Robert Kowalczyk 0 Napisano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2019 w Szybkie płatności - nie działa mimo podania danych dostępowych Nie działa mi moduł szybkich płatności. Podałem kolejno mój ID, Klucz do raportów (klucz API), Klucz do CRC oraz Klucz do zamówień. Gdy klikam sprawdź połączenie to wyskakuje komunikat "Uzupełnione dane są niepoprawne". Konto było utworzone ponad rok temu. Korzystam z niego normalnie na platformie shoper.pl. W subiekcie niestety nie działa;/. Link to postu
Rafał Płaszewski 347 Napisano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2019 w Szybkie płatności - nie działa mimo podania danych dostępowych Czy na pewno w nexo wpisuje Pan odpowiednie parametry?nexo <- przelewy24 Id sprzedawcy <- Dane kontaKlucz API <- Klucz do raportów (klucz API) - nie mylić z Kluczem do zamówieńCRC <- Klucz do CRC Link to postu
Robert Kowalczyk 0 Napisano 19 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2019 w Szybkie płatności - nie działa mimo podania danych dostępowych Wpisuję dokładnie takie same dane. Kopiuję je bezpośrednio ze strony. Link to postu
Rafał Płaszewski 347 Napisano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2019 w Szybkie płatności - nie działa mimo podania danych dostępowych Czy możliwe jest przesłanie tych danych w wiadomości prywatnej? Link to postu
Adam Rykaczewski 1 Napisano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2019 w Szybkie płatności - nie działa mimo podania danych dostępowych Dzień dobry Czy udało się ustalić rozwiązanie? Mam ten sam problem. Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 28 Marca 2020 Udostępnij Napisano 28 Marca 2020 w Szybkie płatności - nie działa mimo podania danych dostępowych Mam ten sam problem. Jak go rozwiazać? Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 28 Marca 2020 Udostępnij Napisano 28 Marca 2020 w Szybkie płatności - nie działa mimo podania danych dostępowych Do Subiekta musi być utworzone oddzielne konto z poziomu programu. 1 Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 30 Marca 2020 Udostępnij Napisano 30 Marca 2020 w Szybkie płatności - nie działa mimo podania danych dostępowych Dzieki. Pomogło. Nie miałem tez wpisanego nr IP lub znaku % Link to postu
Mirosław Koziarski 0 Napisano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2020 w Szybkie płatności - nie działa mimo podania danych dostępowych Ma taki komunikat w subiekcie GT. - tak utworzyłem konto przez Wasz link - tak wprowadzam prawidłowe treści - konto zostało aktywowane Link to postu
Przemysław Werner 392 Napisano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2020 w Szybkie płatności - nie działa mimo podania danych dostępowych @Mirosław Koziarski Proszę zwracać uwagę na działy, w których porusza Pan problem. Mimo że temat się zgadza, to jednak problem dotyczy programu z serii InsERT GT. Forum użytkowników Subiekt GT Link to postu
Jan Kołomański 4 Napisano 25 Stycznia Udostępnij Napisano 25 Stycznia w Szybkie płatności - nie działa mimo podania danych dostępowych (edytowane) Dzień Dobry! Mam dokładnie ten sam problem. Konto p24 założone w SubGT. Tam działają szybkie płatności. Jednak nexo nie przyjmuje danych komunikatem: Uzupełnione dane sa niepoprawne. Gdy podaję dane drugiego konta p24 (założonego spoza subiekta) testowanie połączenia udaje się, lecz mam komunikat,że konto nie było założone z poziomu subiekta Czy muszę zakładać nowe konto w Przelewy24 na potrzeby nexo? Edytowane 25 Stycznia przez Jan Kołomański Link to postu
Kacper Panek 130 Napisano 25 Stycznia Udostępnij Napisano 25 Stycznia w Szybkie płatności - nie działa mimo podania danych dostępowych Dzień dobry, nie ma potrzeby zakładania nowego konta – jeżeli konto P24 działało prawidłowo w GT, powinno działać również w nexo. Proszę o przesłanie danych konta w wiadomości prywatnej. Link to postu
Polecane posty