Agnieszka Witczak 0 Napisano 8 Maja 2019 Udostępnij Napisano 8 Maja 2019 w Niewypłacone wynagrodzenia Czy możliwa jest zmiana daty wypłaty na naliczonej liście płac? Wynagrodzenia nie zostały wypłacone do końca miesiąca, a być powinny. W związku z tym, nie będą ujęte w kosztach w Rachmistrzu, w tym miesiącu, a w następnym nie będą naliczone składki ZUS, ani zaliczka na podatek PIT-4r. Jak teraz wszystko poprawić, aby dobrze się naliczało? Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 10 Maja 2019 Udostępnij Napisano 10 Maja 2019 w Niewypłacone wynagrodzenia (edytowane) Niestety datę naliczonej listy płac można zmienić tylko w zakresie miesiąca, w którym była wypłacona. W zaistniałej sytuacji niezbędne będzie usunięcie danej listy płac, zmiana Daty wypłaty w Definicjach list płac i ponowne jej naliczenie. Edytowane 10 Maja 2019 przez Kamil Goleń Link to postu
Agnieszka Witczak 0 Napisano 10 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2019 w Niewypłacone wynagrodzenia Szkoda, bo na pewno zdarzają się takie niewypłacone w terminie wynagrodzenia. Może warto wprowadzić tę możliwość. Ja akurat na liści mam czterech pracowników i to nie problem, ale co w przypadku kilku dziesięciu i różnych składników? Nawet nie chce myśleć. Link to postu
Polecane posty