Skocz do zawartości

Dostęp do danych właścicieli

Polecane posty

Dzień dobry,
Zgłaszaliśmy już wcześniej taki problem ale chciałbym dowiedzieć się jak wygląda sprawa :) Na czasie jest teraz ochrona danych osobowych i wszystko z tym związane. A czy my, właściciele biur, będziemy mogli spodziewać się ochrony informacji związanych z dochodami w naszych firmach? Ponieważ na ten moment, chyba, że o czymś nie wiem, pracownik wpisujący np. faktury czy zajmujący się kadrami, może bez problemu sprawdzić dochody właścicieli przez deklaracje skarbowe, kiedy np. wylicza PIT-4R lub deklarację VAT. Może właściwie wejść w każdą z zakładek. W ustawieniach użytkowników jeśli zablokuje np. dostęp do deklaracji to wtedy też taki pracownik nie ma dostępu do deklaracji skarbowych klientów. Chyba, że jestem źle poinformowany i może jest już taka możliwość?:)

Link to postu

Dzień dobry.

 

Czy nie wystarczy wyłączyć (za pomocą uprawnień) pracownikom biura dostępu do bazy biura rachunkowego? Chyba, że chodzi Panu o przypadek, że pracownik biura może pracować na tych danych ale nie może rozliczać właścicieli? Trochę trudne by to było do zrealizowania - chociażby z samych zapisów KPiR można dojść do wielkości dochodu.

Link to postu
  • Piotr Kolasa zmienił tytuł na Dostęp do danych właścicieli

A jak to zrobić?

Ponieważ w rolach użytkownikach nie ma podziału na rodzaj podmiotu. Są tylko ogólne uprawnienia. Wyłączając uprawnienie np. deklaracje skarbowe, wyłączam dostęp w klientach biura oraz w swoim podmiocie. Rozumiem wskazany przez Pana przypadek ale akurat zapisami w Księdze naszej firmy pracownicy się nie zajmują :)

Link to postu
  • 4 tygodnie później...

Witam serdecznie.

 

Wrócę do tego tematu. Na prostym przykładzie, wykonując z poziomu Biura: szef zabiera pracownikowi uprawnienie do wystawienia deklaracji. Synchronizuje pracownika do bazy klienta biura. Następnie szef przywraca uprawnienie do wystawiania deklaracji. Uzyskany pownienien być efekt, że dany pracownik ma dostęp do wystawiania deklaracji na bazie klienta biura natomiast nie ma uprawnienia do wystawiania deklaracji na bazie biura a tym samym na programie księgowym bazy biura.

Do takich operacji można wykorzystać role użytkowników: rola: "dostęp do danych klientów" wykorzystywana na moment synchronizacji pracowników do baz klientów biura oraz rola "bez dostępu do danych właścicieli" przypisana pracownikom po synchronizacji do klientów biura.

Link to postu
  • 3 miesiące temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...