Skocz do zawartości

Drukowanie potwierdzenia odebrania paczek InPost

Polecane posty

Takie potwierdzenia generowane z web managera może zawierać maksymalnie 100 przesyłek. Jak mam w danym dniu 500 takich przesyłek to muszę 5 takich potwierdzeń drukować a każdy z nich to jest jakieś 7 stron. Wygodniej było by wydrukować jeden raport. Jak sobie z tym radzicie? Drukujecie i trzymacie to? Trochę marnotrawstwo papieru ale InPost wymaga skan takiego potwierdzenia przy ewentualnej reklamacji/zaginięciu.

Link to postu
3 godziny temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

A Sello nie pobiera LISTU WYSYŁKOWEGO jak zaznaczysz te 500?

chodzi o rodzaj wydruku do zaznaczenia ptaszkiem? Ja właśnie nie mam czegoś takiego, nawet w słowniku. Możliwe, że to było kiedyś usunięte. Można jeszcze przywrócić jakoś?

Link to postu
  • 8 miesięcy temu...
3 minuty temu, Tomasz Urbaniak napisał:

U nas kurier tego nawet nie sprawdza i nie podpisuje więc nie widzę sensu drukować tego potwierdzenia nadania, szkoda papieru ;)

Do czasu, gdy np. paczka zginie i nie przyjmą Ci reklamacji bez skanu potwierdzonego przez kuriera odbioru paczek. ?

Nam podpisuje na nasze życzenie.

 

 

Link to postu

Ja często nawet nie wiem kiedy był kurier, paczki są zawsze w jednym miejscu więc kurier wpada jak wiatr, skanuje paczki, wrzuca na auto i tyle go widać hehehe każdemu się spieszy a jak ma poczekać z 10 min. bo magazynierzy mają jeszcze kilka paczek do naklejenia etykiet to zawsze ma problem i on nie będzie czekał.

Link to postu

Nikt nie musi nic wkładać do kieszeni nawet (w magazynie albo u kuriera), wystarczy, że paczka zgnie po drodze czystym przypadkiem (osobiście kiedyś znaleźliśmy w aucie małą i cienką paczkę, której nie nadaliśmy - ale dopiero jak klient zadzwonił, że Poczta jej nie wprowadziła jako wysłaną to zaczęliśmy szukac co i jak). Jak potwierdzisz, że była nadana? Chyba, że jesteś gotów wpisać to w straty i dochodzić się z kurierem/inpostem/klientem...

Link to postu
1 godzinę temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

Nikt nie musi nic wkładać do kieszeni nawet (w magazynie albo u kuriera), wystarczy, że paczka zgnie po drodze czystym przypadkiem (osobiście kiedyś znaleźliśmy w aucie małą i cienką paczkę, której nie nadaliśmy - ale dopiero jak klient zadzwonił, że Poczta jej nie wprowadziła jako wysłaną to zaczęliśmy szukac co i jak). Jak potwierdzisz, że była nadana? Chyba, że jesteś gotów wpisać to w straty i dochodzić się z kurierem/inpostem/klientem...

Dokładnie, też mieliśmy kilka sytuacji z mniejszym paczkami, że nie zostały zeskanowane. Akurat kurier u nas podpisuje protokół nadania, więc problemu z tym nie było.

Link to postu
  • 3 tygodnie później...
Dnia 20.12.2019 o 13:15, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

Do czasu, gdy np. paczka zginie i nie przyjmą Ci reklamacji bez skanu potwierdzonego przez kuriera odbioru paczek. ?

Nam podpisuje na nasze życzenie.

 

 

Ja Inpostowi dzisiaj podpisałem pierwszy raz w jego palmtopie czy jak to nazwać. Pierwszy raz dali do podpisu. Tak temat reklamacji jest gorący mam przejścia obecnei z kurierami odrzucone reklamacjie, oraz odwołania od reklamacji chyba 3x, stąd temat gorący.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...