Skocz do zawartości

Portal biura - wysyłka danych

Polecane posty

Od kilku dni występują problemy z wysyłką danych do portalu biura. Trzeba kilkukrotnie próbować dokonać wysyłki. Nie wiem czy ten problem występuje tylko u mnie.

"Połączenie podstawowe zostało zakończone: Wystąpił nieoczekiwany błąd przy wysyłaniu.

Nie można odczytać danych z połączenia transportowego: Istniejące połączenie zostało gwałtownie zamknięte przez zdalnego hosta.

Istniejące połączenie zostało gwałtownie zamknięte przez zdalnego hosta

Parametry operacji:

Okres raportu: luty 2019

Księgi rachunkowe: Tak

Podatek VAT: Tak

Dane do przelewów: Tak

Wynagrodzenia: Nie

Rozrachunki: Nie

Wyślij mailem: Nie

Połączenie podstawowe zostało zakończone: Wystąpił nieoczekiwany błąd przy wysyłaniu."

 Druga kwestia to u niektórych klientów na portalu nie ma danych z poprzednich miesięcy. Np. dla NIP: 9441151187

To jakieś chwilowe problemy czy kwestia jakiś błędów?

 

Link to postu

Problem wczoraj został częściowo rozwiązany - po konsultacji na Infolinii. Były restartowane serwery z tego co mi przekazano.

Problemy dotyczyły:

  1. Pobierania danych z Subiekt123 do Rachmistrza NEXO.
  2. Wysyłania dach z Biuro NEXO na portal biura.
  3. Braku danych z poprzednich miesięcy na portalu biura - które były już wcześniej dostępne.

Dziś są tylko problemy z wysyłką danych na portal - ale dość specyficzne - wysyłają się np. rejestry VAT a zapisy KIPR nie. Dane jednego klienta udaje się wysłać po kilku próbach innego od wczoraj nie mogę przesłać. Komunikat błędu: "Upłynął limit czasu operacji" 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...