Marek Jarząbek 1 Napisano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2019 w Portal biura - wysyłka danych Od kilku dni występują problemy z wysyłką danych do portalu biura. Trzeba kilkukrotnie próbować dokonać wysyłki. Nie wiem czy ten problem występuje tylko u mnie. "Połączenie podstawowe zostało zakończone: Wystąpił nieoczekiwany błąd przy wysyłaniu. Nie można odczytać danych z połączenia transportowego: Istniejące połączenie zostało gwałtownie zamknięte przez zdalnego hosta. Istniejące połączenie zostało gwałtownie zamknięte przez zdalnego hosta Parametry operacji: Okres raportu: luty 2019 Księgi rachunkowe: Tak Podatek VAT: Tak Dane do przelewów: Tak Wynagrodzenia: Nie Rozrachunki: Nie Wyślij mailem: Nie Połączenie podstawowe zostało zakończone: Wystąpił nieoczekiwany błąd przy wysyłaniu." Druga kwestia to u niektórych klientów na portalu nie ma danych z poprzednich miesięcy. Np. dla NIP: 9441151187 To jakieś chwilowe problemy czy kwestia jakiś błędów? Link to postu
Roman Budzisz 286 Napisano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2019 w Portal biura - wysyłka danych Dzień dobry. Pod koniec poprzedniego tygodnia faktycznie mogły pojawiać się sporadyczne problemy z przesyłaniem danych do Portalu klienta biura - zostały one rozwiązane. Odnośnie danych z poprzednich miesięcy - czy dane za ten okres były wysyłane? Czy ponowna ich wysyłka jest skuteczna? Link to postu
Marek Jarząbek 1 Napisano 16 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2019 w Portal biura - wysyłka danych Problem wczoraj został częściowo rozwiązany - po konsultacji na Infolinii. Były restartowane serwery z tego co mi przekazano. Problemy dotyczyły: Pobierania danych z Subiekt123 do Rachmistrza NEXO. Wysyłania dach z Biuro NEXO na portal biura. Braku danych z poprzednich miesięcy na portalu biura - które były już wcześniej dostępne. Dziś są tylko problemy z wysyłką danych na portal - ale dość specyficzne - wysyłają się np. rejestry VAT a zapisy KIPR nie. Dane jednego klienta udaje się wysłać po kilku próbach innego od wczoraj nie mogę przesłać. Komunikat błędu: "Upłynął limit czasu operacji" Link to postu
Roman Budzisz 286 Napisano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2019 w Portal biura - wysyłka danych Napisałem w aktualnościach - nasi ludzie od infrastruktury chmurowej muszą dokonać jakiś prac serwisowych, które mogą zakłócić prace tych usług. Proszę informować jeżeli zdarzy się jakiś permanentny block out. Link to postu
Polecane posty