Andih . 8 Napisano 8 Maja 2019 Udostępnij Napisano 8 Maja 2019 w Nowe zamówienie i rezygnacja klienta Jak zaznaczyć, poustawiać transakcję opłaconą do realizacji, a klient jednak rezygnuje. Jak oznaczyć transakcję w Sello żeby omyłkowo jednak jej po zwrocie wpłaty nie wysłać? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 8 Maja 2019 Udostępnij Napisano 8 Maja 2019 w Nowe zamówienie i rezygnacja klienta Można ustawić stan na anulowaną + ewentualnie dodać ważną notatkę, która będzie wyświetlana przy późniejszym wejściu w taką transakcję. Cytuj Link to postu
Andih . 8 Napisano 8 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2019 w Nowe zamówienie i rezygnacja klienta Jak to zrobić? Transakcja jest w dziale Transakcje / Do paczek i nie mogę odszukać - stan anulować. Cytuj Link to postu
Olga H 7 Napisano 8 Maja 2019 Udostępnij Napisano 8 Maja 2019 w Nowe zamówienie i rezygnacja klienta Cześć. Należy Andrzeju kliknąć dwa razy lewym myszy na zieloną strzałkę wtedy otworzy się okienko ,,Transakcja" i na dole po prawej rozwinąć opcje i zaznaczyć. 1 Cytuj Link to postu
Andih . 8 Napisano 8 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2019 w Nowe zamówienie i rezygnacja klienta Bardzo dziękuję, proste sprawy ale na początku są barierami. dzięki Cytuj Link to postu
HotKey . 248 Napisano 13 Maja 2019 Udostępnij Napisano 13 Maja 2019 w Nowe zamówienie i rezygnacja klienta ja ustawiam na anulowaną, a dokument końćowy na: nie drukuj do tego szybki zwrot prowizji. Cytuj Link to postu
Andih . 8 Napisano 13 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2019 w Nowe zamówienie i rezygnacja klienta Dzięki za info. Zastanawia mnie jak to przebiega u was? - np. Klient nie płaci, po 7-dniach zgłoszenie zwrotu do allegro, klienta od razu zaznaczacie jako anulowane czy zostawiacie w Transakcjach oczekujących? - a jak jednak zapłaci za parę dni to już go nie wyłapię? - jaka recepta ? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 13 Maja 2019 Udostępnij Napisano 13 Maja 2019 w Nowe zamówienie i rezygnacja klienta Anulowane po zwrocie prowizji - tak robimy. Od czasu wniosku o ZP do ZP cecha, np. "oczekuje na ZP" i odpowiednia filtracja w OCZEKUJĄCE NA PŁATNOŚĆ. Po ZP anulowana i znika z tej sekcji całkiem. Cytuj Link to postu
Joanna S. 17 Napisano 13 Maja 2019 Udostępnij Napisano 13 Maja 2019 w Nowe zamówienie i rezygnacja klienta U nas wygląda to trochę inaczej. Wszystkie nieopłacone transakcje wiszą sobie standardowo w "Oczekujące na płatność". Po 7 dniach Sello wysyła automatycznie wiadomość z prośbą o opłacenie zakupu. Zostawiamy taką transakcję jeszcze na tydzień - jeśli ze strony klienta nie było żadnego odzewu oraz wpłaty, ustawiamy status transakcji jako "anulowana" (jak powyżej) i występujemy o zwrot prowizji. Jak przyjdzie zwrot to spoko, sprawa załatwiona. Jeśli odrzucą wniosek, no to działamy dalej w tej sprawie, potrzebne info można jednak szybko odszukać z maila, w którym przysyłają informacje o nieprzyznaniu zwrotu My mamy jednak mniejszą ilość aukcji i zamówień, więc u nas taki system się sprawdza. Według regulaminu Allegro kupujący ma 7 dni na opłacenie zamówienia. Po tym czasie to sprzedawca decyduje, czy będzie realizował zamówienie, czy jednak je anuluje - nawet, jeśli kupujący zapłaci (oczywiście mowa o wpłacie po ponad tygodniu). Taką informację uzyskałam od pomocy Allegro, gdy pewnego razu składaliśmy wniosek o ZP - okazało się, że ktoś postanowił jednak opłacić zamówienie nawet nas o tym nie informując (transakcja została anulowana w programie kilka dni wcześniej, więc Sello nie wyrzuciło jej z powrotem do realizacji). Koniec końców to właśnie przy korespondencji z pomocą Allegro dowiedzieliśmy się, że klient jednak opłacił zamówienie, ale z powodu minięcia tego okresu mogliśmy zdecydować, czy wyślemy towar, czy przelew zwrotny Chociaż w tym przypadku Allegro stanęło po stronie sprzedawcy 1 godzinę temu, Andrzej Hofman napisał: a jak jednak zapłaci za parę dni to już go nie wyłapię? - jaka recepta ? Moim zdaniem, to raczej nie ma co się stresować, przecież nikt nic za darmo nie daje, więc w końcu się upomni Klient to też człowiek i raczej powinien zrozumieć, że skoro zapłacił z takim opóźnieniem, to zamówienie może w tym czasie zostać "anulowane" po stronie sprzedawcy zwłaszcza, że raczej informuje się klientów w miarę na bieżąco o statusie zamówienia. Gorzej, jeśli klient wystawi negatywa.. Chociaż wtedy można zwrócić środki i wystosować prośbę do kupującego o usunięcie komentarza. W ostateczności do Allegro, próbować powoływać się na regulamin Allegro oraz na samo prawo - w końcu sprzedając na odległość sprzedawca ma 14 dni na zwrot środków kupującemu przy odstąpieniu do umowy (chociaż nie sprawdzałam, jak to się je w przypadku, gdy to sprzedawca odstępuje ). Jak to się mówi - tonący brzytwy się chwyta Cytuj Link to postu
Andih . 8 Napisano 13 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2019 w Nowe zamówienie i rezygnacja klienta Czy te powiadomienia automatyczne z Sello gdzieś się samemu ustawia, czy same w automatu idą do klienta po 7-dniach powiadomienia przypominające? Cytuj Link to postu
Mamut Maniek 114 Napisano 13 Maja 2019 Udostępnij Napisano 13 Maja 2019 w Nowe zamówienie i rezygnacja klienta 5 godzin temu, Andrzej Hofman napisał: Czy te powiadomienia automatyczne z Sello gdzieś się samemu ustawia, czy same w automatu idą do klienta po 7-dniach powiadomienia przypominające? Sello > Ustawienia > Parametry > Wiadomości Automatyczne > Transakcje zaległe Cytat 10. Co to są transakcje zaległe? Transakcje zaległe to takie, z którymi nic się nie działo (sprzedawca nic w nich nie zmieniał, maile nie zostały odebrane) przez ostatni tydzień (7dni). Oczywiście dotyczy to transakcji trwających i oznacza, że trzeba się zainteresować taką transakcją. Szablony wiadomości ustawia się w module WIADOMOŚCI i zakładce "Szablony Wiadomości" 1 Cytuj Link to postu
Andih . 8 Napisano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2019 w Nowe zamówienie i rezygnacja klienta Ogólnie anulowanie transakcji działa ale mam świeży przykład i trochę jest problemik. Kupujący zaznaczył odbiór osobisty towaru, po kilku dniach zrezygnował, złożyliśmy ZP i dostaliśmy zwrot prowizji. Transakcja jest w dziale Paczki / Do odbioru ---- zaznaczamy transakcję jako anulowana, a ona stale jest widoczne w tym miejscu. czy trzeba coś innego włączyć jeszcze w takiej sytuacji ? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 20 Maja 2019 Udostępnij Napisano 20 Maja 2019 w Nowe zamówienie i rezygnacja klienta PACZKĘ z tej zakładki trzeba skasować, wtedy trafi z PACZEK do TRANSAKCJI. Tam ustaw ją jako nieopłaconą i anulowaną. Być może jeśli TRANSKACJA jest już anulowana, to wystarczy ją tylko skasować (delete). Cytuj Link to postu
Andih . 8 Napisano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2019 w Nowe zamówienie i rezygnacja klienta Dzięki. Był problem z usunięciem z paczek, komunikat że już się nie da bo stworzono paczkę. Potem, że są spięte wiadomości. usunąłem wiadomości i udało się usunąć, potem w transakcjach / wszystkie zaznaczyłem ponownie anulowano i jest chyba ok. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.