), jednakże w dalszym ciągu po każdym wejściu do danego klienta Rachmistrz prosi o ponowne podłączenie do konta z uwagi na błąd w uwierzytelnieniu.

Udało nam się namierzyć i usunąć błąd powodujący konieczność ponownego podłączania Konta InsERT.

Po podłączeniu do konta w podmiocie klienta nie powinno już ponownie się odłączać.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...