Maja Kowalska 3 Napisano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające Witam Panie Bartoszu, Od dwóch dni mamy problem z Sello, który nie chce zniknąć. Mianowicie, sello nie realizuje żadnych poleceń. Nawet przy zmienianiu zakładki np. z przygotowanych na trwające nic się nie dzieje. Zakładka pozostaje niezmieniona, tak jak na zrzucie poniżej. Robiłyśmy już autoryzację i pobierałyśmy atrybuty, w niczym to nie pomogło. Z dnia na dzień program przestał reagować. Błagamy o pomoc, Zrozpaczone dziewczyny z Laroxy ? Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 105 Napisano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające Po zmianie zakładek nic się nie dzieje, czy Sello cały czas myśli tzn. próbuje wczytać dane? Cytuj Link to postu
Maja Kowalska 3 Napisano 12 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające Początkowo myśli, zawiesza się - wyświetla się komunikat "brak odpowiedzi", a potem nic już się nie dzieje. Cytuj Link to postu
Maja Kowalska 3 Napisano 12 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające (edytowane) Panowie, Bardzo prosimy o pomoc, zaraz weekend, a my zostajemy z zepsutym sello? Edytowane 12 Kwietnia 2019 przez Maja Kowalska Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 005 Napisano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające Przyczyna zapewne leży po stronie Waszego środowiska komputerowego. Czy próbowaliście doczekać się aż Sello się odblokuje? Może to trwać w specyficznych warunkach dość długo... Która wersja Sello? Jaki system operacyjny? Czy aktualizacje Windowsa są na bieżąco pobierane? Czy na innym komputerze dzieje się podobnie? Cytuj Link to postu
Maja Kowalska 3 Napisano 12 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające Tak, czekaliśmy. Wygląda to tak, że sello myśli, zawiesza się,potem odblokowuje i na tym zaprzestaje swoich działań. Nic więcej się nie dzieje. Na innym komputerze zachowuje się tak samo. Trwa to od dwóch dni, przedwczoraj wszystko jeszcze było w porządku. Jeśli chodzi o wersje, jest to Sello 1.30.1. System operacyjny to Windows 7 Professional. Aktualizacje przeprowadzane są automatycznie. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 005 Napisano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające A baza danych? Czy nie ma ok. 10GB? To jest ograniczenie bezpłatnego SQL. Więcej nie podpowiem chyba od siebie, może @Bartosz Rosa mógłby? Cytuj Link to postu
Maja Kowalska 3 Napisano 12 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające Właśnie przed chwilą udało nam się przeskoczyć na zakładkę "trwające", ale tutaj pojawia się kolejny problem ze zniknięciem wszystkich trwających aukcji.Dodatkowo, liczba aukcji, która widnieje w prawym górnym rogu, nie zgadza się z liczbą aukcji na Allegro. Jest ich około 3 tysiące mniej.Polecenie "wyślij/ odbierz" nie pomaga... Mamy wykupione nieograniczone SQL. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 005 Napisano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające A reset filtrów? "hamburger" > przywróć...? Cytuj Link to postu
Maja Kowalska 3 Napisano 12 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające Niestety w niczym to nie pomogło. Panie Bartoszu, tylko w Panu nadzieja.? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 759 Napisano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające Pytanie, czy informatyk znowu grzebał w bazie? Proszę sprawdzić dwie rzeczy: - czy nie ma przypadkiem dodanego drugiego takiego samego konta w oknie zarządzania kontami i licencjami - zalogować się z innego użytkownika, na którego zazwyczaj nikt się nie loguje (ewentualnie dodać nowego w słowniku użytkowników). Cytuj Link to postu
Maja Kowalska 3 Napisano 15 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające Z tego co się orientujemy, informatyk nie grzebał w bazie. Jeśli chodzi o pierwsze pytanie, to nie ma drugiego takiego samego konta w oknie zarządzania kontami i licencjami. Na innych kontach nie ma problemu z przeskakiwaniem na inne zakładki. Jeszcze mamy pytanie odnośnie archiwizacji, po jej wykonaniu pojawiły się pliki w formacie IAR (.iar) i I01 (.i01). Przy poprzedniej archiwizacji, kiedy to wysłałyśmy do Państwa bazę, format był inny. Co może być przyczyną? Czy może to tak pozostać? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 759 Napisano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające iar i i01 to są skompresowane pliki bak - który pewnie był do nas wysyłany. Jest to normalna sytuacja. 33 minuty temu, Maja Kowalska napisał: Na innych kontach nie ma problemu z przeskakiwaniem na inne zakładki. Ale rozumiem, że mowa o kontach użytkowników? Cytuj Link to postu
Maja Kowalska 3 Napisano 15 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające (edytowane) Faktycznie, na koncie innego użytkownika, jest możliwość przejścia na zakładkę trwające, ale ilość aukcji jest niezgodna z ilością aukcji na Allegro. Czy jest możliwość wysłania do Państwa naszej bazy w celu jej przebadania? Edytowane 15 Kwietnia 2019 przez Maja Kowalska Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 759 Napisano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające Prawdopodobnie uszkodzona została konfiguracja listy dla tego użytkownika. Można ją przywrócić do ustawień domyślnych wykonując poniższe polecenie SQL w programie serwisowym: delete from gr__KonfiguracjaEx where cge_section = 'Aukcje_1' and cge_user = (select usr_id from sl_user where usr_Name = 'TUTAJ_IMIE_UZYTKOWNIKA') Na końcu trzeba podmienić imię użytkownika na tego, dla którego nie działa. Jeśli chodzi o nieprawidłową liczbę aukcji, czy przy pobieraniu aukcji TRWAJĄCYCH, w raporcie, w pełnym logu pojawiają się błędy? Jeśli tak to jakie? Pliki można podzielić np. za pomocą programu Total Commander - ma on wbudowaną funkcję podziału pliku. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 005 Napisano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające 59 minut temu, Maja Kowalska napisał: ale ilość aukcji jest niezgodna z ilością aukcji na Allegro To akurat normalne zjawisko i najczęściej zależy od api allegro. Należy do skutku pobierać aukcje trwające/zakończone/sprzedane. "Do skutku" czyli nie co pół minuty, ale ponawiać próby i czekać aż api allegro będzie zwracało pełne dane. W ub. tygodniu w jeden dzień to trwało aż ok. 12h... Cytuj Link to postu
Maja Kowalska 3 Napisano 15 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające Bardzo dziękujemy za pomoc. Niestety przy próbie wykonania powyższego polecenia pojawił się błąd taki jak na zrzucie. Imię użytkownika próbowałyśmy już wpisać na różne sposoby. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 759 Napisano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające Czy polecenie zostało wklejone w całości? Na zrzucie ekranu widać tylko fragment polecenia, począwszy od cge_section. Powinno się zaczynać od słowa delete. Cytuj Link to postu
Maja Kowalska 3 Napisano 16 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające (edytowane) Polecenie zostało skopiowane w całości, tylko nie wszystko zostało ujęte na zrzucie. Spróbowałyśmy jeszcze raz rano, no i niby polecenie weszło, ale nie spowodowało to żadnych zmian. Liczba zmienionych wierszy wynosi 0. Na koncie danego użytkownika nadal występuje problem. Może zrobiłyśmy coś nie tak? Edytowane 16 Kwietnia 2019 przez Maja Kowalska Cytuj Link to postu
Maja Kowalska 3 Napisano 16 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające Ma Pan jeszcze jakieś rady odnośnie naszego problemu? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 759 Napisano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające Czy w Sello na pewno tak jest wpisane imię? Ma być tylko samo imię - tak jak widnieje w słowniku użytkowników w polu Imię. P.S. Przed wykonaniem polecenia, proszę wyłączyć Sello na wszystkich stanowiskach. Cytuj Link to postu
Maja Kowalska 3 Napisano 16 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające Zrobiłyśmy tak jak Pan poradził i nie pomogło. Wystąpił następujący błąd. Cytuj Link to postu
Maja Kowalska 3 Napisano 16 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające (edytowane) Panowie,p rosimy o pomoc , od kilku dni nie da się korzystać z programu.? Edytowane 16 Kwietnia 2019 przez Maja Kowalska Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 759 Napisano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające Proszę sprawdzić czy na końcu polecenia nie skopiował się jakiś niewidoczny znak z forum, najlepiej usunąć końcówkę i wpisać ręcznie nawias zamykający. Treść błędu wskazuje, że jest problem z przetworzeniem polecenia ze względu na znak... którego nie widać. Na początku lub na końcu musi być coś wklejone w jakiś sposób. Cytuj Link to postu
Maja Kowalska 3 Napisano 16 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2019 w Sell0 - brak odpowiedzi - zakładka trawające Bardzo dziękujemy Panie Bartoszu za pomoc i cierpliwość. Usunięcie znaków pomogło.? 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.